Yeah surequote:Op maandag 24 januari 2011 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had die stomme Scar geslagen
En dan die muziek erbijquote:
Dat staat niet in het scriptquote:Op maandag 24 januari 2011 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had die stomme Scar geslagen
Klein beetje improviseren is nooit iemand dood van gegaanquote:Op maandag 24 januari 2011 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan die muziek erbij*traantje wegpinkt
[..]
Dat staat niet in het script
Een tik geven is heel wat anders dan mishandelen.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:23 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze heeft een hele lichte kopstoot gehad en de waarschuwing van nu op houden ,maar het was meer dat ze er van schrok dan wat van voelde.
Had geen zin om me goede naam door een mishandeling op te geven
Een man krijgt toch altijd de schuld dan
Alsof dat een optie isquote:Op maandag 24 januari 2011 19:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klein beetje improviseren is nooit iemand dood van gegaan
Dat wel, gelukkigquote:Op maandag 24 januari 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof dat een optie isScar krijgt z'n beloning wel.
Goed! Nog wat leuks gedaan vandaag of gewerkt?quote:
Niet gewerkt, thuis gezeten met een Hypoquote:Op maandag 24 januari 2011 19:30 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Goed! Nog wat leuks gedaan vandaag of gewerkt?
Zo gaat dat hier in [Singles]quote:Op maandag 24 januari 2011 19:30 schreef asfalthooligan het volgende:
echt wel van slap geouwehoer naar serieus en vice versa
Wat is een hypo?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet gewerkt, thuis gezeten met een Hypo![]()
Maar die is nu grotendeels bijgetrokken
Jep, welcome to Singlesquote:Op maandag 24 januari 2011 19:30 schreef asfalthooligan het volgende:
echt wel van slap geouwehoer naar serieus en vice versa
Don't worry be happyquote:Op maandag 24 januari 2011 19:32 schreef Yuki het volgende:
Note to self: do NOT work in research. It makes you unhappy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |