Veel plezier!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:15 schreef ColdFeet het volgende:
Deze madam gaat in ieder geval nog even borrelen in de stad!
Zo fijn, als je hartje centrum woont
Je hebt een maand om te feesten!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:16 schreef Braamyo het volgende:
CF
ik ben jaloersveel plezier, je verdient het !
Ja,ik heb het gemist!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Braamyo het volgende:
Ik headshot lapo's for breakfast.... zelfs met deze interwebz verbinding
Nee, ik miste je als lapo hunter en dat is nu geregeld.quote:
Arme Mr. DEquote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef DarkElf het volgende:
vrijdag komen er dus eters, morgen eens 2 toetjes (2 verschillende jellys: peer en verse munt en rode vruchten/witte wijn ) uitproberen
Je hoeft niks te zeggen. Je weet wel dat we je gemist hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:23 schreef Braamyo het volgende:
ow xD
ja kak, nu weet ik niet wat ik moet zeggen
Geen ervaring mee, maar het schijnt lekker te zijn bij falafel?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
Hier klaar met koken voor lunch en avondeten morgenavondBerg afwas
Zeg dames, ik heb nu een gigantische bak hummus gemaakt voor morgen op mijn zelfgebakken broodHoe lang kan ik dat spul goedhouden en waar kan ik het allemaal voor gebruiken?
ik maak er maar 2, 1 van de ene en 1 van de andere...quote:
Jah nu houd mijn spraakzaamheid echt op.... arg lknsvnslvnslquote:Op maandag 24 januari 2011 22:25 schreef krakkemieke het volgende:
Je hoeft niks te zeggen. Je weet wel dat we je gemist hebben.![]()
Daar hoef je niet breed voor te zijn met shakes en dat weet je ook. BTW, je bent breed genoeg.
Je bent een CUL-ler. We hebben je gemist. Af en toe vroeg iemand: zou Braam al terug zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah nu houd mijn spraakzaamheid echt op.... arg lknsvnslvnsl
ikke snapput niet meer
Hummus is de nieuwe tapenade.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:28 schreef DarkElf het volgende:
Hummus!
op brood, op je nieuw ontdekte cracker, bij falafel, bij een snackje met wortel/paprika/bleekselder.. lekker met chorizo
Nou heb ik helemaal medelijden met hemquote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik maak er maar 2, 1 van de ene en 1 van de andere...dus we proeven alleen maar even
Je hebt toch met mensen samengewerkt, dat je erop moet kunnen vertrouwen enzo? Of heb ik een raar idee van een uitzending?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef Braamyo het volgende:
haha, ik syntax error gewoon bij complimentjes
en ik heb nogsteeds geen team
Veelzijdig spul, dat hummusquote:Op maandag 24 januari 2011 22:28 schreef DarkElf het volgende:
Hummus!
op brood, op je nieuw ontdekte cracker, bij falafel, bij een snackje met wortel/paprika/bleekselder.. lekker met chorizo
vrijdag krijgt hij dan echtquote:Op maandag 24 januari 2011 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou heb ik helemaal medelijden met hem
goed in de te vriezen ook... dus handig om een grote batch te maken..quote:
Ik weet hetquote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef DarkElf het volgende:
en hij komt niets tekort hoor, zo slecht heeft hij t niet
Nou dan, je zit hier al een poos hoor. Je hoort in dit team.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef Braamyo het volgende:
deze tour was wachtdraaien, je had geen vertrouwen nodig... nja niet meer dan een supermarkt chef die er vanuitgaat dat de vulploeg medewerker het schap goed vult...
snappie, in gevechtsituaties heb je helemaal gelijk. Maar dergelijk team heeft ook eigenlijk jaren van opwerken nodig...
Vliesjes afprutsen is nou ff iets waar ik vandaag geen zin in hadquote:Op maandag 24 januari 2011 22:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
goed in de te vriezen ook... dus handig om een grote batch te maken..
als je alle vliesjes van de kikkererwten prutst is dat ook aan te raden, liever veel in 1 x dan elke week weer pielen
Dan noem je het low-carb.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik weet het
Mijn noodles a la Den Haag met een beetje van mezelf zijn erg lekker geworden btwHet is overigens meer groenten dan noodles, maar dat mag niet uitmaken
volgende keer wel doen, komt de textuur zo enorm ten goede!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vliesjes afprutsen is nou ff iets waar ik vandaag geen zin in had
ik kan dat nu beamenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:15 schreef ColdFeet het volgende:
Deze madam gaat in ieder geval nog even borrelen in de stad!
Zo fijn, als je hartje centrum woont
Ohja.quote:
Ja. Vorige keer heb ik dat wel gedaan idd, maar had er nu ff geen zin inquote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
volgende keer wel doen, komt de textuur zo enorm ten goede!
ow thxquote:Op maandag 24 januari 2011 22:34 schreef krakkemieke het volgende:
Nou dan, je zit hier al een poos hoor. Je hoort in dit team.
lekker erbij gaan zitten en alles op schootquote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Vorige keer heb ik dat wel gedaan idd, maar had er nu ff geen zin inKlotewerkje en dan sta ik de hele tijd voorover gebukt en dan krijg ik last van nek en schouders. Geen zin in
Ik heb een fijne keuken, maar schillen doe ik ook op schoot.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lekker erbij gaan zitten en alles op schoot
is je keuken te laag?je hebt toch een koophuis of vergis ik mij nou?
ik doe veel staandquote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb een fijne keuken, maar schillen doe ik ook op schoot.
Sleutel tot afvallen (klinkt stom) in mijn ogen... is veel eten. Veel gezond eten, meer dan dat je eigenlijk deed. En al die extra energie omzetten in sport... VEEL sportquote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet een plan gaan maken voor het afvallen, zo lukt het niet![]()
Maar weet niet echt waar ik moet beginnen, eetgedrag is niet heel slecht volgens mij (behalve misschien te weinig) alleen op het drinken moet ik echt letten.
Verder dagelijks bewegen/sporten maar weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*sportbeestje worden*
Hoeveel ga je dan dagelijks bewegen? Dat kan ook verschil maken.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef Sarabi het volgende:
Maar weet niet echt waar ik moet beginnen, eetgedrag is niet heel slecht volgens mij (behalve misschien te weinig) alleen op het drinken moet ik echt letten.
Beetje bij beetje hequote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef Sarabi het volgende:
Ja, maar dat veel/normaal eten vind ik echt engquote:Op maandag 24 januari 2011 22:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Sleutel tot afvallen (klinkt stom) in mijn ogen... is veel eten. Veel gezond eten, meer dan dat je eigenlijk deed. En al die extra energie omzetten in sport... VEEL sport
*sportbeestje worden*
4x een half uur en 3x 1 uurquote:Op maandag 24 januari 2011 22:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoeveel ga je dan dagelijks bewegen? Dat kan ook verschil maken.
Toen ik me gisterenavond woog was het 78,5 en dat moet 73 worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:48 schreef Braamyo het volgende:
En hoeveel wil je afvallen....? wat weeg je nu en waar wil je naartoe?
Nou, de keuken kon niet hogerquote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lekker erbij gaan zitten en alles op schoot
is je keuken te laag?je hebt toch een koophuis of vergis ik mij nou?
Misschien moet je je even niet fixeren op afvallen maar op belangrijkere dingenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef Sarabi het volgende:
ah een keuken waar ik een trapje nodig zou hebben dusquote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, de keuken kon niet hogerHij is al verhoogd. Vijf cm hoger dan normaal. Maar ik ben al wat moeiig en dan heb ik er sneller last van
ja he?quote:De combo Wasa Delicate + Hummus is trouwens idd errug goed te doen
Tuthola...als jij meer gaat sporten, dan heb je ook meer energie nodig! Toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, maar dat veel/normaal eten vind ik echt eng
Ben ik niet meer gewend de afgelopen 10 jaar
Maar denk dat ik sowieso maar eens ga beginnen met meer sporten, dat kan nooit kwaad
Dat is de afgelopen 3 jaar niet echt goed gegaan hequote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien moet je je even niet fixeren op afvallen maar op belangrijkere dingen
Waar is die dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
steer ik heb vandaag de action gezocht en gevonden![]()
Jaquote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuthola...als jij meer gaat sporten, dan heb je ook meer energie nodig! Toch?
Yupquote:
Je gaat dus meer eten?quote:
Oh echt? Daar fiets ik langs als ik naar de kapper ga. En jij hebt best een groot rondje gefietst zegquote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
@steer op de scharnerweg, lang leve google maps
ik zeg letterlijk dat even bijhouden natuurlijk een prima idee is om erachter te komen wat ze precies eet?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, ik denk voordat je uitspraken kunt doen van meer/minder/anders eten kan Sarabi best even een weekje bijhouden wat ze reeds normaal eet. Anders wordt het zo'n giswerkje.
Ik vermoed dat jullie langs elkaar heen postenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zeg letterlijk dat even bijhouden natuurlijk een prima idee is om erachter te komen wat ze precies eet?
leer eens lezen schele.
ik bedoelde dus daarna. kon je zelf ook invullen.
Jajaquote:
Iebel klinkt wel lief.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:58 schreef DarkElf het volgende:
Sarabi, opschrijven wat je echt in je mond stopt geeft soms inzichten die heel verhelderend kunnen werken
Ikzelf ben geen kcal etc bijhoudster, 2 dagen gedaan, werd er helemaal iebel van maar je moet zelf kijken of dat iets voor jou is.
ik denk echter dat jij echt wel weet wat je wel en niet kan eten, en dat bijhouden niet persé hoeft (kcal etc dan) , tis niet dat je geen lijnervaring hebt en te gefixeerd raken is een potentieel iets natuurlijk
meer bewegen is altijd! een goed idee dus vooral doen.Meer wandelen en de fets nemen maakt al veel uit natuurlijk, je hoeft niet meteen jezelf af te gaan beulen in een gym ofzo ..
ah dat kan ookquote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jullie langs elkaar heen postenEr zit 20 seconden tussen
Ik was bezig mijn reply te tikken, en toen ik op submit klikte zag ik pas de jouwe (check mijn submit tijd).quote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zeg letterlijk dat even bijhouden natuurlijk een prima idee is om erachter te komen wat ze precies eet?
leer eens lezen schele.
ik bedoelde dus daarna. kon je zelf ook invullen.
Weet je, ik heb gematigt resultaat geboekt met kracht en wat vet verbranding op specifieke lichaamspunten (buik, biceps) en zonder pillen/voedingspulementen deed ik daar 4 maanden over. Zonder drank, sigaretten, of ook maar een blikje fris.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef golfer het volgende:
Best wel een mooi gemaakte Nederlandse dramaserie over Rembrandt met topacteurs en goede regie.
Zie er geen 1 topic over bij FOK!.
Blijkbaar te cultureel?
nou mijn welgemeende excuses. Sorry dat ik niet eerst ff naar je posttijd keek. En schele vond ik niet heel schokkend maar jij wel dat kan. Vervelend maar t was zeker niet zo rot bedoeld als jij misschien denkt.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was bezig mijn reply te tikken, en toen ik op submit klikte zag ik pas de jouwe (check mijn submit tijd).
Moet je dan meteen beginnen te schelden?
Dat is een heel verhaalquote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Weet je, ik heb gematigt resultaat geboekt met kracht en wat vet verbranding op specifieke lichaamspunten (buik, biceps) en zonder pillen/voedingspulementen deed ik daar 4 maanden over. Zonder drank, sigaretten, of ook maar een blikje fris.
Ofwel, water en gezonde voeding, geen fastfood. En een dikke 1,5 tot 3 uur sport per dag...
Je kunt naar je trainings schema kijken, ofwel... wat doe je op een dag?
probeer dit eens (voorbeeld)
ma - za, 1 uur buik oefeningen, maakt niet uit wat, gewoon maximaal herhalingen maken op ieder buik aparaat en buikspier oefening die je kunt vinden (eventueel verdelen in 2x 30 minuten) Buik heeft ook minder dan 24 uur herstel nodig dus dat kan ook gewoon verantwoord getraind worden.
ma, wo, vrij, Cardio dag, als je 2x 30 minuten buik doe. Doe je tussen door een 30 minuten cross trainer. En na je 2e keer 30 minuten buik doe je 30 minuten loopband. Niveau maakt niet uit, snelheid maakt niet uit. Bewegen moet je, dus ga daarvoor, je bepaald zelf wat je aan kunt. Maar let hierbij op herstel, 48 uur rust voor die spiergroep (benen)
di, do, za, Borst, armen schouders. Ook deze spiergroep (bovenlichaam) heeft 48 uur rust nodig. Pak deze net als je cardio hierboven genoemd in 2x 30 minuten, tussen je buik door. En wees gewoon vrij om alle aparaten die met deze spiergroep te maken hebben uit te proberen. di en za vetverbranding en do kracht.
Zondag = rustdag, beweeg wel. in de zin van, wees geen lamme tak en ga niet de hele dag op de bank hangen. Maar doe gewoon niet overdreven. Rust is belangrijk.
Krachttraining = 3 series van 10 herhalingen. Waarbij de 10e herhaling van de 3e serie je net teveel word. Speel met je gewichten op ieder aparaat en schrijf op welk gewicht op welk aparaat dit voor jou is. En houd rekening met, je word sterker
Vetverbranding = Zet je gewicht 40% lager dan jou krachttrainings-gewicht en doe 3 series herhalingen maken. Maximaal herhalingen maken, gewoon tot je spieren op zijn, en er geen halve herhaling uitkomt.
Series: Neem tussen iedere series 45 seconden rust, en potentieel 1 slok water, je zweet als je het goed doet veel vocht uit je lichaam.
herhalingen: rust is de sleutel, geen halfbakken oefening, maar krachtig en gecontroleerd !
Hopelijk heb je hier wat aan. Qua voeding ben ik echt niet je man xD vraag maar aan iemand anders
whatzkebeurd dit weekend? ik mis info !quote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, net mailtje van L gehad. Geen woord gerept over dit weekendEn of ik vrijdag met onze vrienden mee ga bowlen.
Iemand wil het hier rustig aan doen geloof ik
Haastige spoed zelden goed.![]()
Soms hequote:
Okiquote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou mijn welgemeende excuses. Sorry dat ik niet eerst ff naar je posttijd keek. En schele vond ik niet heel schokkend maar jij wel dat kan. Vervelend maar t was zeker niet zo rot bedoeld als jij misschien denkt.
Ik zie een andere oplossing voor Sarabiquote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef Braamyo het volgende trainingsschema voor soldaten op missie:
Need to know basis voor de gewone soldaat, Braampjequote:Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
whatzkebeurd dit weekend? ik mis info !
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie een andere oplossing voor SarabiTijd dat ze het leger ingaat
Ik heb er maar een topic over geopend:quote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:
mooi gemaakt vooral idd! En leuk om te kijken
![]()
Nu naar bed. Morgen ochtend proberen vroeg in de sportschool te zitten
Niet dusquote:Op maandag 24 januari 2011 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net wat gerotzooid op mijn server. Zou het scriptje nu wel werken?
Oh whoeptiedooquote:Op maandag 24 januari 2011 23:14 schreef golfer het volgende:
Jelle BC is het eens met de kritiek die in vanmiddag uitte op Ruud Gullit.
Krachttraining thuis.....quote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef Sarabi het volgende:
Dat is een heel verhaal
Ik zal er eens over na gaan denken, ik ga niet naar de sportschool dus ik moet eens kijken wat ik met krachttraining thuis kan doen
Hahaha thanks!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Krachttraining thuis.....
1. Push ups, gestrekte rug, werken vanuit beide armen tegelijk. Eventueel als dit te zwaar is, dat kan. Maar push ups waarbij je knieeen op de grond zitten ipv je voeten. hierbij zul je wel verder naar voren moeten leunen om te voorkomen dat je torso gewicht op je knieeen steunt.
2. Dippen, zet twee stoelen neer. 20 cm breder dan je heupen. Handpalmen op beide stoelen, benen gestrekt een heel eind voor je uit. Je steunt nu op gestrekte armen als het goed is. En dan door je armen naar beneden en omhoog zakken.
3. Zoek een gewicht, stevige metale buis, grote volle boekentas. Iets wat handelbaar is, en til hem naar je borst. (niet vanuit je rug tillen) Vanaf je borst, omghoog tillen tot je armen gestrekt zijn, even vast houden, en terug naar je borst, vasthouden, en weer omhoog.
4. Zelfde gewicht. Ga eventueel tegen een muur of deur staan zodat je 100% zeker rechte rug hebt. En nu biceps trainen. houd gewicht met gestrekte armen naar beneden
en zonder je boven arm te bewegen (dus alleen je elleboog schanier gevricht beweeg je) breng jij je onderarm tot bij je borst (met gewicht) even vasthouden, en weer naar benenden.
Alvast veel plezier, en je kunt er zelf nu waarschijnlijk nog wel 10 bedenken
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En houd alsjeblieft je rug recht tijdens alle oefeningen !
ene voet na de andere zetten !quote:Op maandag 24 januari 2011 23:36 schreef krakkemieke het volgende:
Ik mis een tip om die hoge drempel over te komen.
Heb je die tip niet opgevolgd die ik je gafquote:
Je vergeet de PWK beveiliging niet waar je nog door moet.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je die tip niet opgevolgd die ik je gafJe moet de 2e Xsual doorkrellen naar de bijcorger. Als je dat hebt gedaan de 2e HTMB-code overzetten naar het syntaksilab. Soms geeft ie dan nog een stoot amigeuze break, dan herstarten en voila
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je die tip niet opgevolgd die ik je gafJe moet de 2e Xsual doorkrellen naar de bijcorger. Als je dat hebt gedaan de 2e HTMB-code overzetten naar het
syntaksilab. Soms geeft ie dan nog een stoot amigeuze break, dan herstarten en voila
Nee dat hoeft alleen bij de 1e HTMB-code en die heeft Pee's servertje nietquote:Op maandag 24 januari 2011 23:44 schreef borisz het volgende:
Je vergeet de PWK beveiliging niet waar je nog door moet.
Het mooi Brabantquote:Op maandag 24 januari 2011 23:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
side note.... waar woon je eigenlijk? (just wondering)
Heeft Pee wel gecalibreerd!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee dat hoeft alleen bij de 1e HTMB-code en die heeft Pee's servertje niet
Oh! Dat zou ik haast vergeten!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of de dreisdreuvel wel overgeheveld
ow brabant is in de buurt.... neem ik jou een keer mee sporten (remind me)quote:Op maandag 24 januari 2011 23:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het mooi Brabant
Ik ga naar bedje toesweet dreams allemaal
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je die tip niet opgevolgd die ik je gafJe moet de 2e Xsual doorkrellen naar de bijcorger. Als je dat hebt gedaan de 2e HTMB-code overzetten naar het syntaksilab. Soms geeft ie dan nog een stoot amigeuze break, dan herstarten en voila
Niet zulke moeilijke vragen stellen DE'tjequote:Op maandag 24 januari 2011 23:23 schreef DarkElf het volgende:
Trouwens steer wat vindt jij van t rustig aandoen met L?zie je bijv wel Iers in langdurig daten met haar?
Neequote:
Damn....wist dat ik wat verkeerd deedquote:Op maandag 24 januari 2011 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah ok. Ja joh al die ouders van die pubers, dat moet wel wat opleverenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
Damn....wist dat ik wat verkeerd deed
BTW, ik heb antwoord van de grote leiderIk ben welkom, maar ik ga wel ff een vrijkaartje bij hem bietsen
En hopelijk levert de verkoop wat op
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:56 schreef AnneX het volgende:
Wat een hoogstaand intellectueel debater is vrouw # 2 in de 24-uurs show.
Volkomen (on) terecht dat zij een buts geld opstrijkt voor dit gewauwel.
De eindeloze reeks argumenten die zij (niet) aandraagt werpt werkelijk een ander licht
op de problematiek (die zij zien).
Ook was ik zeer onder de indruk van het reflecterend denkvermogen . Niet.
Ah maar dat had ik even gemist dat zij weg gaat!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
Niet zulke moeilijke vragen stellen DE'tjeik weet het niet
![]()
Ze 'past' wel het beste bij mij van degenen die ik heb ontmoet zeg maar. Niet zo hip-hop dikke laag foundation als hooters, niet zo'n sloerie als het raremeisje, maar gewoon fijn.
Is alleen wat ze ook zei: over een half jaar ben ik uit Maastricht vertrokken, en
zij wil heel graag naar Harvard of het Metropolitan in New York, dus echt lang lang zit er niet in. Weet niet of ik trek heb
in nķg een lange afstandsrelatie, heb ik al één van gehad in m'n leven en 't was
wel weer leuk zo....
Nou, dat zei ik dus ook tegen haar!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ah maar dat had ik even gemist dat zij weg gaat!
Weet je gewoon lekker kijken waar dit wel of niet of tijdelijk toe leidt. Je hebt iig een leuke tijd daar, leert leuke mensen kennen en over een half jaar? Wie dan leeft die dan zorgt hoor
Sambal bij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vind ik de aubergine overrated - het staat leuk - en de saus is overheerlijk.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:04 schreef AnneX het volgende:
Overigens over de aubergine....
Het gerecht heb ik al meerdere malen gemaakt. Oa. omdat het zo handig een dag tevoren kan.
De eerste keer volgens het boekje. Met zout en weer afspoelen etc. en droogdeppen.
Daar ben ik later van afgestapt: volgens mij worden die dingen drķog gegroeid tegenswoordig.Mee eens. de enige lekkere aubergine was gebakken met wat olijfolie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vind ik de aubergine overrated - het staat leuk - en de saus is overheerlijk.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Ja, dat zuigt -ie ook zo lekker vol als een spons. (voor een vochtig? stuk groente.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mee eens. de enige lekkere aubergine was gebakken met wat olijfolie.
Krakao mi zhu da!quote:
Ipv. plakken in de lengte, snijd ik (ronde) plakken in de breedte dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:09 schreef Duderella het volgende:
Ik ga morgen even je spoiler lezen AnneX! op de IPad lukt dat niet. dank alvast voor je meedenken!
Niet aan gedacht - aan het ipad gebeuren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:09 schreef Duderella het volgende:
Ik ga morgen even je spoiler lezen AnneX! op de IPad lukt dat niet. dank alvast voor je meedenken!
Nee, dat viel me juist mee, niet vet, wel smaak.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, dat zuigt -ie ook zo lekker vol als een spons. (voor een vochtig? stuk groente.
Dan liever in de tomatensaus om eerlijk te zijn.
Oh! Eh, dat en xie xie is alle chinees wat ik ken......quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Eigenlijk heb ik maar één belangrijke wens voor iemand die bij me past of niet: als je bij elkaar bent, dat je nooit ongemakkelijke stiltes hebt. Dat samen stil zijn fijn is, dat als je samen met elkaar over vanalles kunt praten fijn is.
[..]
Krakao mi zhu da!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ipv. plakken in de lengte, snijd ik (ronde) plakken in de breedte dus.
Grillen.
Vooraf / Ondertussen de perfekte tomatensaus maken. Pakje - vers -
/spoiler annex
Niets leuker en intiemer dan een hele avond elkaar gedachtes lezen. Communiceren zonder woorden en als iemand haar/zijn mond open doet dat meteen aanvullen met het volgende woord.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Eigenlijk heb ik maar één belangrijke wens voor iemand die bij me past of niet: als je bij elkaar bent, dat je nooit ongemakkelijke stiltes hebt. Dat samen stil zijn fijn is, dat als je samen met elkaar over vanalles kunt praten fijn is.
snap ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Heel tof! Er zijn amper woorden voor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:10 schreef AnneX het volgende:
Leuke klus verricht Krakke ! afgelopen weekend.
Jij ook strakke vrouw!quote:
Krakoa kan ik nog bedenken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Krakao mi zhu da!
Trusten Braam!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:31 schreef Braamyo het volgende:
En... mijn beurt !!!
trusten iedereen xD
cya !
Brommers kieken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Ja doei ik ga niet iedereen uitzwaaien of moggel wensen hoor
Lekker nog een brometje kijken.
Geen ideequote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Krakoa kan ik nog bedenken.
Wat betekent de rest?
jaja, babelfish zei niks.
Ha! San is Japans!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen ideeIk spreek helemaal geen mandarijn, ik typte gewoon iets wat er qua geluid een beetje op leek.
Hapte je daar toch mooi ff Krak-san.
LOL, in Eindhoven was je er nooit aan begonnen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben m'n powerpoint aan het uitstellen, onzeker over de resultaten. En hier wordt m'n presentatie niet beter van. Fijn dat ik toch ook hier in maastricht weer dícht bij mezelf blijf.
Komop, aan de slag....
Ok, dat klinkt als een leukere uitdaging voor de taal die ik ooit wil leren.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
LOL, in Eindhoven was je er nooit aan begonnen!
Meer slides maken, en dan net zo mooi als je titelpagina maken. Da's makkelijk, ik spreek uit ervaring.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind m'n titelpagina wel mooi.
Zit er al de hele avond naar te staren, 1 slide per uur maak ik
nu ff niet Krak, heb hoofdpijn van me eigenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:53 schreef krakkemieke het volgende:
Ik voel een missie aankomen..... Mag ik mijn Powerpoint bij je oefenen Steer?
Ooit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
nu ff niet Krak, heb hoofdpijn van me eigen
L is niet het probleem nu, PPT is het probleemquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ooit.
Ohgossie.
Tis akelig van L. Maar het ligt nou eens niet aan jou. Jij zit goed in je vel.
Dan mot er maar meer ratio in m'n gevoel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:05 schreef krakkemieke het volgende:
Studie en gezondheid zijn vooral ratio he.
Ik ga ook. Trusten lieve Steer!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik check uit, ga je ook naar bed Krak? Slapen is goed voor je![]()
![]()
IMHO moet je meer ervaring hebben met gevoel, goeie en slechte dingen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan mot er maar meer ratio in m'n gevoel.![]()
heb je ook iets aan zere knieën?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:27 schreef Stereotomy het volgende:
Nog wakker DE, niet geslapen vanavond. Wel presentatie af.
Nu naar zkh, één knie, dan presentatie, dan nog een knie, dan naar huis lasagne in de oven schuiven en instorten en dan eten met Memo.
Fijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:29 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen
Zojuist besloten dat ik de themadag voor donderdag ga afzeggen, ik moet toch een keer aan het feitelijke werk toekomenvandaag vanaf 11 uur ook weer aan de vergadertafel en morgen de hele dag
Sterktequote:
Lekker is datquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:38 schreef freecell het volgende:
[..]
QFT
Vanaf 3 uur wakker en op de wc en nu thuis met twee kinderen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:46 schreef PdeHoog het volgende:
En ik kom net dit tegen
a) nieuwe muziek van Within Temptation
b) nieuwe film Me & Mrs Jones, over een zoektocht naar Nathalee Holloway
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Hoe zie je dat voor jequote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Met een filter, een thermoskan en een waterkoker
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor jeEigen apparaten zijn al jaren verboten hier.
Zie mijn editquote:
Jij had die medewerker kunnen zijn TAVquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zie mijn edit![]()
Gelukkig haalt een lieve medewerker zojuist een blad koffie op van een andere etage
In theorie wel, de praktijk is weerbarstigerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij had die medewerker kunnen zijn TAV
Een beetje manager zorgt idd goed voor zijn mensenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij had die medewerker kunnen zijn TAV
Ja dat moet ik nu gaan doen anders ging het minstens 1,5 week durenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:26 schreef freecell het volgende:
Oei Hobs, dat is onhandig!
Kan je er ook gewoon heen gaan?
Jij bent nog van het soort dat zich zoet laat houden met een bakkie koffie?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een beetje manager zorgt idd goed voor zijn mensen
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jij bent nog van het soort dat zich zoet laat houden met een bakkie koffie?
Nou, dat nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jij bent nog van het soort dat zich zoet laat houden met een bakkie koffie?
My godquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja dat moet ik nu gaan doen anders ging het minstens 1,5 week duren![]()
Ze heeft aan de foon uitgelegd dat ik naar kantoor moet gaan met legitimatie etc.. verhaal uitleggen en dan kwam het zeer waarschijnlijk goed.. met nadruk op zeer waarschijnlijk.. dus dat vertrouw ik ook niet geheel!
Ik ga de bus maar eens halen had al lang in de stad willen zijn
Nou, als ik op mijn plek ben haal ik net zo vaak koffie als ieder ander kan ik je meldenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, dat nietMaar ik vind het altijd wel leuk om te zien dat een manager dat soort dingen doet voor zijn mensen
Je wilt zeggen dat jullie om de beurt koffie halen voor elkaar?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, als ik op mijn plek ben haal ik net zo vaak koffie als ieder ander kan ik je meldenZou ook niet weten waarom niet.
Nou, niet perse om de beurt, maar meestal wordt er wel voor de hele club gehaald ja, en zo af en toe gooi ik er eens wat lekkers bij. Heb sowieso weinig te klagen over collegialiteit hier wat dat betreft.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat jullie om de beurt koffie halen voor elkaar?Wow...collegiaal
Dat kennen ze hier helemaal niet
Althans....niet in mijn vormalige team. Stelletje introverte IT-ers he
Prettigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, niet perse om de beurt, maar meestal wordt er wel voor de hele club gehaald ja, en zo af en toe gooi ik er eens wat lekkers bij. Heb sowieso weinig te klagen over collegialiteit hier wat dat betreft.
Jeejquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:00 schreef freecell het volgende:
Haaaa! Ik krijg een bevestiging binnen dat mijn (kleine, onder de 2 KG) pakketje uit Noorwegen de 17e is verstuurd
Komt vast ergens volgende week!
wij drinken hier 's morgens, en vaak ook 's middags, gezamelijk koffie. 'fika', heet dat, en is erg belangrijk in Zweden!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat jullie om de beurt koffie halen voor elkaar?Wow...collegiaal
Dat kennen ze hier helemaal niet
Althans....niet in mijn vormalige team. Stelletje introverte IT-ers he
Coolquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:11 schreef Duderella het volgende:
Arty is nu naar twee autootjes aan het kijken.![]()
Ik wil de hele tijd bellen, maar een hysterisch gillende vrouw in katzwijm aan de telefoon, is niet zo goed vor de onderhandelingspositie, denk ik.![]()
Deze is een vrij serieuze overweging:
http://auto.marktplaats.n(...)OYn4f&fta_ind=1&fs=1
Tofquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wij drinken hier 's morgens, en vaak ook 's middags, gezamelijk koffie. 'fika', heet dat, en is erg belangrijk in Zweden!
Misschien wel een goede traditie Nynke!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wij drinken hier 's morgens, en vaak ook 's middags, gezamelijk koffie. 'fika', heet dat, en is erg belangrijk in Zweden!
Ja, absoluut. Betekend vaak ook een uur minder werken op een dag, en met mijn huidige werk is dat heerlijk!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Misschien wel een goede traditie Nynke!
O zo had ik het nog niet bekeken!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Betekend vaak ook een uur minder werken op een dag, en met mijn huidige werk is dat heerlijk!
Nee, helemaal niet. Ik doe dag in dag uit, 8 uur per dag hetzelfde, en de uitdaging is daar snel vanaf. Tijd voor wat anders, maar dat schiet nog niet zo op!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
O zo had ik het nog niet bekeken!![]()
Niet zo naar je zin op je werk?
Goed bezig jijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:23 schreef Sunnythesun het volgende:
flink afgebeulde Sun meld zich
Morgen spierpijn
Zou kunnen, hier issie niet iigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:34 schreef Bluezz het volgende:
Hier schijnt iets naar binnen![]()
Is dat zo'n zon?![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:34 schreef Bluezz het volgende:
Is dat zo'n zon?![]()
wat slecht zeg!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:24 schreef MissHobje het volgende:
Wat een *^&%$^$#^&* knurften bij mijn bank
Afijn ik had laatst een mail verzoek gestuurd om de naam van ex eens uit mijn bankgegevens te halen.. (zie je dan van een ooit gezamelijke rekening zeg maar dat moet een tijd bewaard blijven) nou dat kon allemaal bla bla. afijn..
Ik log vandaag weer eens in voor wat rekeningen, kan ik nergens meer bij, rekening weg ???? wtfik bellen.. hebben ze van mij alles weggehaald
haha
![]()
Echt ik lees mijn mail verzoek net na.. het staat er toch echt heel duidelijk wat er WEL gedaan moest worden met een net antwoord van ze erop dat alles duidelijk was![]()
En nu mag ik het zelf weer gaan oplossen.
echt he, hier kan ik slecht tegen![]()
![]()
hij scheen hier zondag, dat was geweldig! blauwe lucht, veel licht! Niet warm...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
;o ik heb er over gehoord! En? Is t echt mooi, licht en warm?
Nee joh...onmogelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:34 schreef Bluezz het volgende:
Is dat zo'n zon?![]()
Ligt er nog steeds sneeuw bij jou trouwens?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hij scheen hier zondag, dat was geweldig! blauwe lucht, veel licht! Niet warm...
Jazeker. Nog best een beetje. Er is vannacht ook nog een laagje gevallen. Denk dat er in totaal zo'n 30 cm. ligt ofzo..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ligt er nog steeds sneeuw bij jou trouwens?
een beetje zeg je danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Jazeker. Nog best een beetje. Er is vannacht ook nog een laagje gevallen. Denk dat er in totaal zo'n 30 cm. ligt ofzo..
Bah, voor donderadg voorspellen ze weer -15. Koud!
Goed gewerkt dame!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:23 schreef Sunnythesun het volgende:
flink afgebeulde Sun meld zich
Morgen spierpijn
O jeetje, ja kan me voorstellen dat je dan verder wilt kijken. is het wel 'handig' voor je CV, of maakt dat het ook niet waard?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik doe dag in dag uit, 8 uur per dag hetzelfde, en de uitdaging is daar snel vanaf. Tijd voor wat anders, maar dat schiet nog niet zo op!
Fijn Sun, lekker is dat altijd vind ik!
Zie je me al gaan.quote:
Ja mijn werk is inderdaad een sodom en gomorra, ik dacht dat jullie het nooit zo doorhadden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:57 schreef DarkElf het volgende:
Mooi bak dude.
en klinkt .. ehm.. toch wel apart jouw werk soms ff en leent zich prima natuurlijk voor vunzigheden (als je niet in een giraffe loopt natuurlijk)(dat denk ik iig, ik weet er verder niets van dus voor t zelfde zijn t gewoon vooroordelen, dat kan ook
)
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja mijn werk is inderdaad een sodom en gomorra, ik dacht dat jullie het nooit zo doorhadden.Laatst was ik dus met die student...
O wacht, je hebt het tegen FF.
nee hoor, vunzigheden horen niet en er is gelukkig altijd beveiliging (vrouwen zeggen dit wel vaker dan mannen...). ik zeg alleen dat er helaas iemand meegaat die het nog niet helemaal begrijpt. ik zal haar vertellen dat skihut toch echt iets anders is dan foxy en anders mja... als ze maar niet aan mij zittenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:57 schreef DarkElf het volgende:
Mooi bak dude.
en klinkt .. ehm.. toch wel apart jouw werk soms ff en leent zich prima natuurlijk voor vunzigheden (als je niet in een giraffe loopt natuurlijk)(dat denk ik iig, ik weet er verder niets van dus voor t zelfde zijn t gewoon vooroordelen, dat kan ook
)
zo eens toetje 1 test maken. ben benieuwd.
Dat ligt er maar helemaal aan wát ie zingt FCquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:16 schreef freecell het volgende:
Leander zingt mee
Hij zong nooit mee, hij zong wel eens ene zin af als je halverwege stopte, maar ineens, van de ene op de andere dag zingt hij met alles mee
En hij blijkt alles te kennen ook!
*smelterdesmelt*
Geen vunzighedenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ligt er maar helemaal aan wát ie zingt FC
niet eens bier en tieten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Geen vunzigheden
Een kruising tussen wat dingen als op een grote paddenstoel, twee kleine poesjes en smakelijk eten, haphaphap en een stapel christelijke kinderliedjes.
Ow en nijntje en bob de bouwer enzo
nope, niks....quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zie je me al gaan.
Met een tijgerbontje aan.
Beetje handig, CV wijs, maar niet echt. Dus ik probeer te zoeken naar wat nieuws! Spannend zeg, die auto. Wat zullen de franse meisjes er van zeggen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Goed gewerkt dame!
[..]
O jeetje, ja kan me voorstellen dat je dan verder wilt kijken. is het wel 'handig' voor je CV, of maakt dat het ook niet waard?
[..]
Zie je me al gaan.
Met een tijgerbontje aan.
Bij dit type auto geloof ik het wel op zich, zijn vaak niet voor dagelijks gebruik,quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:32 schreef golfer het volgende:
Leuk autootje, Dude.![]()
Alleen die kilometerstand, die vertrouw ik niet.
Wel vragen om NAP (Nationale Auto Pas).om zekerheid te krijgen.
Bij ons word de machine wel bijgevuld maar de lepeltjes suiker en melk weer niet , hebben we dus een paar keer per dag ptn die in de rij staan bij mij aan de balie dat het op isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:32 schreef TAV74 het volgende:
Zo, afmelding voor donderdag definitief, helaas in ruil daar voor nog een klus op me moeten nemen![]()
maar: de koffieautomaat is weer bijgevulden het overleg was al snel klaar, dus nog even een uur voor mezelf voor ik weer verder ga kletsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |