abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92843659
Oh, ik dacht Superman ;-D
Of werkt die niet voor Defensie..
pi_92854598
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:07 schreef Pietje28 het volgende:
Lightening-NL zijn posts slaan natuurlijk nergens op, je kan mensen namelijk niet mond dood maken (ik zou in ieder geval niet in de befehl ist befehl organisatie willen werken waar hij voor staat).
Wat WEL weer zo is, is dat 90% van het personeel wat straks actie loopt te voeren valt onder de categorie oude dikke adjudant die ooit 1 keer in bosnie is geweest in 1995 en die elke dag om 4 uur de poort uit rijdt. En dat is een beetje jammer.

Verder is het prima dat ook defensie een keertje actie voert. Dat we moeten bezuinigen is namelijk best maar om (na 5 jaar lang ons uit de naad te hebben gewerkt) de bezuinigingen vooral direct te betrekken op het personeel dat kan gewoon niet. Defensie heeft geloof ik sinds 2003 ofzo al geen loonsstijgingen meer gehad en dan zou je nu zelfs het loon omlaag gaan schroeven, sorry maar dat gaat echt te ver.
En die adjudant die "maar" 1x in bosnie geweest is heeft geen recht om te demonstreren omdat?
Of mag je alleen demonstreren als je in afghanistan geweest bent?
pi_92909651
Van Twitter #Malieveld:

quote:
malieveld stroomt vol. Ook heel veel defensiepersoneel! en gelijk hebben ze!
quote:
Bij manifestatie 'samen sterk voor publiek werk' op malieveld. Duidelijk hoe divers dat publiek werk is. Soldaat en straatveger zij aan zij.
quote:
Zie wel héél veel militairen #malieveld

[ Bericht 6% gewijzigd door AchJa op 17-02-2011 12:39:38 ]
  donderdag 17 februari 2011 @ 12:59:36 #56
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_92911429
is het op TV?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_92914680
Er was wel een item over op het journaal, er waren inderdaad aardig wat militairen te zien.
pi_92925047
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_92925796
En, hoe was het daar?
Hopelijk haalt het wat uit, maar ik heb er een hard hoofd in..
  donderdag 17 februari 2011 @ 18:36:07 #60
211797 Esses
Splendide mendax
pi_92925885
Lightning we hebben het over bijstelling van de loontabellen. En daarbij... Als jij niet wil dat mensen weten wat je doet moet jij nodig is je posts in de gaten gaan houden... Sjongejonge..
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_92926524
quote:
Dat filmpje, wat een mongolen zitten er tussen, kijk maar goed naar de eerste paar seconden :D. En ik zweer het je, mijn haren gingen recht overeind staan toen die dikke speknek Agnes Jongerius ging spreken. Wat een verschrikkelijk kansloze bende. Slecht dat Defensie hier tussen stond. Hoewel, kijk eens naar die kerel van de Marine en hoe hij zijn pet op heeft :')
  donderdag 17 februari 2011 @ 18:57:13 #62
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_92926794
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 18:51 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Dat filmpje, wat een mongolen zitten er tussen, kijk maar goed naar de eerste paar seconden :D. En ik zweer het je, mijn haren gingen recht overeind staan toen die dikke speknek Agnes Jongerius ging spreken. Wat een verschrikkelijk kansloze bende. Slecht dat Defensie hier tussen stond. Hoewel, kijk eens naar die kerel van de Marine en hoe hij zijn pet op heeft :')
ik vertel het je..
als er iemand is.. die als allerdebestefokkinnokking eerste Defensie mag uitvliegen, ben jij het.
Wat een misselijke kutvent ben je toch ook.
pi_92927209
Not very likely.

Maarruh, wat doe je moeilijk? Zou jij wel graag tussen dat zooitje mongolen willen staan, die een beetje staan te 'headbangen' op een kerel die ACTIE ACTIE loopt te krijsen? Of lekker met z'n allen in PvdA rood bij elkaar ballonnetjes vasthouden? Lekker met zijn allen naar die vadsige Agnes staan luisteren? Nee, ikzelf doe liever nuttige dingen.
  donderdag 17 februari 2011 @ 19:31:28 #64
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_92928431
kijk, als het aan mij had gelegen, hadden we met 2 brigades iets weten te organiseren en hadden we ons opgesteld aldaar.. om vervolgens wel een demonstratie/uitleg te geven waarom we er zijn.

het gaat erom, dat er uit jou altijd maar negativiteit komt. Die lui pakken elke gelegenheid aan welke ze kunnen om hun baan... ik voel me ook niet op mijn plek daartussen, maar ik uit me niet als jij. Het is al niet fijn je vrije dag op te moeten nemen om te moeten vechten voor je eigen baan...maar om dan van je collega militairen nog te moeten horen dat het een stelletje stakkers zijn om daar te gaan staan is weer iets wat je niet wilt horen, en niet verwacht.
pi_92928817
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:31 schreef Pumatje het volgende:
kijk, als het aan mij had gelegen, hadden we met 2 brigades iets weten te organiseren en hadden we ons opgesteld aldaar.. om vervolgens wel een demonstratie/uitleg te geven waarom we er zijn.

het gaat erom, dat er uit jou altijd maar negativiteit komt. Die lui pakken elke gelegenheid aan welke ze kunnen om hun baan... ik voel me ook niet op mijn plek daartussen, maar ik uit me niet als jij. Het is al niet fijn je vrije dag op te moeten nemen om te moeten vechten voor je eigen baan...maar om dan van je collega militairen nog te moeten horen dat het een stelletje stakkers zijn om daar te gaan staan is weer iets wat je niet wilt horen, en niet verwacht.
Je hoeft toch geen vrije dag daarvoor op te nemen? Bij de KLu in ieder geval niet. Uit mij komt zeker niet altijd negativiteit hoor. Ik ben gewoon arrogant. En ja, ik blijf erbij dat ik een hele hoop van hun stakkers zijn. Niet allemaal hoor, maar je maakt natuurlijk al een foute beslissing als je daar naartoe gaat. Je maakt nóg een foute beslissing als je daar blijft, als je ziet wat voor volk er rondloopt. Ik blijf bij mijn punt dat ik in dit topic al een paar keer eerder heb verteld.
Zoiets als jij suggereert in je eerste alinea zou al heel anders over komen en daar zou ik ook zeker niet negatief over zijn. Waarschijnlijk juist harstikke positief.
  donderdag 17 februari 2011 @ 19:47:18 #66
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_92929376
bij ons kost het wel een vrije dag.

En tussendoor.. die marinevent...
echt een schande.

maar dat overkomt 80% van petdragend Krijgsmacht personeel geloof ik.
Nederlanders en petten...

:')
pi_92934354
Over één ding zijn we het eens:

Hoewel, dit varken is eigenlijk nog wel schattig.

En die pet :').
pi_92944826
Is dit Agnes op het Malieveld???
Hahaha!!
pi_92946579
Maar wat heeft de demonstratie nu opgeleverd?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 00:02:44 #70
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_92946780
juist Clan, eindelijk iemand die dat zich ook af is aan het vragen.
pi_92949697
Moet je je dat dan afvragen? Behalve dat mensen hun tijd hebben verpest door zichzelf een beetje met z'n allen voor lul te zetten op een groot veld, levert het natuurlijk helemaal niks op.
pi_92976779
Mooi. Kan dit topic ook weer op slot.
We zijn tenslotte alweer bij de 18e.
;) ;) ;p
pi_92977691
Als een nachtkaars uitgegaan...
pi_93012753
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 07:08 schreef Esses het volgende:
ik roep je nadrukkelijk op NIET in uniform te komen tenzij jij hier zwart op wit toestemming voor hebt aangezien het participeren aan een demonstratie in uniform verboden is zonder toestemming. daarbij is als jij in uniform gaat het militair recht van toepassing!
Ja en ik als leek hoef jou als kmar met zijn vakkennisadviezen ook niet meer serieus te nemen want het wemelde van de militairen in uniform(battle/dt) op het Malieveld. :Y Controle door de daar lopende KMAR?( korporaal/wachtmeesters) :D :N Helemaal niet!,sterker nog die stonden er ook maar bij en keken en ernaar met een houding van: mij allemaal best. }) 8)7

kom jij met je: uitdrukkelijke niet komen tenzij....want.... :') :W
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zondag 20 februari 2011 @ 15:52:18 #75
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_93060463
Wel een leuke poster van de FNV :P

http://www.defensieperson(...)er/ActieposterA4.pdf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')