quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Okee watis hier de achterliggende gedachte?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
SD gaat te voet naar Wuustwezel, bevers spotten. "Lope, Raats"
volgende bedpoging![]()
Bevers in Wuustwezel.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee watis hier de achterliggende gedachte?
Ik zie een anagram van Opel Astra en een allusie naar Sara Raats. Wat nog meer?
Ja die foto ken ik. Bevers, winterpeen, Wuustwezel, is allemaal begrepen in mijn mention van Sara.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bevers in Wuustwezel.
Vergeet de winterpeen niet.
Ik weet niet of ik je met deze kennis moet feliciteren.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die foto ken ik. Bevers, winterpeen, Wuustwezel, is allemaal begrepen in mijn mention van Sara.
Hoeft niet hoor. Maar het is in bepaalde gevalen nuttig om van bepaalde dingen op de hoogte te zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je met deze kennis moet feliciteren.
Ah, het is weer mijn schuld. Het duurde al zo lang.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:15 schreef Anne het volgende:
!
Ik wilde eigenlijk net gaan slapen. Maar nu krijg ik dat beeld mijn kop niet meer uit.
Lekker ben jij, Fles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |