Regelmatig en er draait weinig op de achtergrond, dat heb ik uitgeschakeld.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe vaak schoon jij je laptop op en hoeveel programma's draaien er bij jou op de achtergrond?
Van 't padje af, in de war.quote:
Haterquote:
Briljantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Briljant
Ik had ze alle 3.. Alles bij ex laten liggen toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik vind DM's maar irritantquote:Op maandag 24 januari 2011 18:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
dm's duren trouwens langer dan eerst..![]()
iig het bericht dat ie verstuud is..
Mn ex heeft alles, behalve de auto, gekregen, alleen nu houdt ze al 6 maanden mn foto's afquote:Op maandag 24 januari 2011 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had ze alle 3.. Alles bij ex laten liggen toen
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Briljant
Me tooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mjah, ik ga er ook niet moeilijk om doen, ex schoonzusje was Lion King verslaafd, dus mag ze ze houdenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn ex heeft alles, behalve de auto, gekregen, alleen nu houdt ze al 6 maanden mn foto's afdat vind ik wat minder.
Ik snap nog steeds niet dat je dr alles gegeven hebt. Echt niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn ex heeft alles, behalve de auto, gekregen, alleen nu houdt ze al 6 maanden mn foto's afdat vind ik wat minder.
Ik zou daar echt heel moeilijk over doenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik ga er ook niet moeilijk om doen, ex schoonzusje was Lion King verslaafd, dus mag ze ze houden
Oh sommige films moest ik perse terug hebben hoor, maar 't zusje was er kapotter om dat het uitging dan wij zelf.. Dus ik vond dat ze wel wat mocht houdenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou daar echt heel moeilijk over doenNiemand komt aan m'n films.
Nou, ik ben zelf enorme Lion King en Disney fan, dus die films zou ik echt nooit weg doen. Naar niemand niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh sommige films moest ik perse terug hebben hoor, maar 't zusje was er kapotter om dat het uitging dan wij zelf.. Dus ik vond dat ze wel wat mocht houden
Daar zit het verschil danquote:Op maandag 24 januari 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik ben zelf enorme Lion King en Disney fan, dus die films zou ik echt nooit weg doen. Naar niemand niet.
Niet helemaal alles, maar de meeste spullen boeide me niet zo, zij had t uitgezocht grotendeels. En ik had mn eigen plekje toch al, ingericht en al. Ik kon het ook nergens kwijt dan had ik het moeten opslaan. Zaken als servies, pannen, etc heb ik uiteraard wel meegenomen.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat je dr alles gegeven hebt. Echt niet.
Sorry, ik mocht haar broertje heel graag, maar daar ga ik dan even geen rekening mee houdenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh sommige films moest ik perse terug hebben hoor, maar 't zusje was er kapotter om dat het uitging dan wij zelf.. Dus ik vond dat ze wel wat mocht houden
Je ex ooit begonnen over je auto's?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet helemaal alles, maar de meeste spullen boeide me niet zo, zij had t uitgezocht grotendeels. En ik had mn eigen plekje toch al, ingericht en al. Ik kon het ook nergens kwijt dan had ik het moeten opslaan. Zaken als servies, pannen, etc heb ik uiteraard wel meegenomen.
[..]
Sorry, ik mocht haar broertje heel graag, maar daar ga ik dan even geen rekening mee houden
Net zei je wat andersquote:Op maandag 24 januari 2011 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet helemaal alles, maar de meeste spullen boeide me niet zo, zij had t uitgezocht grotendeels. En ik had mn eigen plekje toch al, ingericht en al. Ik kon het ook nergens kwijt dan had ik het moeten opslaan. Zaken als servies, pannen, etc heb ik uiteraard wel meegenomen.
[..]
Sorry, ik mocht haar broertje heel graag, maar daar ga ik dan even geen rekening mee houden
Tjah.. Hoe zijn jullie uit elkaar gegaan dan? Door omstandigheden?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Ze had er eentje meegenomen toen het uit ging, die moest ik zelf weer ophalenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je ex ooit begonnen over je auto's?
T waren 2 doosjes met spullen ofso die ik meenam, in verhouding was t niks.quote:
Ik zou eens stevig met dr gaan pratenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:04 schreef asfalthooligan het volgende:
Het is zelf zo dat echt alles wat van mij was ook is mee genomen zelfs de gordijnen
Dvd,s zou worden uitgezocht ,maar ze heeft ze gewoon weg gegeven
Ik kondigde het al een tijdje aan, als er niks zou veranderen, toen na een grote ruzie, alles uitgepraat heb ik gezegd dat ik niet verder wilde. Na een hele tijd praten zei ze naar d'r moeder te gaan, pakte een tas, de autosleutels en ging er vandoorquote:Op maandag 24 januari 2011 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah.. Hoe zijn jullie uit elkaar gegaan dan? Door omstandigheden?
Wij zijn in goed overleg uit elkaar gegaan..
wtf! Ik heb mijn auto echt direct! terug gehaald. Had snel een vriend gebeld, heb opgepikt en als een idioot achter dr aan gereden. Beetje mijn auto jattenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:04 schreef asfalthooligan het volgende:
Het is zelf zo dat echt alles wat van mij was ook is mee genomen zelfs de gordijnen
Dvd,s zou worden uitgezocht ,maar ze heeft ze gewoon weg gegeven
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kondigde het al een tijdje aan, als er niks zou veranderen, toen na een grote ruzie, alles uitgepraat heb ik gezegd dat ik niet verder wilde. Na een hele tijd praten zei ze naar d'r moeder te gaan, pakte een tas, de autosleutels en ging er vandoorFijn dat je altijd mijn auto mocht gebruiken enzo, zeker omdat ik er toen toch 2 had, maar dat was toen niet meer de bedoeling
Ik ben zo blij dat m'n ex dat niet kon flikkenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtf! Ik heb mijn auto echt direct! terug gehaald. Had snel een vriend gebeld, heb opgepikt en als een idioot achter dr aan gereden. Beetje mijn auto jatten
Had ik ook met de rest van de spullen die ik perse wilde hebben gedaan
Ah, je doet je naam wel eer aan dus.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:08 schreef asfalthooligan het volgende:
Laten we het zo zeggen dat ik een contact verbod heb gekregen ivm problemen met haar familie die dachten dat ik me liet bedreigen door 3 man en had al een balk in de hand en wou naar binnen ,maar ben gelukkig tegen gehouden anders was de hel losgebarsten daar
Kan wel zijn, zelf fysiek worden is imo nooit een oplossing tenzij uit noodweer.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:15 schreef asfalthooligan het volgende:
Ben normaal een hele normale vent ,maar haar zus begon mij samen met haar vriend te bedreigen en zo
En heb dan zoiets van laat niet over me heen lopen.
Weet ook dat ik liever geen ruzies heb ,want sla ik op zwart dan kan die gene beter rennen ik ga net zolang door tot ik hem heb.
Baal van die karakter trek ,daarom ga ik het ook altijd uit de weg.
Voor een vrouw ben ik juist wel heel lief vind dat je ze niet moet slaan,maar er zijn ook grensen en die liggen bij mij al meer dan hoog
Zelfs dan... Het zijn namelijk altijd dezelfde die in zulk soort situaties terecht komen.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan wel zijn, zelf fysiek worden is imo nooit een oplossing tenzij uit noodweer.
Ik vind dat je je mag verdedigen als je wordt aangevallen.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zelfs dan... Het zijn namelijk altijd dezelfde die in zulk soort situaties terecht komen.
In dat geval had ik haar een flinke tik gegeven... Een beetje bedreigen, die heeft humor.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:19 schreef asfalthooligan het volgende:
Was nood weer
ze heeft me ooit eens met een stofzuigerbuis geslagen op me knie niks teruggedaan en vergeven ,maar de laatste keer ben ik bedreigt met een schaar op me borst ipv haar te slaan heb ik me op de inboedel af gereageert en heb een raam er uit geslagen omdat ik haar niet wou raken en slaan
Yeah surequote:Op maandag 24 januari 2011 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had die stomme Scar geslagen
En dan die muziek erbijquote:
Dat staat niet in het scriptquote:Op maandag 24 januari 2011 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had die stomme Scar geslagen
Klein beetje improviseren is nooit iemand dood van gegaanquote:Op maandag 24 januari 2011 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan die muziek erbij*traantje wegpinkt
[..]
Dat staat niet in het script
Een tik geven is heel wat anders dan mishandelen.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:23 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze heeft een hele lichte kopstoot gehad en de waarschuwing van nu op houden ,maar het was meer dat ze er van schrok dan wat van voelde.
Had geen zin om me goede naam door een mishandeling op te geven
Een man krijgt toch altijd de schuld dan
Alsof dat een optie isquote:Op maandag 24 januari 2011 19:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klein beetje improviseren is nooit iemand dood van gegaan
Dat wel, gelukkigquote:Op maandag 24 januari 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof dat een optie isScar krijgt z'n beloning wel.
Goed! Nog wat leuks gedaan vandaag of gewerkt?quote:
Niet gewerkt, thuis gezeten met een Hypoquote:Op maandag 24 januari 2011 19:30 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Goed! Nog wat leuks gedaan vandaag of gewerkt?
Zo gaat dat hier in [Singles]quote:Op maandag 24 januari 2011 19:30 schreef asfalthooligan het volgende:
echt wel van slap geouwehoer naar serieus en vice versa
Wat is een hypo?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet gewerkt, thuis gezeten met een Hypo![]()
Maar die is nu grotendeels bijgetrokken
Jep, welcome to Singlesquote:Op maandag 24 januari 2011 19:30 schreef asfalthooligan het volgende:
echt wel van slap geouwehoer naar serieus en vice versa
Don't worry be happyquote:Op maandag 24 januari 2011 19:32 schreef Yuki het volgende:
Note to self: do NOT work in research. It makes you unhappy
Ahquote:Op maandag 24 januari 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die vraag verwachtte ik al
http://mens-en-gezondheid(...)n-ontregelingen.html
Soort van "Schoenmaker blijf bij je leest" idee?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:32 schreef Yuki het volgende:
Note to self: do NOT work in research. It makes you unhappy
Tsja. Iets met ziekteverzuim, inkomen mislopen en dat aan moeten vullen.quote:
Die kan er weinig aan doen, behalve mij een aan glucose infuus leggen.. Dus dat geeft nietquote:Op maandag 24 januari 2011 19:33 schreef Sam-x het volgende:
[..]
AhBeterschap! Ben helaas geen dokter
Je weet nog welke opleiding ik gedaan heb, toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soort van "Schoenmaker blijf bij je leest" idee?
Dat kan gewoon thuis?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die kan er weinig aan doen, behalve mij een aan glucose infuus leggen.. Dus dat geeft niet
ff doorbijten dus,het doel heiligt de middelenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja. Iets met ziekteverzuim, inkomen mislopen en dat aan moeten vullen.
Ik had het gelukkig door toen ik opstond vanmorgen om half 4.. Ik kon nieteens normaal recht lopen, totaal geen gevoel voor richting of evenwicht.. Dan ga ik ook niet auto rijden, en dus ook niet in de bus stappen..quote:Op maandag 24 januari 2011 19:33 schreef asfalthooligan het volgende:
hypervDe hypo ken ik van me pa ja
en droge humor dat ie dan had ,nety als ik
Hij donderde naar beneden ik schrok me dood ,kom ik in het halletje zit ie met een doek over de vloer te wrijven en roept ie dat was de snelste manier anders was ik vergeten waar die vlek op het laminaat zat
Groot gelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had het gelukkig door toen ik opstond vanmorgen om half 4.. Ik kon nieteens normaal recht lopen, totaal geen gevoel voor richting of evenwicht.. Dan ga ik ook niet auto rijden, en dus ook niet in de bus stappen..
Vaak met doorverwijzing als het erg is, maar goed eten en aan de druivensuiker kun je makkelijker zelf doenquote:
OK! Wist ik niet..quote:Op maandag 24 januari 2011 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vaak met doorverwijzing als het erg is, maar goed eten en aan de druivensuiker kun je makkelijker zelf doen
Als je er niet blij van wordt is het niet je ding, maar dat is mijn meningquote:Op maandag 24 januari 2011 19:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je weet nog welke opleiding ik gedaan heb, toch?
Dit IS mijn leest
Nu nog vinden wat mijn ding wel is.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je er niet blij van wordt is het niet je ding, maar dat is mijn mening
Ook als het wel je ding is, moet je soms door wat zure appelen heen bijten. Zo leer jequote:Op maandag 24 januari 2011 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je er niet blij van wordt is het niet je ding, maar dat is mijn mening
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu nog vinden wat mijn ding wel is.
Duidelijk is iig dat dit het NIET is.
Damn
Dat is ook weer zo, gelukkig heb ik dat niet echt hoeven meemakenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ook als het wel je ding is, moet je soms door wat zure appelen heen bijten. Zo leer je
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:41 schreef STING het volgende:
Ieh. Edit ik per ongeluk een post, ipv ik quote
Sorry Yuki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |