Geef je hiermee niet, in zekere zin, antwoord op je eigen vraag?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
`
Misschien heb je wel een punt. Maar dan moet ik kiezen voor iets waar mijn hart niet ligt, en dan moet ik te veel opgeven, ik geloof niet dat ik dat wil.
Mja, informeer je goed over de kosten... En niet alleen dat, een papiertje is leuk, maar is het de investering waard?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
`
Misschien heb je wel een punt. Maar dan moet ik kiezen voor iets waar mijn hart niet ligt, en dan moet ik te veel opgeven, ik geloof niet dat ik dat wil.
Laten we het er zaterdag nog even goed over hebbenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
`
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
en als dat iets is waar je uiteindelijk iets mee wilt dan zou ik het gewoon doenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
`
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Diss-a-point?
Barb, ik dacht dat je hier je Nederlands kwam bijhouden...
Dan ben je gewoon een masochist.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef Barbusse het volgende:
Gewoon doen dan. Ik zit erover te denken om iets te gaan studeren waar ik ook helemaal "niks" mee kan. Gewoon, omdat het me leuk lijkt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben moe, en grieperig, en ik heb spierpijn en ik heb er een grijze haar bij. Heb meelij
Leer jij die straattaal van die minipuber van je?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een punt niet gedissed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een punt niet gedissed
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leer jij die straattaal van die minipuber van je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je wilt niet weten wat die me allemaal leert.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Studeren is hier vrijwel gratisquote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een masochist.Drie jaar lang, veertien uur per week aan de studie terwijl het je geen reet oplevert en klauwen met geld kost.
Ik leef met je mee man...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben moe, en grieperig, en ik heb spierpijn en ik heb er een grijze haar bij. Heb meelij
Hoor wie het zegt, met je zogenaamde vetjesquote:
Het gaat me niet om het papiertje. Ik wil me bezig houden met hetgeen waar mijn passie ligt.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, informeer je goed over de kosten... En niet alleen dat, een papiertje is leuk, maar is het de investering waard?
Precies. En dan is de motivatie ook snel weg hoor. Het lijkt misschien leuk, maar je moet ook de kutvakken doen. Een taal leren is bijna exacte wetenschapquote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een masochist.Drie jaar lang, veertien uur per week aan de studie terwijl het je geen reet oplevert en klauwen met geld kost.
Doe ik dat?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geef je hiermee niet, in zekere zin, antwoord op je eigen vraag?
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik leef met je mee man...Wow, dat is veel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No worries man, andere keer, komt goed!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Dat maakt je naast een masochist ook een pauper. Een beetje vent legt zo ff 20.000 euro neer voor een deeltijdstudie.quote:
Dan zou ik een lerarenopleiding doen. Kan je ook Nederlands doen en heb je veel meer aan.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gaat me niet om het papiertje. Ik wil me bezig houden met hetgeen waar mijn passie ligt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt, met je zogenaamde vetjes
Je bent er ontsnapt.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, daar ben ik wel geboren ja!
Hier ben ik best jaloers op, eigenlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gaat me niet om het papiertje. Ik wil me bezig houden met hetgeen waar mijn passie ligt.
quote:
Van een talenstudies heb ik gelukkig geen verstand. Van deeltijd studeren wel, en dat doe je echt niet voor je lol. Dat is echt zwoegen, klaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:54 schreef El_Matador het volgende:
Precies. En dan is de motivatie ook snel weg hoor. Het lijkt misschien leuk, maar je moet ook de kutvakken doen. Een taal leren is bijna exacte wetenschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |