Quatsch. Als iets goed is, is het goed. Dan maakt het onderwerp niet uit.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:48 schreef golfer het volgende:
Misschien was het ook wel te cultureel voor de gemiddelde Fok!-er.
Geschiedenis en ook schilderkunst is misschien iets teveel van het goede.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:41 schreef geppie het volgende:
Ik heb na twintig minuten gezapt, vond er geen reet aan
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:46 schreef ChickenMan het volgende:
Langs gezapt en het zag er echt niet uit. Vond het helemaal geen mooie decors, zo obvious "random" geplaatste troep op de straten enzo.En nogal slecht geschreven, die dialogen.
Heerlijk toch. Die aandachtspanne die er tegenwoordig is voor iets nieuws.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:52 schreef marcodej het volgende:
Decors vond ik niet overtuigend, de tien minuten die ik gezien heb. Dat kan een kostuumdrama maken of breken.
nee hoor dat EO logo viel me al na 1 seconde opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heerlijk toch. Die aandachtspanne die er tegenwoordig is voor iets nieuws.
20 minuten dus het record en daarop wordt dan de negatieve mening gebaseerd.
Ik wist niet eens dat het op tv was. Heb de laatste tien minuten kunnen zien, dus laat mij buiten je generalisaties. Ben erg geinteresseerd in dit soort thema's, dus zal de komende uitzending waarschijnlijk gewoon meepakken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij komt met 'goede decors en goed acteerwerk'.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Laat ik eerlijk zijn. Toen ik zag dat het EO was dacht ik ook: dat zal wel niets zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:03 schreef Waaghals het volgende:
nee hoor dat EO logo viel me al na 1 seconde op
Cap?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:23 schreef Xenomaniac het volgende:
De eerste 20 seconden van de serie: stopcontact in beeld.
Zag er verder wel leuk uit.
...!?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:23 schreef Xenomaniac het volgende:
De eerste 20 seconden van de serie: stopcontact in beeld.
Zag er verder wel leuk uit.
Geen van beiden gezien.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:13 schreef Fantastique het volgende:
. Ik ben een beetje allergisch voor bordkartonnen decors en GTST-belichting.
Nou, ik werd niet echt warm van de trailers op tv.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen van beiden gezien.
Je hebt je eigen vooroordeel dus laten prefereren boven een echt oordeel.
Veel bordkarton gezien?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:20 schreef Fantastique het volgende:
Ik heb net heel even een stukje gekeken, maar vind het er visueel gewoon niet goed uitzien.
Alleen maarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |