Goed idee.. Probleem is alleen dat die robot nu al 3,5 kg weegt en nog net niet door zijn wielen heen zaktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:01 schreef 2cv het volgende:
Ga je er ook een soort stofzuig-mechanisme op bouwen ?
Die is te zwaar, gok ik zo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:47 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dan kan ik er net zo goed een gewone stofzuiger aanhangen als aanhanger
Echte stofzuigerrobots gaan ook niet snelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:32 schreef 2cv het volgende:
Hij krijgt hem vooruit, maar dat is ook alles
Zuig-eenheid van Lego bouwen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Echte stofzuigerrobots gaan ook niet snel![]()
Maar ideaal is het niet nee
tofquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:42 schreef kwaitnait het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens eurobricks komt 'ie 1 april a.s. uit
ik zelf zou voor de graafmachine gaanquote:Op zondag 13 maart 2011 12:50 schreef Crazy-M het volgende:
ok, mensen ik kan geen keuze maken
tussen de volgende 3:
[ afbeelding ]
http://shop.lego.com/Prod(...)46-9307-7fa3e69b2027
[ afbeelding ]
http://shop.lego.com/Prod(...)f4-ae5f-bef6f7299a13
[ afbeelding ]
http://shop.lego.com/Prod(...)4b-b343-01f20a9c8592
Alle 3 even mooi. Alle 3 even gaaf.
enige minpunt is dat de hijskraan geen motor heeft.
jah die ziet er wel het gaafste uitquote:Op zondag 13 maart 2011 12:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zelf zou voor de graafmachine gaan(die moet ik echt nog een keertje kopen
Graafmachine. Heeft zo te zien de meeste technische functies. Plus je krijgt veel onderdelen (motoren, linear activators, rupsbanden) die je goed kan gebruiken bij je eigen creaties.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah die ziet er wel het gaafste uit
weet nog dat ik vroeger wel die grote hijskraan wou. alleen die was toen nergens meer te krijgen
die oude hijskraan zou ik ook nog wel willen, maar die is zo goed als onbetaalbaar geworden helaasquote:Op zondag 13 maart 2011 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah die ziet er wel het gaafste uit
weet nog dat ik vroeger wel die grote hijskraan wou. alleen die was toen nergens meer te krijgen
dat ja, die rupsbanden kun je echt ongelovelijk veel lol mee hebbenquote:Op zondag 13 maart 2011 13:15 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Graafmachine. Heeft zo te zien de meeste technische functies. Plus je krijgt veel onderdelen (motoren, linear activators, rupsbanden) die je goed kan gebruiken bij je eigen creaties.
en ook zo goed als onvindbaarquote:Op zondag 13 maart 2011 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
die oude hijskraan zou ik ook nog wel willen, maar die is zo goed als onbetaalbaar geworden helaas
jah ben nog niet echt van eigen creaties. Gewoon netjes in elkaar zetten en in het rek bij de restquote:Op zondag 13 maart 2011 13:15 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Graafmachine. Heeft zo te zien de meeste technische functies. Plus je krijgt veel onderdelen (motoren, linear activators, rupsbanden) die je goed kan gebruiken bij je eigen creaties.
ik heb hem ooit opgezocht. maar dat was ook een grotequote:Op zondag 13 maart 2011 20:07 schreef SwiffMeister het volgende:
Welke bedoelen jullie met "de oude hijskraan" ?
Rugnummers aub
inderdaadquote:Op maandag 14 maart 2011 00:33 schreef Niveath het volgende:
Ja, hij is oud in de zin van 'niet makkelijk te krijgen'. Wel echt een must-have voor elke Technic fan, als is het maar omdat het de set is met de meeste onderdelen
Bricklink nog wel...quote:Op maandag 14 maart 2011 05:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
de lego winkels verkoopt dit model niet meer
kon niet kiezen haha. Betaling was binnen een minuut door gezet in systeem. Hoop morgen of overmorgen binnen.quote:
ik gok morgen binnenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:13 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]![]()
Dus binnenkort ben je een paar dagen offline?
*jaloerrrs...quote:
zal wel foto maken als binnen isquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:52 schreef mschol het volgende:
[..]
*jaloerrrs...
naja misschien na mijn vakantie de excavator bestellen (of kopen @ winkel, afhankelijk van de prijzen)
zal is een foto van mn rek plaatsen met technische legoquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn exclusive collectie heb ik al geplaatst
quote:De status van uw order nr. 25650 is gewijzigd. De nieuwe status is: Verzonden. De order is verstuurd en zal u spoedig bereiken.
quote:Zending Colli Afzender Geadresseerde
Product: Verhoogd Aansprakelijk Zending 3SYCGK009001452 BRICKshopHolland/Legoshop Holland A
Barcode: 3SYCGK009001452 Jip en Janneke
Aantal collo: 1 4207VJ GORINCHEM
Referentie: 25650 Nederland
Rembours: 0.00
Verzekerd: 500.00
Status: Zending voorgemeld
quote:16.03.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar
Volgens mij zijn dat nog wel behoorlijk accu's en ik vraag me af of die op je bulldozer passenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:57 schreef Faceoff het volgende:
Ik heb in mijn jeugd te fanatiek veel lego gekocht, al mijn spaarcenten gingen er aan op![]()
Jammer er aan is dat het nu allemaal in bananendozen bij mijn ouders op zolder staat. Heb er hier geen plek voor en ook geen tijd...
Het blijft nu bij mijn ene Arduino+Lego projectje.
Speaking of which, ben er een poosje niet mee bezig geweest, maar kreeg net wel te horen dat ik vanmiddag 2 accu's op kan halen van de noodverlichting uit een lift. Schijnt dat die goed te gebruiken zijn in modelbouw![]()
Kijken of die de power kunnen leveren om mijn bulldozer wat meer pit te geven
Twijfelde ik zelf inderdaad ook over, maar de gast die ze voor me regelt dacht dat het wel zou moeten lukken... En anders maar weer herbouwen, heb de credits voor school al binnen dus kan nu mijn gang gaan want heb al wel gemerkt dat ik nog lang niet uitgespeeld ben!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:05 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat nog wel behoorlijk accu's en ik vraag me af of die op je bulldozer passen
mja, de bovenste plank is voor mij toch wel een beetje mijn trotsquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:44 schreef Faceoff het volgende:
Nice, vooral die bulldozer, groter dan de mijne
Heb zelf zoals ik zei vooral oude modellen, vind dat nieuwe met al die speciale per model gemaakte stukken toch een beetje half-half. Het ziet er strakker maar, naar mijn mening, minder LEGO uit..
Veel bouwplezier!
edit zie net dat je twee dozers hebt staat, ik bedoel die met rupsbanden!
Die is ook wel gaaf jah. is al oud model toch ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:49 schreef Faceoff het volgende:
dit is mijn trots, en ook een hele mooi gemaakt model ervan.
[ afbeelding ]
wel even de moeite waard om te melden waar ik de image vandaan heb:
http://www.rjrstudios.co.uk/
Mijn eigen zit ergens in een doos stof te happen.
ook al een oldyquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:57 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ] dat is mijn technic model waar ik "trots"op ben
Is dat die met dat lightfiber spul?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:57 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ] dat is mijn technic model waar ik "trots"op ben
Ja ook al antiekje, maar juist daarom vind ik hem zo tof. Het zijn bijna allemaal standaard onderdelen. Sommigen (zoals de koplampen) met een printje erop, maar geen speciaal gemaakte plaatjes,hoekjes en afwerkplaatjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die is ook wel gaaf jah. is al oud model toch ?
yup..quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:02 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Is dat die met dat lightfiber spul?
Daar heb ik er 6 vanquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:49 schreef Faceoff het volgende:
dit is mijn trots, en ook een hele mooi gemaakt model ervan.
[ afbeelding ]
wel even de moeite waard om te melden waar ik de image vandaan heb:
http://www.rjrstudios.co.uk/
Mijn eigen zit ergens in een doos stof te happen.
Naar mijn mening samen met de 8868 de beste technic set ooit...quote:
De 8485 komt in de buurt denk ik:quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:44 schreef mschol het volgende:
heeft lego trouwens wel eens een helicopter als groot techniek model uitgebracht? (incl motor e.d.)
die ziet er wel tof uit..., met een beetje aanpassen kan je de boel radiografisch doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:36 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
De 8485 komt in de buurt denk ik:
[ afbeelding ]
Die komt echt niet van de grond hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
die ziet er wel tof uit..., met een beetje aanpassen kan je de boel radiografisch doen
Vroegâh was er deze, zonder motor:quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:44 schreef mschol het volgende:
heeft lego trouwens wel eens een helicopter als groot techniek model uitgebracht? (incl motor e.d.)
Het is gewoon een pracht van een model, die black cat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:18 schreef SwiffMeister het volgende:
Die dino stond 15 jaar geleden in Legoland Windsor, maar dan als een model van 5 meter hoog.
[ afbeelding ]
Wat is er trouwens zo boeiend aan die Black Cat?
snel geteld 6 dezelfde als mijquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die komt echt niet van de grond hoor.
En de Dino in die set is toffer.
Moet trouwens zeggen dat die spaceshuttle echt de enige oldskool set is die ik nog echt heel graag zou willen hebben. De rest heb ik al.
Dit is trouwens mijn opgebouwde technic collectie![]()
[ afbeelding ]
Mijn trots is toch wel de Black Cat die er tussen staat.
Al heb ik deze foto geloof ik al een keer ergens op fok gepost.
6!? Ik had al wel gezien dat je er minstens 2 (of 3) zou moeten hebben gezien de onderdelen die in je bot zaten, maar 6?! Ik zou bijna zeggen dan kun je we wel 1 missen, maar zo werkt dat natuurlijk nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Daar heb ik er 6 vanIk gebruik ze voor onderdelen voor mijn robot. Die trouwens alweer helemaal uit elkaar ligt: draaicirkel moet kleiner...
[..]
Naar mijn mening samen met de 8868 de beste technic set ooit...
Als ik er weer eentje kan scoren op MP rond de 70 Euro dan schaf ik hem aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:17 schreef Faceoff het volgende:
[..]
6!? Ik had al wel gezien dat je er minstens 2 (of 3) zou moeten hebben gezien de onderdelen die in je bot zaten, maar 6?! Ik zou bijna zeggen dan kun je we wel 1 missen, maar zo werkt dat natuurlijk niet
Ik heb ook deze en de bulldozer als basis gebruikt dus heel andere onderdelen, denk dat ik nu straks eerst een uitstapje maak naar/met deze:
[ afbeelding ]
maar dan ga ik offtopic, dus dat komt later wel in een ander topic
*kuch* 70 zei je?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:11 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Als ik er weer eentje kan scoren op MP rond de 70 Euro dan schaf ik hem aanMaar dat is nu wel voorbij hoor: ik koop nu voornamelijk via Bricklink e.d. wat selectiever onderdelen, als ik die nodig heb. De basis voor mij blijf studded (zwart+grijs) maar ik begin ook een beetje studless te gebruiken nu... En qua onderdelen zitten er ongeveer 3 880's in mijn laatste bot die ik gepost heb. De andere 3 ga ik nodig hebben voor andere toekomstige projectjes
Hee, die heeft een zwart stuur, die heb ik nog nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:13 schreef Faceoff het volgende:
[..]
*kuch* 70 zei je?
En nee het is niet mijn advertentie, dus geen spam
Die is zo belachelijk stoer. Die wilde ik ook altijdquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:59 schreef Prowl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zin om deze weer van zolder te halen
Alleen kan ik hiermee niet concurreren tegen de kilometer aan duplo treinbaan van mn kinderen
Bij de top1toys was hij ¤150quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:07 schreef Niveath het volgende:
Marktplaats.nl.
Of anders:
Volgens mij ligt ie nog wel overal in de winkel ofniet? In dat geval zou ik de bekende ketens in de gaten houden (Bart Smit, Intertoys, ToysXL). Die hebben hem laatst (misschien nog steeds) in de aanbieding gehad voor 100,-.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |