Nee hoor, is een solide geheelquote:Op zondag 30 januari 2011 14:20 schreef MissMSX het volgende:
Dan nog zie ik het nut van die beugel niet. Hangt er zo te zien maar los bij.
Je klemt het dus tegen je hoofd? Is instelbaar?quote:
Nee, het hangt los van mn hoofd en is niet instelbaar. Maar het gaat tijdens het lopen toch ook niet op en neer. Wil het best eens bij je demonstrerenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je klemt het dus tegen je hoofd? Is instelbaar?
Graag, want ik snap het nut nog steeds nietquote:Op zondag 30 januari 2011 14:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, het hangt los van mn hoofd en is niet instelbaar. Maar het gaat tijdens het lopen toch ook niet op en neer. Wil het best eens bij je demonstreren
Ha, ik ben best stoer. Afgelopen maandag had ik les 1 gedaan en ben vandaag weer les 1 gaan doen omdat ik maandag maar 1 minuut kon lopen ipv 2 of 3. En vandaag heb ik van de 3 x dat er 2 minuten moest worden gelopen het 2 x gehaald! En een keer bijna. Bij de drie minuten op het laatst haalde ik er ook 2.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, ik ga maar weer de deur uit hier. Ik heb net een route gepland via afstandmeten.nl (kutsite) en een route gevonden van 2 kilometer. Dat moet ongeveer goed zijn voor de eerste paar lessen.
Van de week ging ik hier in het park lopen, dat schoot echt niet op. Ik hou wel van rennen in de natuur maar elke 20 meter een nieuw pad inslaan is ook weer overdreven. Mijn nieuwe route is langs het park en een sloot, da's ook natuur! Handig, net naast het centrum van een grote stad wonen...
Volgende keer les 2 lopen of toch nog een keer les 1?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ha, ik ben best stoer. Afgelopen maandag had ik les 1 gedaan en ben vandaag weer les 1 gaan doen omdat ik maandag maar 1 minuut kon lopen ipv 2 of 3. En vandaag heb ik van de 3 x dat er 2 minuten moest worden gelopen het 2 x gehaald! En een keer bijna. Bij de drie minuten op het laatst haalde ik er ook 2.
Ik had vast een goede dag (of vorige week een slechte, laten we dat maar hopen!) maar ik hou mezelf maar voor dat ik al vooruit ben gegaan omdat ik al 1 x heb gelopen en 2 x heb gedanst voor de Wii deze week![]()
Ik heb ook wat veranderingen aan mijn outfit gemaakt. Ik had de eerste keer een winddicht zomerjack aan met alleen een sporthemdje met korte mouwen eronder. Dat was vooral in het begin wat fris. Inmiddels is het flink kouder geworden dus heb ik ook nog een skipully aan gedaan, dat werkt prima! Mijn sporthemdje is ook nieuw, uit de AH Bonus van afgelopen week met verstevigd borststuk en dat zit ook veel beter. Ik moet nog op jacht naar een sport BH binnenkort. En ik had van die vingerloze handschoenen aangedaan, dat was ook best lekker.
Nog op mijn verlanglijst: een houder voor mijn telefoon, sport BH, nieuwe oordoppen.
Veranderen volgende keer: hoofdband om want nu hoofdpijn en oorpijn.
Ik vind hardlopen eigenlijk best leuk ineens
Nog maar 1 x les 1 voor de zekerheid.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgende keer les 2 lopen of toch nog een keer les 1?
Die zijn inderdaad leuk, alleen vind ik ¤85,= net iets te veel voor oordopjesquote:Op zondag 30 januari 2011 16:11 schreef Rian. het volgende:
Ik heb gisteren les 1 van Evy gelopen, ging prima, stiekem nog een stukje doorgelopen. Vandaag maar gaan fietsen, ik heb nog steeds zin om hard te gaan lopen.![]()
En mijn iPhone oordopjes zijn ook niet echt geweldig, al bleven ze wel zitten.Zat al bij Apple te kijken, Sennheiser heeft samen met Adidas wel wet leuke oordopjes.
Oeh handig die ga ik morgen even kopen!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb vorige week Trust oordopjes gekocht bij het Kruidvat met van die haakjes voor achter de oren, voor 9,95! Ik heb ze in meerdere filialen zien liggen. Er zit aan het snoer ook een knopje om het volume bij te stellen.
[ afbeelding ]
Ik ken ze allebei. De muziek is wel wat leuker bij C25K, maar Evy is véél beter in motiverenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:02 schreef Thrilled het volgende:
Als de zoveelste in dit topic wil ik ook gaan beginnen met hardlopen.. Ik had een jaar of twee terug een podcast gedownload van 'Couch to 5k' en krijg het idee dat het hetzelfde idee is als dat Evy-programma. Kent iemand ze allebei en welke is dan beter?
Yep, die PMX 80 is perfect. Goed geluid (ik ben toch halfdoof, ik kan niet echt mierenneuken over geluidskwaliteitquote:
Die ga ik ook even kopen. Samen met het sportjasje en de sportriem van Leontien die in het krantje staan voor deze week. En de sokken, stappenteller en dumbels staan toch ook wel op de verlanglijst.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb vorige week Trust oordopjes gekocht bij het Kruidvat met van die haakjes voor achter de oren, voor 9,95! Ik heb ze in meerdere filialen zien liggen. Er zit aan het snoer ook een knopje om het volume bij te stellen.
[ afbeelding ]
Ik zou ook dolgraag een draadloze koptelefoon hebbenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:09 schreef robdriessen het volgende:
Run 8 gisteren is een wandeling geworden. Renmaatje had na 2x 2 minuten te veel last van de kou en vochtigheid waardoor haar astma de kop opstak. Dus toen maar ruim een half uur samen gewandeld en zodra ze weer naar huis was de Xbox aangezet en nog een half uur voor de TV staan boksen en squatten met Your Shape.
Vandaag Run 8 in de herkansing. Met of zonder renmaatje
Over koptelefoons gesproken: heeft iemand al ergens een mooie draadloze gezien? (Bluetooth). Elke Smartphone speelt tegenwoordig mp3s af, heeft Bluetooth en een ren-app in de store, dus leek me dat wel een slimme combo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |