Ik voel me een grote jongen nu.quote:
Ik vind jou wel een leuke mod.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
Weetje wat ik zo tof vind aan sommige mensen... het reageren om het reageren en het eigenlijk niet menen
huh, gaat het over hier?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
Weetje wat ik zo tof vind aan sommige mensen... het reageren om het reageren en het eigenlijk niet menen
quote:
Je sterretje?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:40 schreef iBenny het volgende:
Zeroku is mijn sterretje aan de hemel, mijn bloemetje in een zomers gemaaide wei, mijn schotel bij het kopje...
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
Vertelquote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb net zowat het toppunt van triestheid meegemaakt
Je keek voor het eerst in de spiegel?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb net zowat het toppunt van triestheid meegemaakt
quote:
quote:
Iemand van 28 die eerst chagerijnig is omdat niemand op zijn mail had gereageerd, en vervolgens verbaast opkijk als ik vraag waarom hij niet op mijn boze email had gereageerdquote:
quote:
oke vervelendquote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Iemand van 28 die eerst chagerijnig is omdat niemand op zijn mail had gereageerd, en vervolgens verbaast opkijk als ik vraag waarom hij niet op mijn boze email had gereageerd
Hij had met oud en nieuw namelijk nogal een troep gemaakt in mijn huis, zonder het op te ruimen. En dan zegt ie: Ja, als iemand in mijn gezicht stoer staat te vertellen dat k iets MOET doen, dan doe ik het juist niet
Dan beaamt hij wel weer dat hij ook zo zou reageren in zo'n situatie
quote:
quote:
is dat zo iemand die altijd vind dat hij gelijk heeft?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Iemand van 28 die eerst chagerijnig is omdat niemand op zijn mail had gereageerd, en vervolgens verbaast opkijk als ik vraag waarom hij niet op mijn boze email had gereageerd
Hij had met oud en nieuw namelijk nogal een troep gemaakt in mijn huis, zonder het op te ruimen. En dan zegt ie: Ja, als iemand in mijn gezicht stoer staat te vertellen dat k iets MOET doen, dan doe ik het juist niet
Dan beaamt hij wel weer dat hij ook zo zou reageren in zo'n situatie
Je mag kiezen, rooibosthee, Russische Earl Grey of Citrusnogietsthee.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb je ook wat voor mij meegenomen?
Ik heel verhaal, jij 2 woordenquote:
Russische Earl Greyquote:Op maandag 24 januari 2011 21:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je mag kiezen, rooibosthee, Russische Earl Grey of Citrusnogietsthee.
Ik hou het graag kort en bondigquote:Op maandag 24 januari 2011 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heel verhaal, jij 2 woorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |