abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2011 @ 13:35:09 #151
288202 wesleycool
meer beunen dan scholing.
pi_94372477
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 15:24 schreef Bitlord het volgende:
Lekker oud touringcarretje!
ja is het ook:) hij is van 1999. kijk hier maar het filmpje
het filmpje zelf begint op: 4:43

[ Bericht 0% gewijzigd door wesleycool op 20-03-2011 13:53:26 ]
''een dag niet gebeund, is een dag niet geleefd''.
''De wereld is één groot gekkenhuis, en dit is het hoofdkantoor''.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 23 maart 2011 @ 14:49:16 #152
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_94511488
Arriva heeft de concessie voor lijn 315 gewonnen. Gaat om een concessie van anderhalf jaar voor het vervoer tussen Groningen en Lelystad. De lijn gaat na de opening van de Hanzelijn tussen Zwolle en Lelystad anders opgezet worden.

http://fryslan.nl/sjablon(...)w.asp?objectID=34404
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:54:24 #153
288202 wesleycool
meer beunen dan scholing.
pi_94809400
en toen was het topic uitgestorven :(
''een dag niet gebeund, is een dag niet geleefd''.
''De wereld is één groot gekkenhuis, en dit is het hoofdkantoor''.
pi_94827002
Is er hier iemand die met iets over busabo's kan vertellen, of zit ik dan in het verkeerde topic :@ ?
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:19:10 #155
302083 Je-zus
Jeweettoch
pi_94828501
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef _Arual_ het volgende:
Is er hier iemand die met iets over busabo's kan vertellen, of zit ik dan in het verkeerde topic :@ ?
Ja, nee :)
Please consider the environment before printing this post
pi_94829278
Ok dan!

Ik moet straks vijf keer per week heen en weer met de bus naar mijn werk. Nu heb ik even op ov9292 gekeken wat dat me kost. Maar ik vond het heel raar: als ik zou reizen met een strippenkaart, zou het me 30 strippen per week kosten. Neem ik een weekabo, dan kost dat me ongeveer 22 euro. Veel duurder dus. Dat is toch raar? Waar zit de instinker?

(Ik reis straks vanuit Nijmegen-Noord naar de Meijhorst in Nijmegen.)
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:41:55 #157
302083 Je-zus
Jeweettoch
pi_94829875
Er is geen instinker, het zijn gewoon de tarieven. Een abonnement is ongelimiteert te gebruiken binnen de aangegeven zones en geldigheidsduur. Daarnaast kan je met een 2* abonnement nog een zone verder reizen dan met de drie strippen die je nu per reis betaalt.
Please consider the environment before printing this post
pi_94830194
Maar ik wil niet verder... strippenkasrt is dus voordeliger?
pi_94837342
Wat is je precieze vertrek- en aankomsthalte?
Een enkele rit kost je kennelijk dus met een strippenkaart ¤1,54 en met een weekabonnement ¤2,20.

Misschien is reizen met de OV-chipkaart voordeliger? Met voltarief ben je voordeliger uit als je reis minder lang is dan 6,7kilometer. Vertrek je in ná 09:00 of in het weekend, dan is de OV-chipkaart voordeliger tot een afstand van 10,2 kilometer. Bestel dan wel even voor 1 cent het kortingsdingetje via deze link.
pi_94837393
leeg
pi_94842847
Ik reis van De Ster in Lent naar Meijhorst 13e straat in Nijmegen... OV-chipkaart, jee, dat is ook zoiets.
  donderdag 31 maart 2011 @ 10:58:39 #162
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_94846306
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 08:05 schreef _Arual_ het volgende:
Ik reis van De Ster in Lent naar Meijhorst 13e straat in Nijmegen... OV-chipkaart, jee, dat is ook zoiets.
En een maandkaart? Is dat niet goedkoper?
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_94848600
Die ex TCR Den Oudsten B85/86 ex museumbus die een paar maanden geleden langs de A2 bij Zaltbommel te koop stond lag net op zn kant bij Stator, een brandweeroefencentrum in Utrecht, Cartesiusweg.
pi_94852562
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 10:58 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

En een maandkaart? Is dat niet goedkoper?
Eerst eens mijn proeftijd doorkomen :D
  donderdag 31 maart 2011 @ 15:13:30 #165
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_94856110
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:49 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Eerst eens mijn proeftijd doorkomen :D
Dan zou ik tot die tijd lekker op strippenkaarten gaan reizen. :Y
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_94856161
Ik zie trouwens dat ik op plein 1944 maar een minuut of drie heb om van bus 1 bus 2 in te hoppen. Iemand die weet of dat wel haalbaar is?

Ik ben niet nerveus of zo :D
  donderdag 31 maart 2011 @ 15:30:54 #167
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_94856874
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:15 schreef _Arual_ het volgende:
Ik zie trouwens dat ik op plein 1944 maar een minuut of drie heb om van bus 1 bus 2 in te hoppen. Iemand die weet of dat wel haalbaar is?

Ik ben niet nerveus of zo :D
Als de bussen vlakbij elkaar stoppen wel. :Y En ik neem ook aan dat die overstap zo bedoeld is.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_94857218
Ik mis bus drie die langs alle belangrijke spots in Nijmegen ging en die van Oosterhout naar Wijchen liep. Als je nu uit Noord komt, moet je hoe dan ook overstappen. Grapjassen.
  Spellchecker donderdag 31 maart 2011 @ 21:00:29 #169
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_94871891
Dan ga je dat stuk fietsen O-)
Tevens -purist.
pi_94879021
Per dag ben je de volgende kosten kwijt voor je heen- en terugrit samen in Nijmegen:
¤ 4,10 Strippenkaart
¤ 4,28 Weekabonnement
¤ 3,49 Maandabonnement (uitgaande van 4 weken per maand)
¤ 3,76 OV-chipkaart met gratis dalurenkorting, waarbij de reis heen voor 9:00 begint.
¤ 3,34 OV-chipkaart met gratis dalurenkorting, waarbij de reis heen na 9:00 begint.

Reizen met een persoonlijke OV-chipkaart lijkt mij in jouw geval dus het voordeligst als je niet aan een maandabonnement vast wil zitten.
pi_94879094
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 21:00 schreef NoBody122 het volgende:
Dan ga je dat stuk fietsen O-)
Ik ben lui :p maar als het mooi weer is doe ik dat zeker. Nu loop ik vier keer per week naar mijn werk, dus dat ga ik vast missen.
  vrijdag 1 april 2011 @ 09:37:14 #172
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_94892025
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Bitlord het volgende:
Per dag ben je de volgende kosten kwijt voor je heen- en terugrit samen in Nijmegen:
¤ 4,10 Strippenkaart
¤ 4,28 Weekabonnement
¤ 3,49 Maandabonnement (uitgaande van 4 weken per maand)
¤ 3,76 OV-chipkaart met gratis dalurenkorting, waarbij de reis heen voor 9:00 begint.
¤ 3,34 OV-chipkaart met gratis dalurenkorting, waarbij de reis heen na 9:00 begint.

Reizen met een persoonlijke OV-chipkaart lijkt mij in jouw geval dus het voordeligst als je niet aan een maandabonnement vast wil zitten.
Met welke strippenkaart heb je gerekend?
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_94893089
Ging perfect, de overstap.. alleen 4 strippen ipv 3? Heel raar,in mijn herinnering waren het er 3. Ik ga zo'n chipkaart aanvragen, kom ik straks ook niet voor verrassingen te staan!

En nu is deze dwangneuroot weer een uur te vroeg.

[ Bericht 1% gewijzigd door _Arual_ op 01-04-2011 12:07:05 (Automatische woordaanvulling deed hyper) ]
pi_94893112
Ik haat automatische woordaanvulling.
pi_94893425
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 09:37 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Met welke strippenkaart heb je gerekend?
45 strippen. Maar de berekening klopt nu niet meer...
pi_94893487


[ Bericht 100% gewijzigd door _Arual_ op 01-04-2011 10:26:52 ]
pi_94948554
Neem van me aan dat ze gebruikt gaan worden op de middag/non-spits ritten op beide Veluwelijnen. Het mag immers, aangezien het duidelijk is van hoe en wat.

Dit aangezien de 294 in de (vroege) ochtendspits geleed MOET zijn, aangezien je in het beste geval de eerste 4/5 haltes in Apeldoorn mee kan nemen als met normaal materiaal rijdt.

In ieder geval ben ik benieuwd aanstaande maandag over de inzet van wat waar m.b.t. de Veluwelijn! :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Xanland op 02-04-2011 19:42:27 ]
pi_94974986
http://www.busfoto.nl/foto/displayimage.php?album=20&pos=7
deze bussen waren in mijn tijd echt tof :D
Als klein fotostartertje in nijmegen veel mee mogen meerijden :D

http://www.busfoto.nl/fot(...)m=search&cat=0&pos=3
eckte eckte!
pi_94980925
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 22:35 schreef Bitlord het volgende:
Syntus heeft tenminste vier oude Veolia Veluwe Ambassadors omgestickerd naar Veluwelijn-kleuren. Ik neem aan dat ze gebruikt gaan worden op lijn 294.
Jammer, dat betekend dus geen gele Syntus bussen meer op de Veluwe. Vond die toch wel de mooiste bussen van Nederland, beter dan die walgelijke blauwe bussen. De amba's uit de achterhoek zijn reeds ook allemaal omgestickerd / gespoten, ook de korte 10 meter amba's.
Ben ik btw de enige die de groene stadsbussen erg veel vind lijken op de oude huisstijl van NoordNet of zijn er meer mensen die dat vinden?

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:54 schreef Xanland het volgende:
Neem van me aan dat ze gebruikt gaan worden op de middag/non-spits ritten op beide Veluwelijnen. Het mag immers, aangezien het duidelijk is van hoe en wat.

Dit aangezien de 294 in de (vroege) ochtendspits geleed MOET zijn, aangezien je in het beste geval de eerste 4/5 haltes in Apeldoorn mee kan nemen als met normaal materiaal rijdt.

In ieder geval ben ik benieuwd aanstaande maandag over de inzet van wat waar m.b.t. de Veluwelijn! :)
Wat een onzin, lijn 294 hoeft helemaal niet geleed uit gevoerd te worden, of dat verstandiger is is een ander verhaal. Alleen lijn 90 dient geleed te zijn volgens de consessie voorwaarden!
pi_94981153
Ik vind de blauwe Overijssel bestickering wel mooi :Y.
dag
  zondag 3 april 2011 @ 16:50:13 #182
309868 Isambard
Houdt van dingen
pi_94983315
Dat je een kleur niet mooi vindt kan, maar om het dan gelijk te hebben over "die walgelijke blauwe bussen" vind ik een beetje overdreven. Het is slechts jouw mening maar je doet het overkomen alsof het een feit is :D
Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
  zondag 3 april 2011 @ 17:11:16 #183
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_94984198
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:52 schreef springer1980 het volgende:
Ben ik btw de enige die de groene stadsbussen erg veel vind lijken op de oude huisstijl van NoordNet of zijn er meer mensen die dat vinden?
Zoiets denk ik ook.
pi_94985214
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:52 schreef springer1980 het volgende:

[..]

Jammer, dat betekend dus geen gele Syntus bussen meer op de Veluwe. Vond die toch wel de mooiste bussen van Nederland, beter dan die walgelijke blauwe bussen. De amba's uit de achterhoek zijn reeds ook allemaal omgestickerd / gespoten, ook de korte 10 meter amba's.
Ben ik btw de enige die de groene stadsbussen erg veel vind lijken op de oude huisstijl van NoordNet of zijn er meer mensen die dat vinden?

[..]

Wat een onzin, lijn 294 hoeft helemaal niet geleed uit gevoerd te worden, of dat verstandiger is is een ander verhaal. Alleen lijn 90 dient geleed te zijn volgens de consessie voorwaarden!
NoordNed-verhaal klopt wel, is ook "aangegeven" op de OVinNL-wiki en normale wiki over de concessieverdeling.

Sorry, woordje moet bedoelde ik meer in de zin van verstandigheid. Anders krijg je daar zoveel klachten over binnen (al aantal keer gehad dat ie binnen die 4/5 haltes vol is!), dat is geheid.

Edit: Om even te gaan mierenneuken over het 294-verhaal.
Volgens http://sis.prv.gelderland(...)WOORD/SIS_7451B2.PDF documentpagina 67 C.1.11 t/m C.1.17 worden er verschillende dingen gezegd over onder andere lijn 294! De bijlage E.9.2 geeft onder het kopje Normeringen - II Bijzondere lijnen geleed materiaal weer.
Daarnaast is op bijlage 5.11 de rijtijden voor de 294 aangepast naar 2 maal per uur aangepast. Ook staat er het volgende zinnetje bij: "In de nieuwe concessie rijdt de Veluwelijn (90+294) met gelede bussen met HOV-styling".

Dus volgens mij is het wel een vereiste. Zoals aangegeven mag het reservematerieel (die tijdelijke 14xx-serie die er op reed) wel normaal zijn. Als 294a er nooit was geweest, had Syntus geheid een probleem met het vervoeren van de passagiers.

De bron van al deze problemen ligt eigenlijk bij het uitgaan van de vroegere Veolia-dienstregeling die zo verdomde krap is/was, dat er zeer hard gereden c.q. gescheurd moest worden om het haalbaar te halen. Dat is nu verleden tijd wegens de nieuwe dienstregeling die vandaag is ingegaan!

[ Bericht 31% gewijzigd door Xanland op 03-04-2011 17:50:58 ]
pi_94995731
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 16:50 schreef Isambard het volgende:
Dat je een kleur niet mooi vindt kan, maar om het dan gelijk te hebben over "die walgelijke blauwe bussen" vind ik een beetje overdreven. Het is slechts jouw mening maar je doet het overkomen alsof het een feit is :D

Sorry, woordje moet bedoelde ik meer in de zin van verstandigheid. Anders krijg je daar zoveel klachten over binnen (al aantal keer gehad dat ie binnen die 4/5 haltes vol is!), dat is geheid.

Edit: Om even te gaan mierenneuken over het 294-verhaal.
Volgens http://sis.prv.gelderland(...)WOORD/SIS_7451B2.PDF documentpagina 67 C.1.11 t/m C.1.17 worden er verschillende dingen gezegd over onder andere lijn 294! De bijlage E.9.2 geeft onder het kopje Normeringen - II Bijzondere lijnen geleed materiaal weer.
Daarnaast is op bijlage 5.11 de rijtijden voor de 294 aangepast naar 2 maal per uur aangepast. Ook staat er het volgende zinnetje bij: "In de nieuwe concessie rijdt de Veluwelijn (90+294) met gelede bussen met HOV-styling".

Dus volgens mij is het wel een vereiste. Zoals aangegeven mag het reservematerieel (die tijdelijke 14xx-serie die er op reed) wel normaal zijn. Als 294a er nooit was geweest, had Syntus geheid een probleem met het vervoeren van de passagiers.

De bron van al deze problemen ligt eigenlijk bij het uitgaan van de vroegere Veolia-dienstregeling die zo verdomde krap is/was, dat er zeer hard gereden c.q. gescheurd moest worden om het haalbaar te halen. Dat is nu verleden tijd wegens de nieuwe dienstregeling die vandaag is ingegaan!
Op dit moment wordt lijn 294 ook gereden met normale bussen, op OViB staat zelfs een foto van een Apeldoornse stadsbus op die lijn...
Maar ik heb zowieso nooit begrepen waarom lijn 90 een HOV verbinding is geworden. Een snelle buslijn, dwars door dorpen heen zonder vrije busbanen. Schiet mij maar lek maar van te voren was toch al te verwachten dat een 10 min dienstregeling niet zou werken??? Ik zou het logischer hebben gevonden als (alleen) lijn 294 een HOV lijn zal worden. Die bus gaat bij Apd Nrd de A50 op en gaat direct door naar Zwolle. En waarom is lijn 231 geen HOV lijn geworden? Onder Veolia is die lijn een normale streeklijn geworden, onder VAD / Midnet / Connexxion was het een interliner, lijn 331...
pi_94995879
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 16:50 schreef Isambard het volgende:
Dat je een kleur niet mooi vindt kan, maar om het dan gelijk te hebben over "die walgelijke blauwe bussen" vind ik een beetje overdreven. Het is slechts jouw mening maar je doet het overkomen alsof het een feit is :D
Voor mij is het ook een feit dat ik ze oerlelijk zijn, vooral in vergelijking met de oude eigen huisstijl van Syntus. Maar natuurlijk is dat mijn eigen mening, je hoeft er niet mee eens te zijn...
  zondag 3 april 2011 @ 21:14:10 #187
288202 wesleycool
meer beunen dan scholing.
pi_94996034
aaaahhh: de VJ-99-ZV (ex Hermes 5369). dat waren nog eens mooie tijden XD. het was altijd een mooie bus. die inmiddels al weg is bij ons :(. hij is naar Rusland toe. maar hij was ook zo rot als stront. linkje naar de bus: http://www.busfoto.nl/fot(...)m=search&cat=0&pos=8
''een dag niet gebeund, is een dag niet geleefd''.
''De wereld is één groot gekkenhuis, en dit is het hoofdkantoor''.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 april 2011 @ 21:14:22 #188
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_94996056
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef springer1980 het volgende:

[..]

Op dit moment wordt lijn 294 ook gereden met normale bussen, op OViB staat zelfs een foto van een Apeldoornse stadsbus op die lijn...
Maar ik heb zowieso nooit begrepen waarom lijn 90 een HOV verbinding is geworden. Een snelle buslijn, dwars door dorpen heen zonder vrije busbanen. Schiet mij maar lek maar van te voren was toch al te verwachten dat een 10 min dienstregeling niet zou werken???
Ik weet dat die bus bij Veolivla regelmatig in een kwartiersdienst reed en dan in de ochtendspits meende ik zelfs om de tien minuten. Toen had je echter ook nog lijn 95 die tussen Heerde en Zwolle een stukje afstak en hiermee al redelijk wat passagiers voor de 90 wegnam.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 april 2011 @ 21:20:22 #189
288202 wesleycool
meer beunen dan scholing.
pi_94996614
quote:
3s.gif Op zondag 3 april 2011 13:12 schreef fotostarter het volgende:

http://www.busfoto.nl/fot(...)m=search&cat=0&pos=3
eckte eckte!
Die bus is van ons :D echt een tering mooie bus. een paar weken geleden nog mee gereden. bij ons noemen we die: 'De Grote V.I.P.'. we hebben ook nog een kleine. waarvan ik later nog wat foto's van zal posten. lol en die bus is nog steeds tof :D
''een dag niet gebeund, is een dag niet geleefd''.
''De wereld is één groot gekkenhuis, en dit is het hoofdkantoor''.
pi_94998577
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 21:20 schreef wesleycool het volgende:

[..]

Die bus is van ons :D echt een tering mooie bus. een paar weken geleden nog mee gereden. bij ons noemen we die: 'De Grote V.I.P.'. we hebben ook nog een kleine. waarvan ik later nog wat foto's van zal posten. lol en die bus is nog steeds tof :D
Foto? :)
pi_94999543
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef springer1980 het volgende:

[..]

Op dit moment wordt lijn 294 ook gereden met normale bussen, op OViB staat zelfs een foto van een Apeldoornse stadsbus op die lijn...
Maar ik heb zowieso nooit begrepen waarom lijn 90 een HOV verbinding is geworden. Een snelle buslijn, dwars door dorpen heen zonder vrije busbanen. Schiet mij maar lek maar van te voren was toch al te verwachten dat een 10 min dienstregeling niet zou werken??? Ik zou het logischer hebben gevonden als (alleen) lijn 294 een HOV lijn zal worden. Die bus gaat bij Apd Nrd de A50 op en gaat direct door naar Zwolle. En waarom is lijn 231 geen HOV lijn geworden? Onder Veolia is die lijn een normale streeklijn geworden, onder VAD / Midnet / Connexxion was het een interliner, lijn 331...
Dat klopt van 294, aangezien dat volgens de concessie-eisen is toegestaan. Wel waren ze bestickerd met Veluwelijn-stickers (goh, stickeren met stickers :P) zodat het duidelijk was dat het erbij hoorde.
Er is tijdelijk express voor gekozen, omdat er dus tijdelijk 294a was, om 90 compleet geleed te rijden - aangezien het daar meer nodig was dan op de 294(a), in de spits na.
De oorspronkelijke bedoeling was zelfs, dat alle 3 die lijnen, dus 90, 294 en 294a geleed werden gereden. Dit is wat ik uit betrouwbare bron heb gehoord, maar dat was dus vanwege de Veolia-dienstregeling onmogelijk. Want die gele pokke-Volvo's die wij kregen, waren eigenlijk geen doen. Daar is al heel veel gekloot geweest, en ze worden nu weer gebruikt om in ZHO te gaan rijden. :o

231 heeft idd al interliner gereden ja onder die 331. Denk dat het toendertijd afgeschaft is, vanwege de in totaal 4 lijnen die al tussen Apd - Ah rijden. Tevens zal het, Veolia kennende, wel overbodig zijn geweest ofzoiets. Kan ook zijn omdat het van (toendertijd) KAN Noord naar Veluwe is gegaan. Maar ik heb verder geen verstand van die lijn/hoek/regio. :P
pi_95000140
quote:
3s.gif Op zondag 3 april 2011 21:45 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Foto? :)
Onder aan elke fotopagina staat een permalink. Nu wordt de url uit de adresbalk gekopieerd en kun je m niet meer terugvindne. Ik denk dat ie deze bedoelt:
http://www.busfoto.nl/foto/displayimage.php?pos=-2924
pi_95009853
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef Xanland het volgende:

[..]

Dat klopt van 294, aangezien dat volgens de concessie-eisen is toegestaan. Wel waren ze bestickerd met Veluwelijn-stickers (goh, stickeren met stickers :P) zodat het duidelijk was dat het erbij hoorde.
Er is tijdelijk express voor gekozen, omdat er dus tijdelijk 294a was, om 90 compleet geleed te rijden - aangezien het daar meer nodig was dan op de 294(a), in de spits na.
De oorspronkelijke bedoeling was zelfs, dat alle 3 die lijnen, dus 90, 294 en 294a geleed werden gereden. Dit is wat ik uit betrouwbare bron heb gehoord, maar dat was dus vanwege de Veolia-dienstregeling onmogelijk. Want die gele pokke-Volvo's die wij kregen, waren eigenlijk geen doen. Daar is al heel veel gekloot geweest, en ze worden nu weer gebruikt om in ZHO te gaan rijden. :o

231 heeft idd al interliner gereden ja onder die 331. Denk dat het toendertijd afgeschaft is, vanwege de in totaal 4 lijnen die al tussen Apd - Ah rijden. Tevens zal het, Veolia kennende, wel overbodig zijn geweest ofzoiets. Kan ook zijn omdat het van (toendertijd) KAN Noord naar Veluwe is gegaan. Maar ik heb verder geen verstand van die lijn/hoek/regio. :P
Veolia heeft toch ook alle interliner lijnen uit Haaglanden gedegradeerd tot een normale streeklijn? Maar welke lijnen rijden nog meer naar Arnhem vanuit Apd dan buiten de scholieren lijnen? Ik kom niet verder dan de lijnen 91 en 43.

En van die Volvo's, tja het is mij idd wel opgevallen dat ze problemen hebben met de lijnfilm maar in tegenstelling tot de volvo's van Veolia rammelden deze bussen (nog) niet bijna uit elkaar. Er schijnt nu zelfs een oude Apeldoornse stadsbus op de stadsdienst van Maastricht te rijden. Ik had een tijdje terug een schaalmodel gekocht op Marktplaats van iemand die in Maastricht woont en die wist dat te melden...
  maandag 4 april 2011 @ 14:15:56 #194
288202 wesleycool
meer beunen dan scholing.
pi_95022299
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef Bitlord het volgende:

[..]

Onder aan elke fotopagina staat een permalink. Nu wordt de url uit de adresbalk gekopieerd en kun je m niet meer terugvindne. Ik denk dat ie deze bedoelt:
http://www.busfoto.nl/foto/displayimage.php?pos=-2924
ja en nee XD die bus is ook wel heel erg tof. maar de v.i.p. nog toffer :D. ff linkje opnieuw: http://www.busfoto.nl/fot(...)m=search&cat=0&pos=3. ik zal v/d week of volgende week wel foto's van de binnenkant posten.

p.s. we hebben nu twee nieuwe :D : *1 VanHool T917 Acron en de andere: VanHool T*nog iets*. Alicron

[ Bericht 0% gewijzigd door wesleycool op 04-04-2011 14:27:47 ]
''een dag niet gebeund, is een dag niet geleefd''.
''De wereld is één groot gekkenhuis, en dit is het hoofdkantoor''.
pi_95022407
Kun je niet goed lezen ofzo, dr staat toch in mijn vorige tekst dat je niet de URL moet kopieren?
  maandag 4 april 2011 @ 14:24:24 #196
288202 wesleycool
meer beunen dan scholing.
pi_95022556
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:19 schreef Bitlord het volgende:
Kun je niet goed lezen ofzo, dr staat toch in mijn vorige tekst dat je niet de URL moet kopieren?
nee ik kan niet goed lezen. dat zie je toch XD
''een dag niet gebeund, is een dag niet geleefd''.
''De wereld is één groot gekkenhuis, en dit is het hoofdkantoor''.
  Spellchecker maandag 4 april 2011 @ 15:37:06 #197
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_95032225
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:15 schreef wesleycool het volgende:

[..]

ja en nee XD die bus is ook wel heel erg tof. maar de v.i.p. nog toffer :D. ff linkje opnieuw: http://www.busfoto.nl/fot(...)m=search&cat=0&pos=3. ik zal v/d week of volgende week wel foto's van de binnenkant posten.

p.s. we hebben nu twee nieuwe :D : *1 VanHool T917 Acron en de andere: VanHool T*nog iets*. Alicron
Ik heb ook een verkeerde url denk ik mwhehehe
ik bedoel die donkerpaarse bussen :) die hele oude van 20 (?) jaar terug
  maandag 4 april 2011 @ 19:08:14 #200
288202 wesleycool
meer beunen dan scholing.
pi_95034913
quote:
aah die die zijn ook mooi :D maar de v.i.p. nog mooier (A)
''een dag niet gebeund, is een dag niet geleefd''.
''De wereld is één groot gekkenhuis, en dit is het hoofdkantoor''.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')