Veel plezier!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:15 schreef ColdFeet het volgende:
Deze madam gaat in ieder geval nog even borrelen in de stad!
Zo fijn, als je hartje centrum woont
Je hebt een maand om te feesten!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:16 schreef Braamyo het volgende:
CF
ik ben jaloersveel plezier, je verdient het !
Ja,ik heb het gemist!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Braamyo het volgende:
Ik headshot lapo's for breakfast.... zelfs met deze interwebz verbinding
Nee, ik miste je als lapo hunter en dat is nu geregeld.quote:
Arme Mr. DEquote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef DarkElf het volgende:
vrijdag komen er dus eters, morgen eens 2 toetjes (2 verschillende jellys: peer en verse munt en rode vruchten/witte wijn ) uitproberen
Je hoeft niks te zeggen. Je weet wel dat we je gemist hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:23 schreef Braamyo het volgende:
ow xD
ja kak, nu weet ik niet wat ik moet zeggen
Geen ervaring mee, maar het schijnt lekker te zijn bij falafel?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
Hier klaar met koken voor lunch en avondeten morgenavondBerg afwas
Zeg dames, ik heb nu een gigantische bak hummus gemaakt voor morgen op mijn zelfgebakken broodHoe lang kan ik dat spul goedhouden en waar kan ik het allemaal voor gebruiken?
ik maak er maar 2, 1 van de ene en 1 van de andere...quote:
Jah nu houd mijn spraakzaamheid echt op.... arg lknsvnslvnslquote:Op maandag 24 januari 2011 22:25 schreef krakkemieke het volgende:
Je hoeft niks te zeggen. Je weet wel dat we je gemist hebben.![]()
Daar hoef je niet breed voor te zijn met shakes en dat weet je ook. BTW, je bent breed genoeg.
Je bent een CUL-ler. We hebben je gemist. Af en toe vroeg iemand: zou Braam al terug zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah nu houd mijn spraakzaamheid echt op.... arg lknsvnslvnsl
ikke snapput niet meer
Hummus is de nieuwe tapenade.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:28 schreef DarkElf het volgende:
Hummus!
op brood, op je nieuw ontdekte cracker, bij falafel, bij een snackje met wortel/paprika/bleekselder.. lekker met chorizo
Nou heb ik helemaal medelijden met hemquote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik maak er maar 2, 1 van de ene en 1 van de andere...dus we proeven alleen maar even
Je hebt toch met mensen samengewerkt, dat je erop moet kunnen vertrouwen enzo? Of heb ik een raar idee van een uitzending?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef Braamyo het volgende:
haha, ik syntax error gewoon bij complimentjes
en ik heb nogsteeds geen team
Veelzijdig spul, dat hummusquote:Op maandag 24 januari 2011 22:28 schreef DarkElf het volgende:
Hummus!
op brood, op je nieuw ontdekte cracker, bij falafel, bij een snackje met wortel/paprika/bleekselder.. lekker met chorizo
vrijdag krijgt hij dan echtquote:Op maandag 24 januari 2011 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou heb ik helemaal medelijden met hem
goed in de te vriezen ook... dus handig om een grote batch te maken..quote:
Ik weet hetquote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef DarkElf het volgende:
en hij komt niets tekort hoor, zo slecht heeft hij t niet
Nou dan, je zit hier al een poos hoor. Je hoort in dit team.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef Braamyo het volgende:
deze tour was wachtdraaien, je had geen vertrouwen nodig... nja niet meer dan een supermarkt chef die er vanuitgaat dat de vulploeg medewerker het schap goed vult...
snappie, in gevechtsituaties heb je helemaal gelijk. Maar dergelijk team heeft ook eigenlijk jaren van opwerken nodig...
Vliesjes afprutsen is nou ff iets waar ik vandaag geen zin in hadquote:Op maandag 24 januari 2011 22:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
goed in de te vriezen ook... dus handig om een grote batch te maken..
als je alle vliesjes van de kikkererwten prutst is dat ook aan te raden, liever veel in 1 x dan elke week weer pielen
Dan noem je het low-carb.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik weet het
Mijn noodles a la Den Haag met een beetje van mezelf zijn erg lekker geworden btwHet is overigens meer groenten dan noodles, maar dat mag niet uitmaken
volgende keer wel doen, komt de textuur zo enorm ten goede!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vliesjes afprutsen is nou ff iets waar ik vandaag geen zin in had
ik kan dat nu beamenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:15 schreef ColdFeet het volgende:
Deze madam gaat in ieder geval nog even borrelen in de stad!
Zo fijn, als je hartje centrum woont
Ohja.quote:
Ja. Vorige keer heb ik dat wel gedaan idd, maar had er nu ff geen zin inquote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
volgende keer wel doen, komt de textuur zo enorm ten goede!
ow thxquote:Op maandag 24 januari 2011 22:34 schreef krakkemieke het volgende:
Nou dan, je zit hier al een poos hoor. Je hoort in dit team.
lekker erbij gaan zitten en alles op schootquote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Vorige keer heb ik dat wel gedaan idd, maar had er nu ff geen zin inKlotewerkje en dan sta ik de hele tijd voorover gebukt en dan krijg ik last van nek en schouders. Geen zin in
Ik heb een fijne keuken, maar schillen doe ik ook op schoot.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lekker erbij gaan zitten en alles op schoot
is je keuken te laag?je hebt toch een koophuis of vergis ik mij nou?
ik doe veel staandquote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb een fijne keuken, maar schillen doe ik ook op schoot.
Sleutel tot afvallen (klinkt stom) in mijn ogen... is veel eten. Veel gezond eten, meer dan dat je eigenlijk deed. En al die extra energie omzetten in sport... VEEL sportquote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet een plan gaan maken voor het afvallen, zo lukt het niet![]()
Maar weet niet echt waar ik moet beginnen, eetgedrag is niet heel slecht volgens mij (behalve misschien te weinig) alleen op het drinken moet ik echt letten.
Verder dagelijks bewegen/sporten maar weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*sportbeestje worden*
Hoeveel ga je dan dagelijks bewegen? Dat kan ook verschil maken.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef Sarabi het volgende:
Maar weet niet echt waar ik moet beginnen, eetgedrag is niet heel slecht volgens mij (behalve misschien te weinig) alleen op het drinken moet ik echt letten.
Beetje bij beetje hequote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef Sarabi het volgende:
Ja, maar dat veel/normaal eten vind ik echt engquote:Op maandag 24 januari 2011 22:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Sleutel tot afvallen (klinkt stom) in mijn ogen... is veel eten. Veel gezond eten, meer dan dat je eigenlijk deed. En al die extra energie omzetten in sport... VEEL sport
*sportbeestje worden*
4x een half uur en 3x 1 uurquote:Op maandag 24 januari 2011 22:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoeveel ga je dan dagelijks bewegen? Dat kan ook verschil maken.
Toen ik me gisterenavond woog was het 78,5 en dat moet 73 worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:48 schreef Braamyo het volgende:
En hoeveel wil je afvallen....? wat weeg je nu en waar wil je naartoe?
Nou, de keuken kon niet hogerquote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lekker erbij gaan zitten en alles op schoot
is je keuken te laag?je hebt toch een koophuis of vergis ik mij nou?
Misschien moet je je even niet fixeren op afvallen maar op belangrijkere dingenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef Sarabi het volgende:
ah een keuken waar ik een trapje nodig zou hebben dusquote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, de keuken kon niet hogerHij is al verhoogd. Vijf cm hoger dan normaal. Maar ik ben al wat moeiig en dan heb ik er sneller last van
ja he?quote:De combo Wasa Delicate + Hummus is trouwens idd errug goed te doen
Tuthola...als jij meer gaat sporten, dan heb je ook meer energie nodig! Toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, maar dat veel/normaal eten vind ik echt eng
Ben ik niet meer gewend de afgelopen 10 jaar
Maar denk dat ik sowieso maar eens ga beginnen met meer sporten, dat kan nooit kwaad
Dat is de afgelopen 3 jaar niet echt goed gegaan hequote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien moet je je even niet fixeren op afvallen maar op belangrijkere dingen
Waar is die dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
steer ik heb vandaag de action gezocht en gevonden![]()
Jaquote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuthola...als jij meer gaat sporten, dan heb je ook meer energie nodig! Toch?
Yupquote:
Je gaat dus meer eten?quote:
Oh echt? Daar fiets ik langs als ik naar de kapper ga. En jij hebt best een groot rondje gefietst zegquote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
@steer op de scharnerweg, lang leve google maps
ik zeg letterlijk dat even bijhouden natuurlijk een prima idee is om erachter te komen wat ze precies eet?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, ik denk voordat je uitspraken kunt doen van meer/minder/anders eten kan Sarabi best even een weekje bijhouden wat ze reeds normaal eet. Anders wordt het zo'n giswerkje.
Ik vermoed dat jullie langs elkaar heen postenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zeg letterlijk dat even bijhouden natuurlijk een prima idee is om erachter te komen wat ze precies eet?
leer eens lezen schele.
ik bedoelde dus daarna. kon je zelf ook invullen.
Jajaquote:
Iebel klinkt wel lief.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:58 schreef DarkElf het volgende:
Sarabi, opschrijven wat je echt in je mond stopt geeft soms inzichten die heel verhelderend kunnen werken
Ikzelf ben geen kcal etc bijhoudster, 2 dagen gedaan, werd er helemaal iebel van maar je moet zelf kijken of dat iets voor jou is.
ik denk echter dat jij echt wel weet wat je wel en niet kan eten, en dat bijhouden niet persé hoeft (kcal etc dan) , tis niet dat je geen lijnervaring hebt en te gefixeerd raken is een potentieel iets natuurlijk
meer bewegen is altijd! een goed idee dus vooral doen.Meer wandelen en de fets nemen maakt al veel uit natuurlijk, je hoeft niet meteen jezelf af te gaan beulen in een gym ofzo ..
ah dat kan ookquote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jullie langs elkaar heen postenEr zit 20 seconden tussen
Ik was bezig mijn reply te tikken, en toen ik op submit klikte zag ik pas de jouwe (check mijn submit tijd).quote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zeg letterlijk dat even bijhouden natuurlijk een prima idee is om erachter te komen wat ze precies eet?
leer eens lezen schele.
ik bedoelde dus daarna. kon je zelf ook invullen.
Weet je, ik heb gematigt resultaat geboekt met kracht en wat vet verbranding op specifieke lichaamspunten (buik, biceps) en zonder pillen/voedingspulementen deed ik daar 4 maanden over. Zonder drank, sigaretten, of ook maar een blikje fris.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef golfer het volgende:
Best wel een mooi gemaakte Nederlandse dramaserie over Rembrandt met topacteurs en goede regie.
Zie er geen 1 topic over bij FOK!.
Blijkbaar te cultureel?
nou mijn welgemeende excuses. Sorry dat ik niet eerst ff naar je posttijd keek. En schele vond ik niet heel schokkend maar jij wel dat kan. Vervelend maar t was zeker niet zo rot bedoeld als jij misschien denkt.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was bezig mijn reply te tikken, en toen ik op submit klikte zag ik pas de jouwe (check mijn submit tijd).
Moet je dan meteen beginnen te schelden?
Dat is een heel verhaalquote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Weet je, ik heb gematigt resultaat geboekt met kracht en wat vet verbranding op specifieke lichaamspunten (buik, biceps) en zonder pillen/voedingspulementen deed ik daar 4 maanden over. Zonder drank, sigaretten, of ook maar een blikje fris.
Ofwel, water en gezonde voeding, geen fastfood. En een dikke 1,5 tot 3 uur sport per dag...
Je kunt naar je trainings schema kijken, ofwel... wat doe je op een dag?
probeer dit eens (voorbeeld)
ma - za, 1 uur buik oefeningen, maakt niet uit wat, gewoon maximaal herhalingen maken op ieder buik aparaat en buikspier oefening die je kunt vinden (eventueel verdelen in 2x 30 minuten) Buik heeft ook minder dan 24 uur herstel nodig dus dat kan ook gewoon verantwoord getraind worden.
ma, wo, vrij, Cardio dag, als je 2x 30 minuten buik doe. Doe je tussen door een 30 minuten cross trainer. En na je 2e keer 30 minuten buik doe je 30 minuten loopband. Niveau maakt niet uit, snelheid maakt niet uit. Bewegen moet je, dus ga daarvoor, je bepaald zelf wat je aan kunt. Maar let hierbij op herstel, 48 uur rust voor die spiergroep (benen)
di, do, za, Borst, armen schouders. Ook deze spiergroep (bovenlichaam) heeft 48 uur rust nodig. Pak deze net als je cardio hierboven genoemd in 2x 30 minuten, tussen je buik door. En wees gewoon vrij om alle aparaten die met deze spiergroep te maken hebben uit te proberen. di en za vetverbranding en do kracht.
Zondag = rustdag, beweeg wel. in de zin van, wees geen lamme tak en ga niet de hele dag op de bank hangen. Maar doe gewoon niet overdreven. Rust is belangrijk.
Krachttraining = 3 series van 10 herhalingen. Waarbij de 10e herhaling van de 3e serie je net teveel word. Speel met je gewichten op ieder aparaat en schrijf op welk gewicht op welk aparaat dit voor jou is. En houd rekening met, je word sterker
Vetverbranding = Zet je gewicht 40% lager dan jou krachttrainings-gewicht en doe 3 series herhalingen maken. Maximaal herhalingen maken, gewoon tot je spieren op zijn, en er geen halve herhaling uitkomt.
Series: Neem tussen iedere series 45 seconden rust, en potentieel 1 slok water, je zweet als je het goed doet veel vocht uit je lichaam.
herhalingen: rust is de sleutel, geen halfbakken oefening, maar krachtig en gecontroleerd !
Hopelijk heb je hier wat aan. Qua voeding ben ik echt niet je man xD vraag maar aan iemand anders
whatzkebeurd dit weekend? ik mis info !quote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, net mailtje van L gehad. Geen woord gerept over dit weekendEn of ik vrijdag met onze vrienden mee ga bowlen.
Iemand wil het hier rustig aan doen geloof ik
Haastige spoed zelden goed.![]()
Soms hequote:
Okiquote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou mijn welgemeende excuses. Sorry dat ik niet eerst ff naar je posttijd keek. En schele vond ik niet heel schokkend maar jij wel dat kan. Vervelend maar t was zeker niet zo rot bedoeld als jij misschien denkt.
Ik zie een andere oplossing voor Sarabiquote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef Braamyo het volgende trainingsschema voor soldaten op missie:
Need to know basis voor de gewone soldaat, Braampjequote:Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
whatzkebeurd dit weekend? ik mis info !
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie een andere oplossing voor SarabiTijd dat ze het leger ingaat
Ik heb er maar een topic over geopend:quote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:
mooi gemaakt vooral idd! En leuk om te kijken
![]()
Nu naar bed. Morgen ochtend proberen vroeg in de sportschool te zitten
Niet dusquote:Op maandag 24 januari 2011 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net wat gerotzooid op mijn server. Zou het scriptje nu wel werken?
Oh whoeptiedooquote:Op maandag 24 januari 2011 23:14 schreef golfer het volgende:
Jelle BC is het eens met de kritiek die in vanmiddag uitte op Ruud Gullit.
Krachttraining thuis.....quote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef Sarabi het volgende:
Dat is een heel verhaal
Ik zal er eens over na gaan denken, ik ga niet naar de sportschool dus ik moet eens kijken wat ik met krachttraining thuis kan doen
Hahaha thanks!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Krachttraining thuis.....
1. Push ups, gestrekte rug, werken vanuit beide armen tegelijk. Eventueel als dit te zwaar is, dat kan. Maar push ups waarbij je knieeen op de grond zitten ipv je voeten. hierbij zul je wel verder naar voren moeten leunen om te voorkomen dat je torso gewicht op je knieeen steunt.
2. Dippen, zet twee stoelen neer. 20 cm breder dan je heupen. Handpalmen op beide stoelen, benen gestrekt een heel eind voor je uit. Je steunt nu op gestrekte armen als het goed is. En dan door je armen naar beneden en omhoog zakken.
3. Zoek een gewicht, stevige metale buis, grote volle boekentas. Iets wat handelbaar is, en til hem naar je borst. (niet vanuit je rug tillen) Vanaf je borst, omghoog tillen tot je armen gestrekt zijn, even vast houden, en terug naar je borst, vasthouden, en weer omhoog.
4. Zelfde gewicht. Ga eventueel tegen een muur of deur staan zodat je 100% zeker rechte rug hebt. En nu biceps trainen. houd gewicht met gestrekte armen naar beneden
en zonder je boven arm te bewegen (dus alleen je elleboog schanier gevricht beweeg je) breng jij je onderarm tot bij je borst (met gewicht) even vasthouden, en weer naar benenden.
Alvast veel plezier, en je kunt er zelf nu waarschijnlijk nog wel 10 bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |