@mobiel beneden + lang verhaal = geen antwoord.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:40 schreef L-E het volgende:
JB: welke keuzes? Of moet ik juist niet verder vragen?
Beide studies niet doen als je werk zoekt in die richting. Weggegooid geld, zeker op jouw leeftijd waar je deeltijd zal moeten doen. Als je iets wil studeren, zou ik iets praktischers nemen...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waarheen hoor, maar ik zit wel te overwegen landelijker te gaan wonen en dat wellicht te combineren met een studie Nederlands of Taalwetenschap.
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hoef je geeneens een taal voor te spreken, daar heb je gewoon handgebaren voor.
Dat dus. Zulks een geboren kosmopoliet zijn wijquote:Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overal kennen ze het woord BEER! Dus dat moet goed komen
Oh jee, heb je er nu 2?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb er een extra grijze haar in mijn baard bij, kwam ik vanochtend achter
Confronterend?
Ik kom uit Tukkerland, what did you expect?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Zulks een geboren kosmopoliet zijn wij
Nee, het gaat me niet eens om werk in die richting. Ik wil het, verdomme.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beide studies niet doen als je werk zoekt in die richting. Weggegooid geld, zeker op jouw leeftijd waar je deeltijd zal moeten doen. Als je iets wil studeren, zou ik iets praktischers nemen...
Ik was 8 en mijn zusje 5 toen van we van Den Haag - Kijkduin, naast het strand verhuisden naar Zeist (2 min van het bos). Eerste week was huilen, sinds haar 18e is ze misschien 10 keer in Den Haag geweest.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou als je echt over Peuter inzit, die zal zich zo snel aanpassen dat jij verbaasd bent hoor. Helemaal zo jong als hij is.
3quote:Op maandag 24 januari 2011 20:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh jee, heb je er nu 2?![]()
Je werkt volgens mij ook een beetje te hard...![]()
En confronterend ja. Vertel ik wel op msn of in PM ofzo, ok?
Tja, wie wil er dan ook naar Den Haag toe?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik was 8 en mijn zusje 5 toen van we van Den Haag - Kijkduin, naast het strand verhuisden naar Zeist (2 min van het bos). Eerste week was huilen, sinds haar 18e is ze misschien 10 keer in Den Haag geweest.
Zeg je nu dat L-E oud is?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
Beide studies niet doen als je werk zoekt in die richting. Weggegooid geld, zeker op jouw leeftijd waar je deeltijd zal moeten doen. Als je iets wil studeren, zou ik iets praktischers nemen...
Daarom. We zijn toen ik klein was, best vaak verhuisd, heb ik geen last van gehad ofzo.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik was 8 en mijn zusje 5 toen van we van Den Haag - Kijkduin, naast het strand verhuisden naar Zeist (2 min van het bos). Eerste week was huilen, sinds haar 18e is ze misschien 10 keer in Den Haag geweest.
Tukkers, dat zijn toch van die mensen die in 1 dorp geboren worden, opgroeien, oud worden en daar tenslotte ook doodgaan? Die zien het buitenland helemaal nooit.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
Ik kom uit Tukkerland, what did you expect?
Haha, ja sorry. Maar je bent nu eenmaal ouder dan 27...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, het gaat me niet eens om werk in die richting. Ik wil het, verdomme.
"op jouw leeftijd"...
Exactly that. Once again, you didn't dissapointquote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom uit Tukkerland, what did you expect?
Och armequote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
3![]()
En ik hard werken...Msn moet opnieuw geinstalleerd worden, momentje
Do I ever?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Exactly that. Once again, you didn't dissapoint
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, wie wil er dan ook naar Den Haag toe?
`quote:Op maandag 24 januari 2011 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, ja sorry. Maar je bent nu eenmaal ouder dan 27...
Ik zou het niet doen. Je hebt er niks aan en de kennis kan je ook wel vergaren op andere manieren. Op latere leeftijd een studie doen zou ik alleen doen als je een vet goeie baan hebt en dus lekker rustig aan kan doen of iets dat daadwerkelijk je arbeidskansen vergroot...
Ignorance is blissquote:Op maandag 24 januari 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tukkers, dat zijn toch van die mensen die in 1 dorp geboren worden, opgroeien, oud worden en daar tenslotte ook doodgaan? Die zien het buitenland helemaal nooit.
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, wie wil er dan ook naar Den Haag toe?
Diss-a-point?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Exactly that. Once again, you didn't dissapoint
Gewoon doen dan. Ik zit erover te denken om iets te gaan studeren waar ik ook helemaal "niks" mee kan. Gewoon, omdat het me leuk lijkt.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, het gaat me niet eens om werk in die richting. Ik wil het, verdomme.
"op jouw leeftijd"...
Ze heeft gewoon een punt niet gedissedquote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Diss-a-point?
Barb, ik dacht dat je hier je Nederlands kwam bijhouden...
Geef je hiermee niet, in zekere zin, antwoord op je eigen vraag?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
`
Misschien heb je wel een punt. Maar dan moet ik kiezen voor iets waar mijn hart niet ligt, en dan moet ik te veel opgeven, ik geloof niet dat ik dat wil.
Mja, informeer je goed over de kosten... En niet alleen dat, een papiertje is leuk, maar is het de investering waard?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
`
Misschien heb je wel een punt. Maar dan moet ik kiezen voor iets waar mijn hart niet ligt, en dan moet ik te veel opgeven, ik geloof niet dat ik dat wil.
Laten we het er zaterdag nog even goed over hebbenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
`
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
en als dat iets is waar je uiteindelijk iets mee wilt dan zou ik het gewoon doenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
`
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Diss-a-point?
Barb, ik dacht dat je hier je Nederlands kwam bijhouden...
Dan ben je gewoon een masochist.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef Barbusse het volgende:
Gewoon doen dan. Ik zit erover te denken om iets te gaan studeren waar ik ook helemaal "niks" mee kan. Gewoon, omdat het me leuk lijkt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben moe, en grieperig, en ik heb spierpijn en ik heb er een grijze haar bij. Heb meelij
Leer jij die straattaal van die minipuber van je?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een punt niet gedissed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een punt niet gedissed
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leer jij die straattaal van die minipuber van je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je wilt niet weten wat die me allemaal leert.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Studeren is hier vrijwel gratisquote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een masochist.Drie jaar lang, veertien uur per week aan de studie terwijl het je geen reet oplevert en klauwen met geld kost.
Ik leef met je mee man...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben moe, en grieperig, en ik heb spierpijn en ik heb er een grijze haar bij. Heb meelij
Hoor wie het zegt, met je zogenaamde vetjesquote:
Het gaat me niet om het papiertje. Ik wil me bezig houden met hetgeen waar mijn passie ligt.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, informeer je goed over de kosten... En niet alleen dat, een papiertje is leuk, maar is het de investering waard?
Precies. En dan is de motivatie ook snel weg hoor. Het lijkt misschien leuk, maar je moet ook de kutvakken doen. Een taal leren is bijna exacte wetenschapquote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een masochist.Drie jaar lang, veertien uur per week aan de studie terwijl het je geen reet oplevert en klauwen met geld kost.
Doe ik dat?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geef je hiermee niet, in zekere zin, antwoord op je eigen vraag?
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik leef met je mee man...Wow, dat is veel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No worries man, andere keer, komt goed!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Dat maakt je naast een masochist ook een pauper. Een beetje vent legt zo ff 20.000 euro neer voor een deeltijdstudie.quote:
Dan zou ik een lerarenopleiding doen. Kan je ook Nederlands doen en heb je veel meer aan.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gaat me niet om het papiertje. Ik wil me bezig houden met hetgeen waar mijn passie ligt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt, met je zogenaamde vetjes
Je bent er ontsnapt.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, daar ben ik wel geboren ja!
Hier ben ik best jaloers op, eigenlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gaat me niet om het papiertje. Ik wil me bezig houden met hetgeen waar mijn passie ligt.
quote:
Van een talenstudies heb ik gelukkig geen verstand. Van deeltijd studeren wel, en dat doe je echt niet voor je lol. Dat is echt zwoegen, klaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:54 schreef El_Matador het volgende:
Precies. En dan is de motivatie ook snel weg hoor. Het lijkt misschien leuk, maar je moet ook de kutvakken doen. Een taal leren is bijna exacte wetenschap
Och jeetje, en nu gaan we opeens de snob uithangen? In dit topic?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt je naast een masochist ook een pauper. Een beetje vent legt zo ff 20.000 euro neer voor een deeltijdstudie.
Met wat omwegen ja... pfff deprimerendquote:
Dat snap ik... Je moet het ook zelf weten. Ik zou alleen goed bij mezelf te rade gaan of het de investering in geld en tijd waard is.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je het jezelf financieel kan veroorloven zou ik zeggen gewoon doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Motivatiequote:Op maandag 24 januari 2011 20:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hier ben ik best jaloers op, eigenlijk.
Nee, voor het echte Lourdesgevoel ga ik naar andere plekken.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:55 schreef Barbusse het volgende:
Och jeetje, en nu gaan we opeens de snob uithangen? In dit topic?
Compleet je passie kwijt zijn en geen flauw benul hebben van wat je wil met je leven is best lastig.quote:
Maar jij was toch een echte vent, en voor een echte vent voelt toch niks aan als zwoegen, behalve het huwelijk? Mijn rolmodel, wat doe je?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van een talenstudies heb ik gelukkig geen verstand. Van deeltijd studeren wel, en dat doe je echt niet voor je lol. Dat is echt zwoegen, klaar.
I am surrounded by snobs. Heerlijk om er zelf geen te zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Och jeetje, en nu gaan we opeens de snob uithangen? In dit topic?
Dit was nog voor mijn huwelijk. En vergeleken met het huwelijk was die studie inderdaad kinderspel.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef Barbusse het volgende:
Maar jij was toch een echte vent, en voor een echte vent voelt toch niks aan als zwoegen, behalve het huwelijk? Mijn rolmodel, wat doe je?
Lourdes is voor paupersquote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, voor het echte Lourdesgevoel ga ik naar andere plekken.
quote:
Uiteindelijk realiseer je je dat je nooit je leven lang bij de IKEA zou willen werkenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Compleet je passie kwijt zijn en geen flauw benul hebben van wat je wil met je leven is best lastig.
Dus ik hoop van harte dat je gelijk hebt
Neenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is je BierKafee Barboes al open?
Dat realiseer ik me nu ook al.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteindelijk realiseer je je dat je nooit je leven lang bij de IKEA zou willen werken
Komt wel weer terug.
Golf is tegenwoordig niet meer alleen voor snobs.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I am surrounded by snobs. Heerlijk om er zelf geen te zijn.
Als anderen vertellen over hun golfhandicap beginnen over naar de kika gaan op hardstyleparty's
Jij studeerde SPW en MissMSX is onvruchtbaar?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit was nog voor mijn huwelijk. En vergeleken met het huwelijk was die studie inderdaad kinderspel.
Nou dan. Laat mij dan gewoon die goedkope zinloze studie volgen als ik dat wil.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit was nog voor mijn huwelijk. En vergeleken met het huwelijk was die studie inderdaad kinderspel.
Tot groot verdriet van de 'echte' golfers.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:58 schreef Royco1 het volgende:
Golf is tegenwoordig niet meer alleen voor snobs.
Toch maakt het dat geen goedkope sportquote:Op maandag 24 januari 2011 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Golf is tegenwoordig niet meer alleen voor snobs.
Je bedoelt de "gooische" wannabe's?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot groot verdriet van de 'echte' golfers.
Golf is voor paupersquote:Op maandag 24 januari 2011 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I am surrounded by snobs. Heerlijk om er zelf geen te zijn.
Als anderen vertellen over hun golfhandicap beginnen over naar de kika gaan op hardstyleparty's
Nee goedkoop is het zeker niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch maakt het dat geen goedkope sport
Wel gedaan toch ffies?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat realiseer ik me nu ook al.
Gelukkig werk ik er ook niet
Damn, you're good.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:58 schreef El_Matador het volgende:
Jij studeerde SPW en MissMSX is onvruchtbaar?
Ik houd het bij helemaal niet golfenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee goedkoop is het zeker niet.
Hou het wel bij midgetgolfen
Da's meer iets voor 16 tot 18-jarigen. Doet dochterlief ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:57 schreef El_Matador het volgende:
naar de kika gaan op hardstyleparty's
Die figuren met die geruite broeken enzo. Wat een volk.quote:
Nou, ik mag toch hopen van niet. Niks leuks aan kinderkanker.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's meer iets voor 16 tot 18-jarigen. Doet dochterlief ook.
Ik ben ook geen 31.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's meer iets voor 16 tot 18-jarigen. Doet dochterlief ook.
Ik blijf het een apart wereldje vinden. Maar ik heb er niet genoeg verstand van om er een oordeel over te vellen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die figuren met die geruite broeken enzo. Wat een volk.
Naar hardstyleparty's gaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik mag toch hopen van niet. Niks leuks aan kinderkanker.
Evil ligt te slapen.quote:
Ooit es een clinic gehad met een zakenrelatie. Was de eerste en de laatste keer wat mij betreft.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
Ik blijf het een apart wereldje vinden. Maar ik heb er niet genoeg verstand van om er een oordeel over te vellen.
Knikkeren voor jongens die te lui zijn om te bukken (een zeldzaam leuke grap van Youpie).quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ooit es een clinic gehad met een zakenrelatie. Was de eerste en de laatste keer wat mij betreft.
Jij doet het erom hequote:
Mijn TV is te klein!!quote:
Hou dat gevoel vast.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
!
Ik heb nog nooit gegolfd. Ik voel eigenlijk de behoefte ook niet zo, momenteel.
1tje maar!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij doet het erom heVijf vensters open en maar posten.
Nope. Ik werk in een callcenter. En hoewel dat best bevalt, weet ik ook dat ik dat niet de rest van m'n leven kan doen. Dan word ik gekquote:Op maandag 24 januari 2011 21:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel gedaan toch ffies?
Ik had het toen het tegenzat met mijn studie. Werkte fulltime als bakker, heerlijk werk, maar niet voor je hele leven. Nu heb ik een iets betere baan.
Vandaag "cursus" gehad (van die hoerenloper, zie ouder topic) en op de vraag "What is a geologist" antwoordde ik "50% scientist, 50% artist". Dat werd met applaus ontvangen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |