Ik ga morgen les 9 doen, ik kan vrijdag niet dus heb alles een dag naar voren geschovenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet te veel lopen he! straks ga je uitlopen op mij, en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Met zijn 3en tegelijk hier!![]()
Netjes! Best een goeie snelheid iig, aangezien het de 8x2 les was!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Net les 8 erop. 4,12 km in 25 minutenheb mezelf maar een schouderklopje gegeven. alleen heb nu wel een beetje last van mn heup, stoepje op/af ging niet helemaal goed geloof ik. Als het overmorgen maar weer goed is
Ohja die kwam ook zo vaakquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:32 schreef GotC het volgende:
Bob Sinclar hoef ik de komende 100 jaar niet meer te horen na Evy.
http://rennenmetevy.nl/files/playlist.pdfquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:55 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ohja die kwam ook zo vaak. Ik herinner me ook een franstalig rapnummer, die was wel gaaf! Iemand enig idee wie dat zong?
Haha, Bob Sinclar staat er dus 9 keer in. Blijkbaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:46 schreef GotC het volgende:
Damnit, zie net in die playlist dat ik morgen naar Bob Sinclar mag luisteren. WEER! Alleen dit keer World Hold On
Zoiets ongeveer:quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef La_Vita het volgende:
Wat voorn broek dragen jullie tijdens het rennen? Ik moet er nog een hebben voor buiten, maar zo'n uberstrakke hardloopbroek vind ik ook weer een beetje teveel van het goede. Heb dan het idee dat iedereen naar mn kont zit te kijken![]()
Maar gewone joggingbroeken schuiven bij mij altijd omhoog :/
Tightquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef La_Vita het volgende:
Wat voorn broek dragen jullie tijdens het rennen? Ik moet er nog een hebben voor buiten, maar zo'n uberstrakke hardloopbroek vind ik ook weer een beetje teveel van het goede. Heb dan het idee dat iedereen naar mn kont zit te kijken![]()
Maar gewone joggingbroeken schuiven bij mij altijd omhoog :/
ja ik stel me een beetje aan haha. Maar die semi tight ziet er goed uit! Naar zoiets was ik opzoekquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Tight
M'n vriend heeft een semi-tight besteld, namelijk de Nike Poly Track Pant. Is net wat losser, maar wel wat strakker bij de onderbenen.
Vrouwelijke versie:
[ afbeelding ]
Iig, gewoon niet aan denken joh, dat mensen naar je kont kijkenFocus op t lopen
Ik wil graag zo'n buikquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:40 schreef La_Vita het volgende:
[..]
ja ik stel me een beetje aan haha. Maar die semi tight ziet er goed uit! Naar zoiets was ik opzoek
Goeie zaak!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:40 schreef La_Vita het volgende:
[..]
ja ik stel me een beetje aan haha. Maar die semi tight ziet er goed uit! Naar zoiets was ik opzoek
Dat zou helemaal mooi zijn!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef ClearOdds het volgende:
[..]
Misschien kan je die gewoon meebestellen :p
neeequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef La_Vita het volgende:
Ik blijf trouwens net zo lang rennen tot ik dit lichaam heb![]()
[ afbeelding ]
Dat dus! Skinny winnie is ook niet allesquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neeedie schouders zijn veel te mager. Mag best een klein beetje vetjes aan zitten. Veel aantrekkelijker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |