Alleen nu geloof ik niet dat dit de eerste keer is...quote:
Dat is niet mijn probleemquote:Op maandag 24 januari 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen nu geloof ik niet dat dit de eerste keer is...
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:41 schreef STING het volgende:
Ieh. Edit ik per ongeluk een post, ipv ik quote
Sorry Yuki
PedagogieK.quote:
Je hoeft niet over jezelf te praten in de derde persoon hoor...quote:Op maandag 24 januari 2011 19:46 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo zit aan zijn jachtpannetje met aardappelschijfjes
Je weet dat je de Zuid Afrikaanse voor je hebt?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:47 schreef STING het volgende:
http://li.wikipedia.org/wiki/Pedagogie
Say whut?
Limburgs dotje.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je weet dat je de Zuid Afrikaanse voor je hebt?
Nee, want het is een Limburgs dialectquote:Op maandag 24 januari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je weet dat je de Zuid Afrikaanse voor je hebt?
Dit artikel is gesjreve in 't Nuts. 't Weurt gewaardeerd óm in dit artikel 't Nuts aan te hauwe of aan te gaeve welk anger dialek gebroek is.quote:
Same differencequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Nooit van gehoord, until nowquote:Op maandag 24 januari 2011 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dit artikel is gesjreve in 't Nuts. 't Weurt gewaardeerd óm in dit artikel 't Nuts aan te hauwe of aan te gaeve welk anger dialek gebroek is.
nuts
Ja dat. Ik begon al te twijfelen toen ik gepost had, ik vond t wel wat weg hebben van Zuid Afrikaans.quote:
ik ook nietquote:
't Is beide buitenland, dus /carequote:Op maandag 24 januari 2011 19:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja dat. Ik begon al te twijfelen toen ik gepost had, ik vond t wel wat weg hebben van Zuid Afrikaans.
Hoe blond kan je zijn
Was ook mijn eerste gedachte, toen ik dat Nuts zag staanquote:Op maandag 24 januari 2011 19:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja dat. Ik begon al te twijfelen toen ik gepost had, ik vond t wel wat weg hebben van Zuid Afrikaans.
Hoe blond kan je zijn
Oxymoron, toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heet dat nou een oxymoron, antithese of paradox?
Je bent lief Samzzquote:
Speel je nou in op haar taalverwarring door een clipje met lyrics én ondertitels te posten?quote:
Antithese is ook nog plausibel. Paradox zou ik niet gebruiken.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij zegt 't, dus dan is het zo.
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef STING het volgende:
http://www.garagetv.be/vi(...)_nederlandse_tv.aspx
Ik vind 't maar lastig hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Antithese is ook nog plausibel. Paradox zou ik niet gebruiken.
Ik houd het op oxymoron.
Is het trouwens geen prachtig woord? Oxymoron?
Ik zat bij de zoon van Frans Bromet in de klasquote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef STING het volgende:
http://www.garagetv.be/vi(...)_nederlandse_tv.aspx
Lees het maar als 1 pot nat, en je kunt weer opgelucht adem halenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind 't maar lastig hoor.
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zat bij de zoon van Frans Bromet in de klas
Kreng van een joch was het trouwensquote:Op maandag 24 januari 2011 20:03 schreef STING het volgende:
[..]
Wat betekent die (11) btw in je sig?
hart boezemsquote:Op maandag 24 januari 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
Vinden jullie boezem ook zo'n raar woord?
Ik vind dat echt vreemd... Ik denk automatisch aan een van de hart boezems
Ik wilde het net uit gaan leggen, maar Yuki heeft al een linkje gepostquote:
Ik was nog aan het bijkomen van mn vorige Wikipedia vondst, what up.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hart
What UUUUPP??quote:Op maandag 24 januari 2011 20:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ik was nog aan het bijkomen van mn vorige Wikipedia vondst, what up.
Wat is VI? Je bedoelt vast niet zes...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:10 schreef xFriendx het volgende:
Straks lekker VI kijken. Na afgelopen weekend is er vast genoeg gespreksstof
Voetbal International.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is VI? Je bedoelt vast niet zes...
Die poste Peu vanmiddagquote:
The Lion King! Heb hem vorige week weer es bekeken. WAT een meesterwerk en wat een rol van topacteur Jeremy Irons (Scar). De fascistenscene, de tekeningen, het verhaal, de muziek, de humor, gewoon helemaal top deze film! Heb hem een 9.5 gegeven.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
Oh, die scene met Mufasa vind ik altijd zó mooi getekend
Had het kunnen wetenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die poste Peu vanmiddagecht bijzonder gaaf!
lekker warme choco met slagroomquote:
Was je zo vies?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
Zo ik ben weer schoon, iedereen kan rustig slapen vannacht
idd briljant gedaan jaquote:Op maandag 24 januari 2011 20:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Had het kunnen wetenMaar echt zó briljant
Ik slaap evengoed wel rustigquote:Op maandag 24 januari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
Altijd toch!quote:
Stonk je zo erg?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Hey!quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er nooit vies van was?
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij was je best aanraakbaar vorige keer.
Zuurkool gehaald?quote:
Meer aan het voorbereiden...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Al aan het aftellen? Hoe oud word je eigenlijk?
Ehm ja in principe wel, maar goed, realiteit speelt wel mee natuurlijk...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
Vinden jullie dat je altijd, als het om carriere gaat, voor je Droom moet gaan? Ál-tijd?
Ja, geweldig hequote:Op maandag 24 januari 2011 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
The Lion King! Heb hem vorige week weer es bekeken. WAT een meesterwerk en wat een rol van topacteur Jeremy Irons (Scar). De fascistenscene, de tekeningen, het verhaal, de muziek, de humor, gewoon helemaal top deze film! Heb hem een 9.5 gegeven.
Als er moorden bij komt kijken, dan haak ik af. Maar verder, vooral doen!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
Vinden jullie dat je altijd, als het om carriere gaat, voor je Droom moet gaan? Ál-tijd?
Nee!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog zooooveel te zien, niet normaal. Kan (niet) kiezen uit 220 films die ik nog heb...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, geweldig he
Het is echt een van m'n all time favorites
Je moet gaan voor datgene waar je gelukkig van wordt. Denk ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
roddels weer?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet dat je dat gedaan hebt, voor de roddels weer beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |