Netjes! Best een goeie snelheid iig, aangezien het de 8x2 les was!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Net les 8 erop. 4,12 km in 25 minutenheb mezelf maar een schouderklopje gegeven. alleen heb nu wel een beetje last van mn heup, stoepje op/af ging niet helemaal goed geloof ik. Als het overmorgen maar weer goed is
Ohja die kwam ook zo vaakquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:32 schreef GotC het volgende:
Bob Sinclar hoef ik de komende 100 jaar niet meer te horen na Evy.
http://rennenmetevy.nl/files/playlist.pdfquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:55 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ohja die kwam ook zo vaak. Ik herinner me ook een franstalig rapnummer, die was wel gaaf! Iemand enig idee wie dat zong?
Haha, Bob Sinclar staat er dus 9 keer in. Blijkbaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:46 schreef GotC het volgende:
Damnit, zie net in die playlist dat ik morgen naar Bob Sinclar mag luisteren. WEER! Alleen dit keer World Hold On
Zoiets ongeveer:quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef La_Vita het volgende:
Wat voorn broek dragen jullie tijdens het rennen? Ik moet er nog een hebben voor buiten, maar zo'n uberstrakke hardloopbroek vind ik ook weer een beetje teveel van het goede. Heb dan het idee dat iedereen naar mn kont zit te kijken![]()
Maar gewone joggingbroeken schuiven bij mij altijd omhoog :/
Tightquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef La_Vita het volgende:
Wat voorn broek dragen jullie tijdens het rennen? Ik moet er nog een hebben voor buiten, maar zo'n uberstrakke hardloopbroek vind ik ook weer een beetje teveel van het goede. Heb dan het idee dat iedereen naar mn kont zit te kijken![]()
Maar gewone joggingbroeken schuiven bij mij altijd omhoog :/
ja ik stel me een beetje aan haha. Maar die semi tight ziet er goed uit! Naar zoiets was ik opzoekquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Tight
M'n vriend heeft een semi-tight besteld, namelijk de Nike Poly Track Pant. Is net wat losser, maar wel wat strakker bij de onderbenen.
Vrouwelijke versie:
[ afbeelding ]
Iig, gewoon niet aan denken joh, dat mensen naar je kont kijkenFocus op t lopen
Ik wil graag zo'n buikquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:40 schreef La_Vita het volgende:
[..]
ja ik stel me een beetje aan haha. Maar die semi tight ziet er goed uit! Naar zoiets was ik opzoek
Goeie zaak!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:40 schreef La_Vita het volgende:
[..]
ja ik stel me een beetje aan haha. Maar die semi tight ziet er goed uit! Naar zoiets was ik opzoek
Dat zou helemaal mooi zijn!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef ClearOdds het volgende:
[..]
Misschien kan je die gewoon meebestellen :p
neeequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef La_Vita het volgende:
Ik blijf trouwens net zo lang rennen tot ik dit lichaam heb![]()
[ afbeelding ]
Dat dus! Skinny winnie is ook niet allesquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neeedie schouders zijn veel te mager. Mag best een klein beetje vetjes aan zitten. Veel aantrekkelijker!
Ik blijf net zo lang rennen tot ik die mooie dame hebquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef La_Vita het volgende:
Ik blijf trouwens net zo lang rennen tot ik dit lichaam heb![]()
[ afbeelding ]
Haha net of jullie 'nee' zouden zeggenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:24 schreef Blinker het volgende:
[..]
Dat dus! Skinny winnie is ook niet alles
Ik zou zoals al meer is gezegd eens een paar goede hardloopschoenen gaan scorenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Op de één of andere manier heb ik moeite om hardlopen buiten vol te houden (nouja, een half jaar geleden tenminste). Nu lukt het mij om in één keer 18 minuten hard te lopen (10 km / u ).
-> Clearodds;
Ik wil ook wel duurlopen, heb het nu een paar keer gedaan (nouja, duurlopen niet, eerder op tempo wandelen, dat is dan vaak 1,5 uur met ong. 9:30 minuten over een km) maar ik maak mijn voeten helemaal naar den tering.
Heb wandelschoenen van mijn pa geprobeerd, maar dan krijg ik alsnog blaren op mijn voeten
Bedankt voor de tips. Klinkt goed. Gebruik je ook een apparaat om je snelheid te meten dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:41 schreef ClearOdds het volgende:
[..]
Oké, je loopt nu dus op die afstand ruim 11,25km/u. Wil je dat in 30 min doen dan moet je 15km/u gemiddeld lopen
Dat is best hard, maar moet kunnen
Nogmaals, met intervaltrainingen kan je snel beter worden.
Er zijn heel veel vormen te vinden.
Ik doe op het moment 1 keer per week
zo'n training. 2 keer duurloopen ernaast.
5 min warming up (heel laag tempo, geoon om warm te worden.)
2,5 min hoog tempo (4 min per km, oftewel 15 km/u.
1minuut rust
Weer 2,5 min hoog tempo
1 minuut rust
5 min hoog tempo
1 min rust
5 hoog tempo
1 min rust
2,5 min hoog tempo
1 min rust
2,5 min hoog tempo
En dan cooling downheb je ong 5km gelopen totaal.
Zwaar maar effectief om te leren een hoog tempo langer vol te houden.
Ik heb deze training van een hardlooptrainer maar zo zijn er heel veel
te vinden.
Succes!
Duurt mij iets te lang, en dan heb ik niet meer mijn fijne rondje dat ik nu heb. Ik wil eerst sneller gaan op 7,5 alvorens op een langere afstand over te gaan.quote:Waarom niet in plaats van sneller een langere afstand gaan lopen? Bijv 10 of 15 KM?
Ja ik loop op het moment met Runkeeper (een app op mijn telefoon).quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:14 schreef Platina het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips. Klinkt goed. Gebruik je ook een apparaat om je snelheid te meten dan?
Zal het eens proberen zodra ik een horloge met stopwatch in bezit heb zien te krijgen
Yes, ik ga morgen voor de tweede keer les 1 doen omdat ik hem maandag niet trok. Het begon al lekker met de goede voornemens, ik heb gisteren al overgeslagen omdat ik gammel was. Vanaf morgen gaat het goed!quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:07 schreef Periodista het volgende:
Van plan om morgen met Evy te beginnen, les 01 dus.
Is er hier iemand die hetzelfde plan heeft?
Nee, maar als je dan toch de keuze hebt, dan kan je beter gelijk iets echt moois uitzoeken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:48 schreef ClearOdds het volgende:
[..]
Ik blijf net zo lang rennen tot ik die mooie dame heb
[..]
Haha net of jullie 'nee' zouden zeggen
Haha. Ik ben er toch wel benieuwd naar. Zullen we elkaar op de hoogte houden via dit topic?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Yes, ik ga morgen voor de tweede keer les 1 doen omdat ik hem maandag niet trok. Het begon al lekker met de goede voornemens, ik heb gisteren al overgeslagen omdat ik gammel was. Vanaf morgen gaat het goed!
Is goed, gezellig! Ik heb net een half uurtje Just Dance gedaan voor de Wii. Dat is ook behoorlijk intensief zeg. Wel leuk al bak ik er vooralsnog niets van.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:42 schreef Periodista het volgende:
[..]
Haha. Ik ben er toch wel benieuwd naar. Zullen we elkaar op de hoogte houden via dit topic?
Hoera voor endorfinequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:50 schreef Blinker het volgende:
Soms moet je juist gaan lopen als je niet lekker in je vel zit. Ik zat gisteren ook niet lekker in m'n vel, maar ik was toch gaan lopen. Ik was blij dat ik het had gedaan, want na het lopen voelde ik me weer kiplekker.
Haha, ik heb dat spel een keer bij een vriend van me gezien, hopen dat het over tien weken een heel stuk minder intensief is voor je.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is goed, gezellig! Ik heb net een half uurtje Just Dance gedaan voor de Wii. Dat is ook behoorlijk intensief zeg. Wel leuk al bak ik er vooralsnog niets van.
Haha, rennen met rob!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef robdriessen het volgende:
Mocht er animo voor zijn, wil ik als muziek-idioot best overwegen om een 2011 update te maken voor de Evy-podcasts. Met wat meer actuele (HELLO!), of misschien zelfs onvervalste clubclassics. Ik zal uiteraard de BPM's in de gaten houden en het commentaar opnieuw inspreken. Enige nadeel is dan wel dat er geen zwoele vlaamse je meer toejuicht, maar een vent met een zachte g.
Dat allemaal geheel gratis en belangeloos. Voor degenen die mijn inzet willen belonen kan ik altijd een Paypal fooienpotje neerzetten
Maar goed, als iedereen met Bob Sinclar, Ai Chihuahua en Baywatch kan leven..... :p
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef robdriessen het volgende:
Mocht er animo voor zijn, wil ik als muziek-idioot best overwegen om een 2011 update te maken voor de Evy-podcasts. Met wat meer actuele (HELLO!), of misschien zelfs onvervalste clubclassics. Ik zal uiteraard de BPM's in de gaten houden en het commentaar opnieuw inspreken. Enige nadeel is dan wel dat er geen zwoele vlaamse je meer toejuicht, maar een vent met een zachte g.
Dat allemaal geheel gratis en belangeloos. Voor degenen die mijn inzet willen belonen kan ik altijd een Paypal fooienpotje neerzetten
Maar goed, als iedereen met Bob Sinclar, Ai Chihuahua en Baywatch kan leven..... :p
Is dat leuk? Dan download ik dat even. Heb ik op de rustdagen ook wat leuks te doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is goed, gezellig! Ik heb net een half uurtje Just Dance gedaan voor de Wii. Dat is ook behoorlijk intensief zeg. Wel leuk al bak ik er vooralsnog niets van.
Yep, handmatig aanpassenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wil het buiten lopen afwisselen met lopen op de loopband in de sportschool.
Ik vraag me alleen af hoe dat dan gaat als je ook nog een schema volgt waarin je afwisselend wandelt en hardloopt.
Moet je dan steeds handmatig de snelheid aanpassen? Is dat niet heel erg onhandig? En stel je dan ook nog een helling in?
Als je iets wil doen op de WII waar je echt moe van wordt, dan moet je deze downloaden:quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:00 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Is dat leuk? Dan download ik dat even. Heb ik op de rustdagen ook wat leuks te doen
Ik begrijp het al, over smaak valt niet te twisten hahaquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:59 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nee, maar als je dan toch de keuze hebt, dan kan je beter gelijk iets echt moois uitzoeken.
Met een helling lopen is wel meteen een stuk zwaarder. Op de meeste apparaten kun je een intervaltraining met twee snelheden instellen, dan kun je met 1 druk op de knop van snelheid wisselenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wil het buiten lopen afwisselen met lopen op de loopband in de sportschool.
Ik vraag me alleen af hoe dat dan gaat als je ook nog een schema volgt waarin je afwisselend wandelt en hardloopt.
Moet je dan steeds handmatig de snelheid aanpassen? Is dat niet heel erg onhandig? En stel je dan ook nog een helling in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |