zie hier nog een werknemerquote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef Henkie94 het volgende:
Mensen die haten op mensen die bij de McDonalds werken.Zij hebben tenminste een baan en doen wat nuttigs.
pelikanen zijn de beste.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:40 schreef Trollface. het volgende:
Verboden zouden ze moeten worden, die meeuwen.
Servetje?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:38 schreef Penisbaard het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Ja man, fiets aan de hand enzoquote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
penisbaard heb jij zojuist net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) en wilde je naar huis fietsen en zag je dat er meeuwenpoep op je zadel zat dus heb je de hele weg 5km staand naar huis gefietst ??
Je vergeet Adelaars man, die zwarte adelaars in rode velden.quote:
of een uitlaat in je colaquote:
dat heb ik dus een keer gehad :S:S:S dat wil je dus echt niet hebbe man egt gwn ranzig gatvrdamme :S:Squote:
Boks 'm.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Je vergeet Adelaars man, die zwarte adelaars in rode velden.
[ afbeelding ]
ABAHBHWHWHAHAHAHHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik werk bij de AH, ik had het ook een keer precies over mn hele zadelalleen ik werk 3 uur en moet 3KM fietsen
ja man, ik ook viel er ineens zo'n uitlaat uit de luchtquote:Op maandag 24 januari 2011 21:44 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
dat heb ik dus een keer gehad :S:S:S dat wil je dus echt niet hebbe man egt gwn ranzig gatvrdamme :S:S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |