quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Stoeprand het volgende:
DAT IS JUIST POSITIEF IN MEISJESTAAL
Dat betekent dat ze je meer ziet als goede vriend omdat je waarschijnlijk homo bent.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Stoeprand het volgende:
DAT IS JUIST POSITIEF IN MEISJESTAAL
dit dusquote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze je meer ziet als goede vriend omdat je waarschijnlijk homo bent.
Sommige meisjes worden geil van schattig.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Dimens het volgende:
Ik denk ik hossel even een meisje op Fok!. Eerst PMen naar elkaar en nu toegevoegd op msn, je weet toch! Zegt ze dat ik schattig ben, mission failed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er eens uit gekomen, maar dat is geëindigd in een drama waar die vriendin vreemd is gegaanquote:
Ik dacht dat ze gewoon wilden wachten.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze je meer ziet als goede vriend omdat je waarschijnlijk homo bent.
oh dat klinkt lekker..quote:Op maandag 24 januari 2011 21:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben er eens uit gekomen, maar dat is geëindigd in een drama waar die vriendin vreemd is gegaan
TSje is een snoepie poepiequote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Dimens het volgende:
Ik denk ik hossel even een meisje op Fok!. Eerst PMen naar elkaar en nu toegevoegd op msn, je weet toch! Zegt ze dat ik schattig ben, mission failed
Dus er is nog hoop?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef McFearless het volgende:
Haha, kut voor je. Ik heb het jaren moeten aanhoren en negen van de tien keer wordt er niet geneukt met zo'n grietje. Doodziek.
Was vorige week, ze is nu al met die anderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms is hoop verwaarloosbaar voor al te grote wensenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien word ik dan toch nog eens ontmaagd
Beter danquote:
Is dat verkeerd danquote:Op maandag 24 januari 2011 21:37 schreef MalaCocinera het volgende:
TS heeft ze ook aangeboden om je zachte billetjes te poederen?
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:37 schreef linpunt het volgende:
maaar ik vind mijn vriend soms ook schattig..mannen zijn vaak schattiger dan ze willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry.Le deuxième sexe
Jij bent anders ook erg schattigquote:Op maandag 24 januari 2011 21:52 schreef ad0rable het volgende:
[..]
mannen zijn vaak schattiger dan ze willen
sorry.
Ik vraag mij af waaromquote:Op maandag 24 januari 2011 21:55 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik onderhand ook al te vaak gehoord
En je wil niet schattig gevonden worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien word ik dan toch nog eens ontmaagd
Omdat ik er misschien zo uit zie. Je ne sais pas. Verder ben ik een kreng hoor.quote:
Dat, dus, soms zijn ze gewoon idd moeilijk te begrijpenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:31 schreef robin007bond het volgende:
Zeggen ze tegen mij ook wel eens![]()
Vrouwen zijn soms zo moeilijk te begrijpen, tja.. Gelukkig word ik ook wel normaal gecomplimenteerd
Hoe dan wel?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Herkenbaar, mannen willen niet schattig gevonden worden
Ben je wel eens vreemd gegaan?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:59 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Omdat ik er misschien zo uit zie. Je ne sais pas. Verder ben ik een kreng hoor.
Schattig en lekker gaan bij vrouwen vaak hand in hand, althans dat is wat ik ervan begrepen heb.quote:
Helemaal niet, het zou zo maar eens kunnen zijn dat sex toch tot de mogelijkheden behoort. Wellicht op een andere manier dan jij in gedachten hebtquote:
Dus schattig kan zowel een compliment zijn als iets vreselijksquote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Schattig en lekker gaan bij vrouwen vaak hand in hand, althans dat is wat ik ervan begrepen heb.
Ik vind schattig niet iets vreselijks hoor. Een jongen kan toch zowel knap als schattig zijn?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus schattig kan zowel een compliment zijn als iets vreselijks
Ik snap de logica van vrouwen niet.
Tja, schattig is tenminste niet lelijk en staan ze misschien wel voor je open? En dat je de logica van vrouwen niet snapt kun je maar beter aan wennen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus schattig kan zowel een compliment zijn als iets vreselijks
Ik snap de logica van vrouwen niet.
Ik denk dat ze met deze schattig het goed bedoeld, ze wil al meeten op Habbo hotelquote:Op maandag 24 januari 2011 22:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind schattig niet iets vreselijks hoor. Een jongen kan toch zowel knap als schattig zijn?
Ooh god...quote:Op maandag 24 januari 2011 22:00 schreef Brawler het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: Was je one night stand toyboy ook schattig en lievv?
Nu ik er over nadenk heb je gelijk. Maar toch vind ik dat ie het los moet latenquote:
Nee johquote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk heb je gelijk. Maar toch vind ik dat ie het los moet laten
Ze willen zoveel mogelijk aandachtquote:Op maandag 24 januari 2011 22:41 schreef Ronald.Reagan106775 het volgende:
vrouwen zijn hoeren.
ze willen een man die een lul heeft
Wie opent dit topic nou?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze willen zoveel mogelijk aandacht
En wanneer je geen ijsje met ze wil eten, gaan ze door het lintquote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze willen zoveel mogelijk aandacht
Ja want zonder is het geen man of wel?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:41 schreef Ronald.Reagan106775 het volgende:
vrouwen zijn hoeren.
ze willen een man die een lul heeft
Wie was dat, dan zal ik haar gaan klappen voor je!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
En wanneer je geen ijsje met ze wil eten, gaan ze door het lint
is meer figuurlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja want zonder is het geen man of wel?
Zoooo schattigquote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Waarom die vraag, ik heb geen babyface
Haha ja. Hij blijkt het hele verhaal te hebben omgedraaid, ik deed het enz... Maar toen hij zag hoe link zijn broer werd, stuurde hij mij een smsje, ik vertel ze wel dat ik het deed, mn broer word nu wel heel boos.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee johHeb je nog iets van hem gehoord eigenlijk?
Wat schattig deze reactie, koetsjie koetsjie koe.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Waarom die vraag, ik heb geen babyface
Wtf, vet vaag !quote:Op maandag 24 januari 2011 22:46 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Haha ja. Hij blijkt het hele verhaal te hebben omgedraaid, ik deed het enz... Maar toen hij zag hoe link zijn broer werd, stuurde hij mij een smsje, ik vertel ze wel dat ik het deed, mn broer word nu wel heel boos.
Ik denk echt dat die broer niet helemaal lekker is
Nee ik ben lief, ik stuur geen pics van TS rond.quote:
Wie is deze vrouwelijke gebruiker dan? Het blijft tussen onsquote:
Wat weet jij er nou vanquote:Op maandag 24 januari 2011 22:50 schreef PfenisBaron het volgende:
schattig, dan weet je dus dat het tijd is om af te druipen met je grafkop...
Je hebt dus een babyface.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Dimens het volgende:
Niet iedere vrouw vind een babyface schattigquote:
Jij niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw vind een babyface schattig
Ik heb hier duidelijk iets gemist.quote:
Met jou is het compleet ja!quote:
Is al zo'n drie keer gezegd haha.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:19 schreef Gary_Oak het volgende:
Dan is de hamvraag natuurlijk: welke FOK!-ster heeft TS gehosseld?
Jij krijgt er een druipend grotje van?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw vind een babyface schattig
Aan mijn topic te lezen dus wel.. Stel geen vragen waar het antwoord al in zit...quote:Op maandag 24 januari 2011 23:25 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Jij krijgt er een druipend grotje van?
Hele topic doorgespit, en nu weet ik het.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met jou is het compleet ja!![]()
![]()
[..]
Is al zo'n drie keer gezegd haha.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |