ja is het ook:) hij is van 1999. kijk hier maar het filmpjequote:
Ja, neequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef _Arual_ het volgende:
Is er hier iemand die met iets over busabo's kan vertellen, of zit ik dan in het verkeerde topic?
En een maandkaart? Is dat niet goedkoper?quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:05 schreef _Arual_ het volgende:
Ik reis van De Ster in Lent naar Meijhorst 13e straat in Nijmegen... OV-chipkaart, jee, dat is ook zoiets.
Eerst eens mijn proeftijd doorkomenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En een maandkaart? Is dat niet goedkoper?
Dan zou ik tot die tijd lekker op strippenkaarten gaan reizen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:49 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Eerst eens mijn proeftijd doorkomen
Als de bussen vlakbij elkaar stoppen wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:15 schreef _Arual_ het volgende:
Ik zie trouwens dat ik op plein 1944 maar een minuut of drie heb om van bus 1 bus 2 in te hoppen. Iemand die weet of dat wel haalbaar is?
Ik ben niet nerveus of zo
Ik ben lui :p maar als het mooi weer is doe ik dat zeker. Nu loop ik vier keer per week naar mijn werk, dus dat ga ik vast missen.quote:
Met welke strippenkaart heb je gerekend?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Bitlord het volgende:
Per dag ben je de volgende kosten kwijt voor je heen- en terugrit samen in Nijmegen:
¤ 4,10 Strippenkaart
¤ 4,28 Weekabonnement
¤ 3,49 Maandabonnement (uitgaande van 4 weken per maand)
¤ 3,76 OV-chipkaart met gratis dalurenkorting, waarbij de reis heen voor 9:00 begint.
¤ 3,34 OV-chipkaart met gratis dalurenkorting, waarbij de reis heen na 9:00 begint.
Reizen met een persoonlijke OV-chipkaart lijkt mij in jouw geval dus het voordeligst als je niet aan een maandabonnement vast wil zitten.
45 strippen. Maar de berekening klopt nu niet meer...quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Met welke strippenkaart heb je gerekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |