Ik slaap evengoed wel rustigquote:Op maandag 24 januari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
Zo ik ben weer schoon, iedereen kan rustig slapen vannacht
Altijd toch!quote:
Stonk je zo erg?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
Zo ik ben weer schoon, iedereen kan rustig slapen vannacht
quote:
Hey!quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er nooit vies van was?
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij was je best aanraakbaar vorige keer.
Zuurkool gehaald?quote:
Meer aan het voorbereiden...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Al aan het aftellen? Hoe oud word je eigenlijk?
Ehm ja in principe wel, maar goed, realiteit speelt wel mee natuurlijk...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
Vinden jullie dat je altijd, als het om carriere gaat, voor je Droom moet gaan? Ál-tijd?
Ja, geweldig hequote:Op maandag 24 januari 2011 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
The Lion King! Heb hem vorige week weer es bekeken. WAT een meesterwerk en wat een rol van topacteur Jeremy Irons (Scar). De fascistenscene, de tekeningen, het verhaal, de muziek, de humor, gewoon helemaal top deze film! Heb hem een 9.5 gegeven.
Als er moorden bij komt kijken, dan haak ik af. Maar verder, vooral doen!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
Vinden jullie dat je altijd, als het om carriere gaat, voor je Droom moet gaan? Ál-tijd?
Nee!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog zooooveel te zien, niet normaal. Kan (niet) kiezen uit 220 films die ik nog heb...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, geweldig he
Het is echt een van m'n all time favorites
Je moet gaan voor datgene waar je gelukkig van wordt. Denk ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
roddels weer?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet dat je dat gedaan hebt, voor de roddels weer beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |