Ik voel me een grote jongen nu.quote:
Ik vind jou wel een leuke mod.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
Weetje wat ik zo tof vind aan sommige mensen... het reageren om het reageren en het eigenlijk niet menen
huh, gaat het over hier?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
Weetje wat ik zo tof vind aan sommige mensen... het reageren om het reageren en het eigenlijk niet menen
quote:
Je sterretje?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:40 schreef iBenny het volgende:
Zeroku is mijn sterretje aan de hemel, mijn bloemetje in een zomers gemaaide wei, mijn schotel bij het kopje...
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
Vertelquote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb net zowat het toppunt van triestheid meegemaakt
Je keek voor het eerst in de spiegel?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb net zowat het toppunt van triestheid meegemaakt
quote:
quote:
Iemand van 28 die eerst chagerijnig is omdat niemand op zijn mail had gereageerd, en vervolgens verbaast opkijk als ik vraag waarom hij niet op mijn boze email had gereageerdquote:
quote:
oke vervelendquote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Iemand van 28 die eerst chagerijnig is omdat niemand op zijn mail had gereageerd, en vervolgens verbaast opkijk als ik vraag waarom hij niet op mijn boze email had gereageerd
Hij had met oud en nieuw namelijk nogal een troep gemaakt in mijn huis, zonder het op te ruimen. En dan zegt ie: Ja, als iemand in mijn gezicht stoer staat te vertellen dat k iets MOET doen, dan doe ik het juist niet
Dan beaamt hij wel weer dat hij ook zo zou reageren in zo'n situatie
quote:
quote:
is dat zo iemand die altijd vind dat hij gelijk heeft?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Iemand van 28 die eerst chagerijnig is omdat niemand op zijn mail had gereageerd, en vervolgens verbaast opkijk als ik vraag waarom hij niet op mijn boze email had gereageerd
Hij had met oud en nieuw namelijk nogal een troep gemaakt in mijn huis, zonder het op te ruimen. En dan zegt ie: Ja, als iemand in mijn gezicht stoer staat te vertellen dat k iets MOET doen, dan doe ik het juist niet
Dan beaamt hij wel weer dat hij ook zo zou reageren in zo'n situatie
Je mag kiezen, rooibosthee, Russische Earl Grey of Citrusnogietsthee.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb je ook wat voor mij meegenomen?
Ik heel verhaal, jij 2 woordenquote:
Russische Earl Greyquote:Op maandag 24 januari 2011 21:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je mag kiezen, rooibosthee, Russische Earl Grey of Citrusnogietsthee.
Ik hou het graag kort en bondigquote:Op maandag 24 januari 2011 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heel verhaal, jij 2 woorden
Rooibosquote:Op maandag 24 januari 2011 21:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je mag kiezen, rooibosthee, Russische Earl Grey of Citrusnogietsthee.
okquote:Op maandag 24 januari 2011 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Russische Earl Grey
[..]
Ik hou het graag kort en bondig
quote:
Iedereen houdt van mijquote:
Dat is leuk om met Fanta, cola en seven-up te doen.quote:
Hihiquote:
Hoe is het met de Strongbowquote:
als je nog iets wilt doen mag je wel heel niet sletterig gaan doenquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je nog iets wilt doen mag je wel heel niet sletterig gaan doen
Nicequote:
Lievvquote:Op maandag 24 januari 2011 21:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
toch hou ik heel veel van je hoor
Uhuhquote:
Ik nietquote:
Dankjequote:Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
oke ik geef het toe, voor zero
I did it
De groepsdruk![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef Teal het volgende:
[..]
Dankje
Ga nu maar de TT in ere herstellen![]()
En laat dit je laatste keer zijn
tof, daar wil ik wel in zwemmen met jouquote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Eén zwembadfontein voor dit topic.
WTF?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef Teal het volgende:
[..]
Dankje
Ga nu maar de TT in ere herstellen![]()
En laat dit je laatste keer zijn
Niet met mij?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tof, daar wil ik wel in zwemmen met jou
quote:
Dan zou ik ook nee zeggenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel, maar jij hebt al een vriendin enzo
Ja heuj, ik ga je niet meteen neuken ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 22:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel, maar jij hebt al een vriendin enzo
Dat ding heeft toch 3 lagenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan toch niet met iedereen zwemmen
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:10 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja heuj, ik ga je niet meteen neuken ofzo
In het bovenste badje?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tof, daar wil ik wel in zwemmen met jou
nou kom er maar bij danquote:Op maandag 24 januari 2011 22:10 schreef Teal het volgende:
[..]
Dat ding heeft toch 3 lagenRuimte zat voor 31 man!
Ik ga onderop!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:10 schreef Teal het volgende:
[..]
Dat ding heeft toch 3 lagenRuimte zat voor 31 man!
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, lekker knus tegen elkaar aan enzo
Dan kan ik wel naar kontjes staren!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef Teal het volgende:
[..]
10 daarboven op, en haarklip gaat dan van blup blup
In mijn onderbroekquote:Op maandag 24 januari 2011 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
owja zwemkleding is verplicht, kom dus niet naakt
Mijn zwembroek is transparant.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
owja zwemkleding is verplicht, kom dus niet naakt
dat mag, ik kan alleen geen garantie bieden dat ie niet wordt uitgetrokkenquote:
jouwquote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef Teal het volgende:
[..]
Kwam die grap serieus van jouw
Ik moest lachen
John Gayer.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat mag, ik kan alleen geen garantie bieden dat ie niet wordt uitgetrokken
Ik blijf bij jouw jou zeggen tot je het opgeeftquote:
Klinkt als een uitdagingquote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat mag, ik kan alleen geen garantie bieden dat ie niet wordt uitgetrokken
ik weet alleen niet door wie, dat is voor mij ook altijd een verassing als mijn bikinitopje opeens los isquote:Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik blijf bij jouw jou zeggen tot je het opgeeft
[..]
Klinkt als een uitdaging
Sorryquote:Op maandag 24 januari 2011 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet alleen niet door wie, dat is voor mij ook altijd een verassing als mijn bikinitopje opeens los is
Hoezo weerquote:Op maandag 24 januari 2011 22:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij weer?
Pas maar op want ik trek je zwembroek uit
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Om je lat wat lucht te gunnen.
Ik noem het Station Leiden.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja
Tijd voor ander onderwerp:
[ afbeelding ]
Ik noem het: hongerleiden
Ja fijn, ik kan niet kauwen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja
Tijd voor ander onderwerp:
[ afbeelding ]
Ik noem het: hongerlijden
Hoezoquote:Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goffer
...je bent weer lekker bezig he?
Neuhquote:
Brintaquote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef Teal het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw een kommetje pap:
[ afbeelding ]
jouwquote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef Teal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch niet met al die mensenquote:
quote:
Ik eis uitleg of je hebt dalijk een blauw oog,quote:
Daar ga ik na 1 hap van kotsen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef Teal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
eh ?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik eis uitleg of je hebt dalijk een blauw oog, [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:22 schreef Teal het volgende:
En nu een rookworst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
show m maar Teal
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:22 schreef Teal het volgende:
Wat is dat eerste voor plastic rommelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:24 schreef Teal het volgende:
Ik zie jouw rookworst er nog niet tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Ik zie er ook niets fatsoenlijks tussenzitten.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zie jouw rookworst er nog niet tussen
Blauwe ogenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik eis uitleg of je hebt dalijk een blauw oog, [ afbeelding ]
Iewlquote:Op maandag 24 januari 2011 22:26 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Het eten wat alleen door de bazen der Welt gegeten mag worden.
Ik lust bijna niks wat ik niet ken.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:26 schreef Teal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Je hebt het nog geeneens geproefd
Speciaal voor jouw, je favoriete snoepje:quote:Op maandag 24 januari 2011 22:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zie er ook niets fatsoenlijks tussenzitten.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
Ik word er eerder kotsmisselijk van dan dat ik er honger van krijg
sorryquote:Op maandag 24 januari 2011 22:28 schreef Zeroku het volgende:
Mensen die geen St. Jakobsschelpen lusten.
Die zijn zo lekkerquote:
De naam alleen al.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:28 schreef Zeroku het volgende:
Mensen die geen St. Jakobsschelpen lusten.
Ik wil ze ook we coquilles voor je noemenquote:
Valt me nog mee dat niemand me corrigeert op mijn jouwquote:Op maandag 24 januari 2011 22:28 schreef Teal het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw, je favoriete snoepje:
[ afbeelding ]
Maar ik ben geen schelpdierquote:
Vertelquote:Op maandag 24 januari 2011 22:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij bent veel meer dan dat
quote:
Mens + Mens = ?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en ik ben ook een mens dus dat komt goed uit
quote:
Wat dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tenzij je het veilig doet, dan komt er geen MiniMens uit
Komt er dat uitquote:
Zover was mijn seksuele voorlichting nog nietquote:
Hopelijk ben je nu niet geschrokkenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zover was mijn seksuele voorlichting nog niet.
Ik moet even bijkomenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hopelijk ben je nu niet geschrokken
ergens half Februariquote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik moet even bijkomen. Wanneer komt les 2
?
Ik pak alvast mijn blocnote voor aantekeningenquote:
je onthoudt alles zo wel hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 22:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik pak alvast mijn blocnote voor aantekeningen.
Ligt aan het testobjectquote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je onthoudt alles zo wel hoorzo moeilijk is het niet, je moet alleen wel even oefenen in praktijk maar das niet erg toch?
Okayquote:
Wat is er dan?quote:
quote:
51.com ?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef Teal het volgende:
Een 50-jarige Chinees zag het leven niet meer zitten en sprong van de zesde etage van zijn flatgebouw in Shanghai. Samen met zijn grote liefde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAHA JA, GRAPIGE PLAATJES WEL XDXD.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef Teal het volgende:
Een 50-jarige Chinees zag het leven niet meer zitten en sprong van de zesde etage van zijn flatgebouw in Shanghai. Samen met zijn grote liefde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel doodquote:
Ligt eraan hoeveel lucht er nog in de pop zat.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:53 schreef Teal het volgende:
[..]
Wel doodje gaat me niet vertellen dat je dat hebt overtroffen.
Veel want hij had dr net opgeblazenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel lucht er nog in de pop zat.
Dan kan hij haar als luchtkussen gebruiken.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Veel want hij had dr net opgeblazen
Precies, tof van haar dat ze zich opoffertquote:Op maandag 24 januari 2011 22:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan kan hij haar als luchtkussen gebruiken.
Slaap lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
TS gaat slapenkusjes op jullie snuiten
![]()
Liefde voor iedereen
Trustequote:
quote:
Primaquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wacht nog een paar posts en ik heb er 400 precies
Je zit al aan de 302quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wil dat ook een keer, nog 6 posts
ja dat was 2 uur geledenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je zit al aan de 302. http://www.thuisserver.ne(...)_100_300_500=top_100
Oh. Ben ik tóch niet gekquote:
Okay, welterustenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
Slapen! heb mijn doel bereikt
Truste TealZero
Daar wachtte ik opquote:Op maandag 24 januari 2011 23:06 schreef kanovinnie het volgende:
Nee. Gaat iedereen zich wel gedragen? Want dan kan ik slapen
Alsof jouw aanwezigheid daar iets aan veranderd.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:06 schreef kanovinnie het volgende:
Nee. Gaat iedereen zich wel gedragen? Want dan kan ik slapen
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alsof jouw aanwezigheid daar iets aan veranderd.
Ik hoop het wel. Nu zijn jullie namelijk overgeleverd aan de andere mods, en ik schijn een kruimeldief te zijn in vergelijking met die zware jongens!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alsof jouw aanwezigheid daar iets aan veranderd.
Die andere mods gaan niet na 7 reacties al slotjes gooienquote:Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Nu zijn jullie namelijk overgeleverd aan de andere mods, en ik schijn een kruimeldief te zijn in vergelijking met die zware jongens!
Deed je lang mee zeg, zitten toch maar 4 in een pakje?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:15 schreef Stuart het volgende:
Zo, mijn laatste Strongbow voor vanavond
Vertelquote:
Het zijn hier blikjes van 440ml per stukquote:Op maandag 24 januari 2011 23:16 schreef Teal het volgende:
[..]
Deed je lang mee zeg, zitten toch maar 4 in een pakje?
En het is een wijven drankje
[..]
Vertel
Wat voor een gat woon jij dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zijn hier blikjes van 440ml per stuk
Wijven drankje? Waarom dat? Je ziet het hier zo goed als nooit door een vrouw worden gedronken
Londen, is niet echt een gat te noemen.quote:
Afhankelijk van welk bier je drinktquote:Op maandag 24 januari 2011 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wijven drankje? Waarom dat? Je ziet het hier zo goed als nooit door een vrouw worden gedronken
Met 5,3% ook sterker dan bier trouwens
En ik moet ruiken dat hij in London woont?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Londen, is niet echt een gat te noemen.
Niet meteen van die loze aannames doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:20 schreef Teal het volgende:
[..]
En ik moet ruiken dat hij in London woont?
Jij moet is een keer aardig doenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet meteen van die loze aannames doen.
Daar wordt het veel gedronken ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met 5,3% ook sterker dan bier trouwens
Eens, niet is.quote:
Dat moeten vrouwen in Nederland natuurlijk weten. Hier is dat absoluut niet het geval en derhalve is de opmerking enigzins onverwachts zeg maar. Maar het is verder niet van belang wat een ander vind van mijn drankjes hoor. Ik blijf het toch wel drinken in dit gat hierquote:Op maandag 24 januari 2011 23:23 schreef Teal het volgende:
[..]
Jij moet is een keer aardig doen
[..]
Daar wordt het veel gedronken ja.
In Nederland is het redelijk nieuw, en ik heb het tot nu toe alleen maar vrouwen zien drinken
Je bent minder populair dan je dachtquote:Op maandag 24 januari 2011 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat moeten vrouwen in Nederland natuurlijk weten. Hier is dat absoluut niet het geval en derhalve is de opmerking enigzins onverwachts zeg maar. Maar het is verder niet van belang wat een ander vind van mijn drankjes hoor. Ik blijf het toch wel drinken in dit gat hier![]()
Ehm, het gaat mij echt niet om 'populair' zijn hoor. Weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt. In mijn profiel staat het heel simpel aangegeven maar daarop klikken kan soms een handeling teveel zijn zo blijktquote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef Teal het volgende:
[..]
Je bent minder populair dan je dacht
Ik ga echt niet bijhouden wie waar woont![]()
Als je niet kan inzien dat ik er vanuit ga dat je in Nederland woont aangezien je prima Nederlands praat in een Nederlands topic op een Nederlandse website.
Op dit tijdstip wel ja, en ik maakt die die opmerking in een grapquote:Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, het gaat mij echt niet om 'populair' zijn hoor. Weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt. In mijn profiel staat het heel simpel aangegeven maar daarop klikken kan soms een handeling teveel zijn zo blijkt
Klopt, gaat inderdaad nergens meer overquote:Op maandag 24 januari 2011 23:36 schreef Teal het volgende:
[..]
Op dit tijdstip wel ja, en ik maakt die die opmerking in een grap
Maar ik houd erover op want het gaat nergens meer over
Woon je alleen daar? + Was jouw huis dan ook zo sterfelijk duurquote:Op maandag 24 januari 2011 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, gaat inderdaad nergens meer over
Het is helaas niet mijn eigen huis. Ja, de huizenprijzen zijn bizar hier. Een leuk 1 kamer (dus huiskamer en 1 slaapkamer) appartement (zo'n 40m2) kost je al snel £250,000quote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef Teal het volgende:
[..]
Woon je alleen daar? + Was jouw huis dan ook zo sterfelijk duur
Ik zie het veel op tv voorbijkomen, van die huizen programma's. Was zo'n man en die had een appartementje gekocht voor 330.000 euro. en dat was dan nog helemaal kaalquote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is helaas niet mijn eigen huis. Ja, de huizenprijzen zijn bizar hier. Een leuk 1 kamer (dus huiskamer en 1 slaapkamer) appartement kost je al snel £250,000
Hahahaquote:Op maandag 24 januari 2011 23:42 schreef Teal het volgende:
En hij wou het opknappen, en door verkopen voor 525,000
Welterusten Tealquote:Op maandag 24 januari 2011 23:44 schreef Teal het volgende:
Maar ik was onderweg naar bed
Trusten everybody!
Kun je dan ook wel even volgooienquote:
En bijna 3000quote:Op maandag 24 januari 2011 23:51 schreef Teal het volgende:
Ik weet niet waar ik de een na laatste moet doen
Hier dus
Ehm, 107,000 meerquote:Op maandag 24 januari 2011 23:53 schreef Teal het volgende:
O shit man, kom jij aan met je 77.000 posts meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |