Amsterdam, Rotterdam en Den Haag zijn al 30 jaar lang geen Nederlandse steden meer. Met dank aan de struisvogelpolitiek van de PvdA.quote:telegraaf.nl
25-1-2010
DEN HAAG - Omdat Den Haag in recordtempo aan het verloederen is, pleit de VVD-fractie voor een tijdelijke stop op allochtonen in de stad. Dat moet Den Haag van de afgrond redden.
Het tij kan volgens de liberalen alleen worden gekeerd als er snel en keihard wordt ingegrepen. In haar integratienota die de VVD vandaag openbaar maakt stellen de liberalen dat Den Haag gebukt gaat onder grote groepen allochtonen. „Ze leggen druk op de sociale voorzieningen”, meent raadslid Arjen Lakerveld. „Het is geldverslindend. Zorg nou dat die toestroom van kansarmen even voor een paar jaar een halt wordt toegeroepen. Anders blijft het dweilen met de kraan open.”
Verloedering
Door de continue aanwas van allochtonen holt volgens Lakerveld het leefklimaat in de residentie achteruit. „We doen het niet goed in de statistieken. We pieken momenteel op het gebied van criminaliteit en verloedering.”
De tijdelijke allochtonenstop is volgens Lakerveld juridisch haalbaar. „We hebben de Rotterdamwet. Dit betekent dat een gemeenteraad de minister kan verzoeken om gebieden aan te wijzen waar inkomenseisen worden gesteld aan woningzoekenden. Wij willen graag heel Den Haag voordragen en als dat niet kan, de wijken die er het slechtst aan toe zijn.”
Lakerveld doelt dan op de Stationsbuurt, de Schilderswijk, Transvaal, Moerwijk, Laak en Spoorwijk en Bouwlust/Vrederust. De werkloosheid is er volgens zijn berekeningen veel hoger dan in de rest van de stad, net als het aantal allochtonen.
„Jarenlang hebben we er niet aan gewild, maar het gaat niet goed met Den Haag. Ik maak me daar echt grote zorgen om. De krachtwijkenaanpak gaat naar mijn smaak niet ver genoeg. We moeten ons afvragen wat we nu nog kunnen doen. Het enige wat rest is een fundamenteel andere aanpak.”
In haar integratienota eist de VVD dat de Haagse integratiewethouder Marnix Norder de Rotterdamwet onder de loep legt. Hij moet nagaan of de invoering ervan mogelijk is in Den Haag. „Het moet allemaal wel heel zorgvuldig gebeuren”, zegt Lakerveld. „Maar voor Marnix is dit de uitgelezen kans om de krachtwijken weer op de rails te krijgen.”
Je bent bang voor bruine mensjes?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:05 schreef voice-over het volgende:
[..]
Amsterdam, Rotterdam en Den Haag zijn al 30 jaar lang geen Nederlandse steden meer. Met dank aan de struisvogelpolitiek van de PvdA.
Tsja in de eerste instantie hebben we ze zelf hierheen gehaald omdat ze juist geld bespaarde. En omdat ze werk konden/wouden doen wat niemand hier kon/wou doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:05 schreef voice-over het volgende:
[..]
Amsterdam, Rotterdam en Den Haag zijn al 30 jaar lang geen Nederlandse steden meer. Met dank aan de struisvogelpolitiek van de PvdA.
Mijn God, wat hebben die allochtonen ons een hoop geld gekost. Niet normaal meer.
Bron
Mensen uit dorpen die denken dat de steden alleen uit allochtonen bestaanquote:[b] Op dinsdag 25 januari 2011 09:05 schreef voice-over het volgende:[/b
Bron
Ikke ikke ikke, de rest kan stikke.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:28 schreef Lindstrøm. het volgende:
[ad hominem] Vind ik altijd zo jammer, dat allochtonengebash. Waarom voel jij jezelf beter dan anderen? Je moet je meer met je eigen leven bezighouden en minder met iemand anders.. ga eens een gesprek aan op een goede toon met mensen op straat (wit, zwart, paars maakt geen bal uit), zo leer je dat iedereen zijn eigen levensverhaal heeft en misschien ga je er respect voor krijgen i.p.v. deze uitspraken te doen.
Zo ben ik ook in gesprek geraakt met een Arabische (Islamitische) man. Was benieuwd wat zijn gedachten nou waren mbt het leven in het algemeen (en hier). Het was niet de slimste en rijkste man, maar heeft ongelooflijk zijn best gedaan (en doet) om zijn kinderen een beter leven te geven hier. Was een erg sympathieke man om eventjes mee te praten, maar iedereen loopt gewoon langs elkaar heen. Als er een semi-gedwongen situatie is om te praten gaan mensen op hun mobiel zitten kijken. Wat is dan de instelling van de hedendaagse mens?
Denk je? Dat denk ik nog niet eens zozeer. Volgens mij is het zelfs ongemakkelijk en er is te veel keuze. Als er in een volle trein 8 mensen om je heen zitten, welke pak je dan? Als de hele trein vrijwel leeg is met 3 personen ga je sneller aan de praat. We kunnen niet meer kiezen denk ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Ikke ikke ikke, de rest kan stikke.
En de VVD belooft je dat dit kan, Welkom in NLquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Ikke ikke ikke, de rest kan stikke.
Mooi gesproken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:28 schreef Lindstrøm. het volgende:
[ad hominem] Vind ik altijd zo jammer, dat allochtonengebash. Waarom voel jij jezelf beter dan anderen? Je moet je meer met je eigen leven bezighouden en minder met iemand anders.. ga eens een gesprek aan op een goede toon met mensen op straat (wit, zwart, paars maakt geen bal uit), zo leer je dat iedereen zijn eigen levensverhaal heeft en misschien ga je er respect voor krijgen i.p.v. deze uitspraken te doen.
Zo ben ik ook in gesprek geraakt met een Arabische (Islamitische) man. Was benieuwd wat zijn gedachten nou waren mbt het leven in het algemeen (en hier). Het was niet de slimste en rijkste man, maar heeft ongelooflijk zijn best gedaan (en doet) om zijn kinderen een beter leven te geven hier. Was een erg sympathieke man om eventjes mee te praten, maar iedereen loopt gewoon langs elkaar heen. Als er een semi-gedwongen situatie is om te praten gaan mensen op hun mobiel zitten kijken. Wat is dan de instelling van de hedendaagse mens?
omdat ze hier voor die reden zijn; moeten ze hier ook om die reden blijven en anders gaan ze naar oma en opa toe in verwegiestanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja in de eerste instantie hebben we ze zelf hierheen gehaald omdat ze juist geld bespaarde. En omdat ze werk konden/wouden doen wat niemand hier kon/wou doen.
En wat de user boven me zegt. Met allochtonen is helemaal niks mis (misschien ben je er bang voor als je al je hele leven in een compleet wit boerendorp hebt gewoond) Het gaat om kansarme mensen. In tsja die zijn vaak allochtoon dat is waar.Immers zijn ze niet voor niets hierheen gekomen.
Ik heb een hekel aan vreemden die een praatje met me beginnen. Nouja hekel is misschien te strek, maar voor mij hoeft het niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:38 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Denk je? Dat denk ik nog niet eens zozeer. Volgens mij is het zelfs ongemakkelijk en er is te veel keuze. Als er in een volle trein 8 mensen om je heen zitten, welke pak je dan? Als de hele trein vrijwel leeg is met 3 personen ga je sneller aan de praat. We kunnen niet meer kiezen denk ik.
Tuurlijk, mag je vinden... ik zeg ook niet dat het altijd moet. Als ik 'sochtends nog half loop te slapen heb ik geen zin in een vreemde. Maar niemand praat meer vreemden, zo komen verschillende mensen nooit snel in contact..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:43 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan vreemden die een praatje met me beginnen. Nouja hekel is misschien te strek, maar voor mij hoeft het niet.
Logisch natuurlijk, op fok! zitten enkel autisten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:43 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan vreemden die een praatje met me beginnen. Nouja hekel is misschien te strek, maar voor mij hoeft het niet.
Er is niet teveel keuze in een stad, de mensen daar mensen compleet langs elkaar heen. Ik woon in een dorpje met zo'n 2000 inwoners, daar is het gemoedelijker, de postbode drinkt nog een biertje in het cafe tijdens zijn ronde. De markt bestaat uit vier kramen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:38 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Denk je? Dat denk ik nog niet eens zozeer. Volgens mij is het zelfs ongemakkelijk en er is te veel keuze. Als er in een volle trein 8 mensen om je heen zitten, welke pak je dan? Als de hele trein vrijwel leeg is met 3 personen ga je sneller aan de praat. We kunnen niet meer kiezen denk ik.
sociale cohesie bedoel je..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Er is niet teveel keuze in een stad, de mensen daar mensen compleet langs elkaar heen. Ik woon in een dorpje met zo'n 2000 inwoners, daar is het gemoedelijker, de postbode drinkt nog een biertje in het cafe tijdens zijn ronde. De markt bestaat uit vier kramen.
Heel gezellig altijd in een dorp je kletst wat af en maakt samen plezier, hier durf ik gerust de achterdeur open te zetten ik acht de kans op diefstal in mijn woning op zo'n 3 procent. Er is hier ook nog een zekere sociale controle. In de stad zou dat bemoeizucht betekenen.
Klopt, er is een te grote kloof tussen de sociale cohesie in een dorp en de sociale cohesie landelijk, het enige wat daar nog tussen zit is het geloof en sociale volkscultuur, dat weer wordt verdeeld in kleinere gemeenschappen, die niets met elkaar te maken willen hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:55 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
sociale cohesie bedoel je..
.. ja, dat zeker. Maar ik snap wel waarom het niet meer lukt in de stad. Mensen bewegen te veel. Alleen er zijn genoeg gelegenheden waarbij een praatje wel gewoon mogelijk is, maar het simpelweg niet gebeurt. Woonde eerst ook in een dorp en het leven is wel 10 keer trager, maar iedereen zegt wel hoi. Als het dorp veel meer inwoners krijgt dan gebeurt hetzelfde als nu in de steden.
Fixed en no problemquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:24 schreef voice-over het volgende:
Tuurlijk hebben we allochtonen nodig .... maar degenen die hier aan de slag gaan, doen dat op onze voorwaarden, op de voorwaarden van 'economische noodzaak'. Niet op de voorwaarden van die afschuwelijke VVD en CDA die decennialang de meest achterlijke lui binnenliet in het land vanwege electoraal gewin.
En degenen die hier al wonen, en hun kinderen? Ook maar assimileren, of is integreren voldoende?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:24 schreef voice-over het volgende:
Tuurlijk hebben we allochtonen nodig .... maar degenen die hier aan de slag gaan, doen dat op onze voorwaarden, op de voorwaarden van 'economische noodzaak'. Niet op de voorwaarden van die afschuwelijke PvdA die decennialang de meest achterlijke lui binnenliet in het land vanwege electoraal gewin.
Het zou fijn zijn als die eindelijk eens gaan integreren. Over assimileren praat ik nog niet eens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:35 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En degenen die hier al wonen, en hun kinderen? Ook maar assimileren, of is integreren voldoende?
Stel je dan geurst, dat gaat redelijk goed, uitaard had het beter gekund en gemoeten, maar laten we dan eens doorpakken op wat er nu is en niet zeuren over hoofddoekjes en allochtonenstops.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:51 schreef voice-over het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als die eindelijk eens gaan integreren. Over assimileren praat ik nog niet eens.
Dus als je niet wil dat nederlanders worden vervangen ben je bang?quote:
Eens. De haat tegen de eigen cultuur in 'progressieve' kringen is schrikbarend.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:21 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dus als je niet wil dat nederlanders worden vervangen ben je bang?
Domme linkse logica.
Totaal gehersenspoeld ben je als je dit beweerd in dit geschiedenis van de mensheid is jou onnatuurlijke zelfhaat nog nooit voorgekomen.
De haat tegen het eigen volk en cultuur is een cultuur op zich geworden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:50 schreef voice-over het volgende:
[..]
Eens. De haat tegen de eigen cultuur in 'progressieve' kringen is schrikbarend.
Nee jouw logica dan, als je niet actief mensen rechten wil ontzeggen vanwege hun afkomst, haat je je eigen cultuur.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:21 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Domme linkse logica.
Totaal gehersenspoeld ben je als je dit beweerd in dit geschiedenis van de mensheid is jou onnatuurlijke zelfhaat nog nooit voorgekomen.
Mensenrechten, die worden misbruikt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nee jouw logica dan, als je niet actief mensen rechten wil ontzeggen vanwege hun afkomst, haat je je eigen cultuur.
De PVV maakt het ook wel heel moeilijk om je als Nederlander niet dood te schamen voor je eigen volk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:56 schreef Berlitz het volgende:
[..]
De haat tegen het eigen volk en cultuur is een cultuur op zich geworden.
Wel vreemd dat in linkse kringen van hoogleraren,journalisten en andere linksen zeer weinig allochtonen zijn.
Weet niet, maar de 'progressieven' zijn juist degene die hun nek uitsteken voor het behoud van onze cultuur. Zie bijvoorbeeld onze opstelling jegens musea en andersoortige cultuur. Die mogen van jullie verdwijnen terwijl wij er alles aan doen om deze te redden. Hoezo zelfhaat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:21 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Domme linkse logica.
De PVV is de enige niet gehersenspoelde partij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:13 schreef Cubewood. het volgende:
De PVV maakt het ook wel heel moeilijk om je als Nederlander niet dood te schamen voor je eigen volk.
Dat is niet onze cultuur, dat is de cultuur van elitaire linksen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet, maar de 'progressieven' zijn juist degene die hun nek uitsteken voor het behoud van onze cultuur. Zie bijvoorbeeld onze opstelling jegens musea en andersoortige cultuur. Die mogen van jullie verdwijnen terwijl wij er alles aan doen om deze te redden. Hoezo zelfhaat?
Een museum waarin de bezoeker wordt geleerd waar wij vandaan komen, waar onze roots liggen en hoe de dag van onze voorouders eruit zag, is niet onze cultuur?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:15 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dat is niet onze cultuur, dat is de cultuur van elitaire linksen.
Je snapt toch ook wel dat leren en onderzoek doen een enge linkse hobby is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een museum waarin de bezoeker wordt geleerd waar wij vandaan komen, waar onze roots liggen en hoe de dag van onze voorouders eruit zag, is niet onze cultuur?
Je had wat langer op school moeten blijven zitten, vrees ik. En kom niet aanschijten met een verhaal dat je nog een of andere opleiding volgt, want dat is simpelweg niet waar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:14 schreef Berlitz het volgende:
[..]
De PVV is de enige niet gehersenspoelde partij.
Een cultuur is meer dan een museum,het is de manier waarop wij leven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een museum waarin de bezoeker wordt geleerd waar wij vandaan komen, waar onze roots liggen en hoe de dag van onze voorouders eruit zag, is niet onze cultuur?
Niet 'mensenrechten' 'mensen' en 'rechten', 2 woorden. Jij wil bepaalde mensen bepaalde rechten ontzeggen vanwege hun afkomst.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:12 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Mensenrechten, die worden misbruikt.
Leg is uit waarom wij een terreurstaat krijgen als we geen asielzoekers meer toelaten.
Links gaat compleet tegen de menselijke natuur in,geen enkel volk heeft zichzelf ooit vrijwillig vervangen dat gaat compleet tegen de evolutie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je had wat langer op school moeten blijven zitten, vrees ik. En kom niet aanschijten met een verhaal dat je nog een of andere opleiding volgt, want dat is simpelweg niet waar.
Door musea wordt onze cultuur in stand gehouden door ook nieuwe generaties kennis te laten nemen van onze achtergrond.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:18 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Een cultuur is meer dan een museum,het is de manier waarop wij leven.
Ik maak mij druk om de echte nederlandse cultuur niet om tentoonstellingen daarover.
Dat gebeurt dan ook niet. Geen idee waar jij die onzin vandaan tovert. Ik vrees dan ook dat er maar een persoon is gehersenspoeld en dat ben jij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:19 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Links gaat compleet tegen de menselijke natuur in,geen enkel volk heeft zichzelf ooit vrijwillig vervangen dat gaat compleet tegen de evolutie.
Links is dus gehersenspoeld.
Alleen gaat het in deze topic over stedenbeleid en dan met name over de leefbaarheid en instrumenten om die te bevorderen zoals spreidingsbeleid en inkomenseisen voor woningzoekenden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In bepaalde wijken in groningen mag niet meer dan 10% studenten wonen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:19 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Niet 'mensenrechten' 'mensen' en 'rechten', 2 woorden. Jij wil bepaalde mensen bepaalde rechten ontzeggen vanwege hun afkomst.
Je krijgt niet per se een terreurstaat, maar op het moment dat vanuit staatswege gediscrimineerd wordt op afkomst is er iets goed mis. Leg jij eens uit waarom ik niet in Den Haag zou mogen wonen.
Het pleidooi van de VVD-fractie in Den Haag gaat hier helemaal niet over.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Door musea wordt onze cultuur in stand gehouden door ook nieuwe generaties kennis te laten nemen van onze achtergrond.
Ik ontken ook niet dat ik off-topic reageerde.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:20 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Alleen gaat het in deze topic over stedenbeleid en dan met name over de leefbaarheid en instrumenten om die te bevorderen zoals spreidingsbeleid en inkomenseisen voor woningzoekenden.
Daar klopt niks van.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Door musea wordt onze cultuur in stand gehouden door ook nieuwe generaties kennis te laten nemen van onze achtergrond.
Hoe vaak ga je dat nog herhalen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het pleidooi van de VVD-fractie in Den Haag gaat hier helemaal niet over.
Misschien net zolang als nodig is, maar mogelijk ook niet. Wat doet het er toe?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dat nog herhalen?
Woordspelletjes.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:29 schreef KoosVogels het volgende:
Een begrijpelijk voorstel van de VVD. Het is alleen betreurenswaardig dat de Telegraaf haar welbekende sausje over het onderwerp heeft gegoten. De VVD richt haar pijlen namelijk op kansarmen, en niet op allochtonen. En nee, dat is niet hetzelfde.
Erg vergelijkbaar inderdaad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef Berlitz het volgende:
[..]
In bepaalde wijken in groningen mag niet meer dan 10% studenten wonen.
Is nederland nu ook een apartheids staat?
Aangezien een land door afkomst bestaat zie ik niet in waarom we net moeten doen alsof dat niet zo is.
Dit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:29 schreef KoosVogels het volgende:
Een begrijpelijk voorstel van de VVD. Het is alleen betreurenswaardig dat de Telegraaf haar welbekende sausje over het onderwerp heeft gegoten. De VVD richt haar pijlen namelijk op kansarmen, en niet op allochtonen. En nee, dat is niet hetzelfde.
Aangezien volgens links iedereen gelijk is, is dit voor hun vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:34 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Erg vergelijkbaar inderdaad.
Ik ben niet links en niet rechts en nu?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:40 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Aangezien volgens links iedereen gelijk is, is dit voor hun vergelijkbaar.
Als iedereen gelijk is, waarom studenten en allochtonen dan niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:47 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik ben niet links en niet rechts en nu?
Leg nu eens zonder die typische steken naar links uit hoe een studentenlimiet (dus een limiet voor mensen in een bepaalde fase van hun leven) vergelijkbaar is met een allochtonenlimit (dus een limiet op bepaalde mensen voor hun hele leven lang). Het voorstel is trouwens niet om allochtonen te weren, maar aangezien jij dat wel een goed idee lijkt te vinden wil ik wel even weten hoe je dat denkt te verkopen.
Je geeft geen antwoord op zn vraag. Of je snapt het punt dat hij tracht te maken niet. Dat laatste lijkt mij het meest waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:52 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als iedereen gelijk is, waarom studenten en allochtonen dan niet?
Laat maar zitten ik heb het al weer gezien.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:52 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Onze manier van leven is aan verandering onderhevig, in de 17de eeuw leefden we anders dan in de 19de, in 1950 leefden we anders dan in 2010.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:22 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Daar klopt niks van.
Cultuur is onze manier van leven daar veranderen musea niks aan.
Of beweer jij dat volkeren zonder musea geen cultuur hebben?
Word de manier van ons leven beïnvloed door een bezoek aan een museum?
Psst, het gaat om het weren van kansarmen, niet om het weren van allochtonen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:52 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Precies. En rechts gaat er wat aan doen. Global warming komt door links, blisterverpakkingen die moeilijk open willen, een linkse uitvinding. File's, een snood links plan om het kapitalisme te dwarsbomen. Tineke Schouten, het linkse middel om Nederland te kwellen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:52 schreef Zienswijze het volgende:
Dat komt door het linkse beleid, waardoor je nu met die immense rotzooi zit.
De ene immigrant is de andere niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:52 schreef Zienswijze het volgende:
Niet voor niets doen immigranten het in de VS en Canada gemiddeld beter. Daar worden immigranten gestimuleerd het beste uit zichzelf te halen.
Immigreren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:01 schreef Berlitz het volgende:
[..]
De ene immigrant is de andere niet.
Mexicanen doen het daar nog erger dan moslims hier.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:01 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Mexicanen Christenen doen het daar nog erger dan moslims hier.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:06 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Waarom verander je mexicanen in christenen?
Je snapt het echt niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ze voegen niks toe omdat ze mexicanen zijn,hun christelijkheid valt ontzettend mee.
Oh, ik dacht dat ze aardig katholiek waren in Mexico. Maar als jij zegt dat dat niet zo is geloof ik het meteen. Jij weet alles. Sorry dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ze voegen niks toe omdat ze mexicanen zijn,hun christelijkheid valt ontzettend mee.
Als je naar mexico gaat zie je dat dit totaal niet valt te vergelijken met de religie in islamitische landen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze aardig katholiek waren in Mexico. Maar als jij zegt dat dat niet zo is geloof ik het meteen. Jij weet alles. Sorry dus.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als je naar mexico gaat zie je dat dit totaal niet valt te vergelijken met de religie in islamitische landen.
Het klopt dat Mexicanen in de VS voor veel problemen zorgen. Maar veel Mexicanen verblijven daar illegaal. Dat houdt dus in dat de VS niet om hen - de illegalen - gevraagd heeft. Dit staat in sterke contrast met het beleid van W-Europa dat veelal onopgeleide mensen uit het buitenland hiernaartoe heeft gehaald. Dit icm een linkse verzoringgsstaat zorgt ervoor dat lui gedrag gestimuleerd wordt. Het resultaat is bekend: een immigratieramp in W-Europa.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:52 schreef Berlitz het volgende:
Mexicanen doen het daar nog erger dan moslims hier.
Niemand beweert dat dit niet zo isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef Berlitz het volgende:
[..]
In amerika zijn ze christelijker dan in mexico.
Volgens de wetenschap zijn D66'ers autistisch.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:49 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Logisch natuurlijk, op fok! zitten enkel autisten.
Dat klinkt niet echt progressief, sterker nog, deze tekst zou van een PVV-er kunnen zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |