Nou als je echt over Peuter inzit, die zal zich zo snel aanpassen dat jij verbaasd bent hoor. Helemaal zo jong als hij is.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waarheen hoor, maar ik zit wel te overwegen landelijker te gaan wonen en dat wellicht te combineren met een studie Nederlands of Taalwetenschap.
Een stickie heb ik wel. Weet alleen niet hoeveel erop pastquote:Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ook geen stickie?
Jammer meid, is supermakkelijk voor films enzulks...
Enneh, L-E, bijna goed geraden?Heb geen voorkennis...
@mobiel beneden + lang verhaal = geen antwoord.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:40 schreef L-E het volgende:
JB: welke keuzes? Of moet ik juist niet verder vragen?
Beide studies niet doen als je werk zoekt in die richting. Weggegooid geld, zeker op jouw leeftijd waar je deeltijd zal moeten doen. Als je iets wil studeren, zou ik iets praktischers nemen...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waarheen hoor, maar ik zit wel te overwegen landelijker te gaan wonen en dat wellicht te combineren met een studie Nederlands of Taalwetenschap.
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hoef je geeneens een taal voor te spreken, daar heb je gewoon handgebaren voor.
Dat dus. Zulks een geboren kosmopoliet zijn wijquote:Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overal kennen ze het woord BEER! Dus dat moet goed komen
Oh jee, heb je er nu 2?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb er een extra grijze haar in mijn baard bij, kwam ik vanochtend achter
Confronterend?
Ik kom uit Tukkerland, what did you expect?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Zulks een geboren kosmopoliet zijn wij
Nee, het gaat me niet eens om werk in die richting. Ik wil het, verdomme.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beide studies niet doen als je werk zoekt in die richting. Weggegooid geld, zeker op jouw leeftijd waar je deeltijd zal moeten doen. Als je iets wil studeren, zou ik iets praktischers nemen...
Ik was 8 en mijn zusje 5 toen van we van Den Haag - Kijkduin, naast het strand verhuisden naar Zeist (2 min van het bos). Eerste week was huilen, sinds haar 18e is ze misschien 10 keer in Den Haag geweest.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou als je echt over Peuter inzit, die zal zich zo snel aanpassen dat jij verbaasd bent hoor. Helemaal zo jong als hij is.
3quote:Op maandag 24 januari 2011 20:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh jee, heb je er nu 2?![]()
Je werkt volgens mij ook een beetje te hard...![]()
En confronterend ja. Vertel ik wel op msn of in PM ofzo, ok?
Tja, wie wil er dan ook naar Den Haag toe?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik was 8 en mijn zusje 5 toen van we van Den Haag - Kijkduin, naast het strand verhuisden naar Zeist (2 min van het bos). Eerste week was huilen, sinds haar 18e is ze misschien 10 keer in Den Haag geweest.
Zeg je nu dat L-E oud is?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
Beide studies niet doen als je werk zoekt in die richting. Weggegooid geld, zeker op jouw leeftijd waar je deeltijd zal moeten doen. Als je iets wil studeren, zou ik iets praktischers nemen...
Daarom. We zijn toen ik klein was, best vaak verhuisd, heb ik geen last van gehad ofzo.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik was 8 en mijn zusje 5 toen van we van Den Haag - Kijkduin, naast het strand verhuisden naar Zeist (2 min van het bos). Eerste week was huilen, sinds haar 18e is ze misschien 10 keer in Den Haag geweest.
Tukkers, dat zijn toch van die mensen die in 1 dorp geboren worden, opgroeien, oud worden en daar tenslotte ook doodgaan? Die zien het buitenland helemaal nooit.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
Ik kom uit Tukkerland, what did you expect?
Haha, ja sorry. Maar je bent nu eenmaal ouder dan 27...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, het gaat me niet eens om werk in die richting. Ik wil het, verdomme.
"op jouw leeftijd"...
Exactly that. Once again, you didn't dissapointquote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom uit Tukkerland, what did you expect?
Och armequote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
3![]()
En ik hard werken...Msn moet opnieuw geinstalleerd worden, momentje
Do I ever?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Exactly that. Once again, you didn't dissapoint
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, wie wil er dan ook naar Den Haag toe?
`quote:Op maandag 24 januari 2011 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, ja sorry. Maar je bent nu eenmaal ouder dan 27...
Ik zou het niet doen. Je hebt er niks aan en de kennis kan je ook wel vergaren op andere manieren. Op latere leeftijd een studie doen zou ik alleen doen als je een vet goeie baan hebt en dus lekker rustig aan kan doen of iets dat daadwerkelijk je arbeidskansen vergroot...
Ignorance is blissquote:Op maandag 24 januari 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tukkers, dat zijn toch van die mensen die in 1 dorp geboren worden, opgroeien, oud worden en daar tenslotte ook doodgaan? Die zien het buitenland helemaal nooit.
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, wie wil er dan ook naar Den Haag toe?
Diss-a-point?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Exactly that. Once again, you didn't dissapoint
Gewoon doen dan. Ik zit erover te denken om iets te gaan studeren waar ik ook helemaal "niks" mee kan. Gewoon, omdat het me leuk lijkt.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, het gaat me niet eens om werk in die richting. Ik wil het, verdomme.
"op jouw leeftijd"...
Ze heeft gewoon een punt niet gedissedquote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Diss-a-point?
Barb, ik dacht dat je hier je Nederlands kwam bijhouden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |