Ik vind schattig niet iets vreselijks hoor. Een jongen kan toch zowel knap als schattig zijn?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus schattig kan zowel een compliment zijn als iets vreselijks
Ik snap de logica van vrouwen niet.
Tja, schattig is tenminste niet lelijk en staan ze misschien wel voor je open? En dat je de logica van vrouwen niet snapt kun je maar beter aan wennen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus schattig kan zowel een compliment zijn als iets vreselijks
Ik snap de logica van vrouwen niet.
Ik denk dat ze met deze schattig het goed bedoeld, ze wil al meeten op Habbo hotelquote:Op maandag 24 januari 2011 22:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind schattig niet iets vreselijks hoor. Een jongen kan toch zowel knap als schattig zijn?
Ooh god...quote:Op maandag 24 januari 2011 22:00 schreef Brawler het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: Was je one night stand toyboy ook schattig en lievv?
Nu ik er over nadenk heb je gelijk. Maar toch vind ik dat ie het los moet latenquote:
Nee johquote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk heb je gelijk. Maar toch vind ik dat ie het los moet laten
Ze willen zoveel mogelijk aandachtquote:Op maandag 24 januari 2011 22:41 schreef Ronald.Reagan106775 het volgende:
vrouwen zijn hoeren.
ze willen een man die een lul heeft
Wie opent dit topic nou?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze willen zoveel mogelijk aandacht
En wanneer je geen ijsje met ze wil eten, gaan ze door het lintquote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze willen zoveel mogelijk aandacht
Ja want zonder is het geen man of wel?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:41 schreef Ronald.Reagan106775 het volgende:
vrouwen zijn hoeren.
ze willen een man die een lul heeft
Wie was dat, dan zal ik haar gaan klappen voor je!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
En wanneer je geen ijsje met ze wil eten, gaan ze door het lint
is meer figuurlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja want zonder is het geen man of wel?
Zoooo schattigquote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Waarom die vraag, ik heb geen babyface
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |