abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91930889
wat een snoesje pessie!

hier wordt de placemat dan gepakt. en aangezien selene tegenover ravi zit gaat die dat dan ook doen, dus geen placemat :N
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_91932016
Welkom Pessie. Leuke foto's .

Hier even weinig op fok. Mart is bij oma.
En ik ben bij mijn moeder. Mijn vader heeft gisteren een ongeluk gehad op het werk.
dubbele beenbreuk, gisteren geopereerd maar nu nog heel veel pijn. Ze gaan zo weer foto's maken. Ik ben nu bed en al het andere aan het regelen voor als ie weer thuis komt.
Flink geschrokken, 150 kilo op z'n benen gevallen. Gelukkig 'alleen' maar op z'n been, maar hakt er toch ff flink in. Hij zou over 3 weken met pre pensioen gaan.
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:41:31 #53
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91932182
Dank :D Nathan is idd snoezig O+

De placemat laat Nathan op zich goed liggen. Anders houden wij em even vast. Het bordje/schaaltje wat hij krijgt met zn eten erin wordt wel binnen no time omgekeerd en wil hij dan opeten. Die halen we dan weg en dan eet hij gewoon van de placemat. Het functioneert een beetje als bord zeg maar.

Ymme, schrikken!
pi_91939175
Hullo Pessie ;)

Gistermiddag, ik aan het werk... Kom ik thuis, heeft Florian van 12 tot 15:30 geslapen.
Nu ben ik thuis, Leander op de psz, ik denk: rust! Is hij om 13:30 wakker :')

Welja
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:55:08 #56
259886 pessie
pi_91941305
Kun je geen masker maken van TARA zijn gezicht en dat opzetten als je hem in bed steekt? Misschien trapt hij er wel in ;)
Nee, geen tips hier, maar het klinkt helemaal niet leuk -O-
  donderdag 27 januari 2011 @ 17:04:15 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91947759
pessie, van harte welkom hier met je grote baby! *O*

ymme, wat schrikken! Beterschap voor je vader!

quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 08:27 schreef Asyniur het volgende:
Maar hij is wel aan het oefenen met mama O+
Hoor je opeens mmmmmmmmm mmmmmmm mmumm mmmummmaa :D
en een hoop gejengel tussendoor omdat hij zich zielig vindt ;)
hmm, hij was/is ook zielig: meneertje heeft koorts :{
pi_91950442
Welkom Pessie! Wat ziet Nathan er heerlijk vrolijk en gezond uit!

Ymme, wat moet dat schrikken zijn geweest. En dat zo net voor z'n pre-pensioen. Hopelijk heb je snel alles geregeld en kan hij naar huis toe. :*

Emma, you go girl! :D

Free, het is echt alsof hij het ruikt ofzo hè!

Asy, beterschap!

Hier heeft Lisa vandaag van 11:15-14:15 geslapen op het KDV. Echt een record! Verontschuldigden de leidsters zich voor het 'schema' dat in de war was. Ach boeiend, ik ga haar ook niet wakker maken als ze slaapt, ze zal het wel nodig hebben dan. :Y
Verder is ze weer helemaal gezond, behalve een kuchje, maar dat is minimaal.

Oja, ik ben vandaag ook nog gebeld door het CB. Ik had ze gebeld omdat ik de kinderfysio i.v.m. het niet rollen van Lisa onzin vond omdat Lisa de avond na het bezoek aan het CB ineens begon te rollen. Toen ik belde kreeg ik een heks aan de telefoon die ik wel kon schieten.
Nouja, ze zou het met de arts waar ik met Lisa geweest wat overleggen. Anderhalve week niets gehoord. Maar gisteren werd ik gebeld door een heel aardige mevrouw die uitlegde dat het goed was dat ze nu rolde en dat we gewoon zelf met haar kunnen oefenen en zolang ik me zelf geen zorgen maak het dus goed is. "Gewoon op je gevoel vertrouwen", zei ze. Kijk, zo hoort het! Kortom, we gaan niet. :W
pi_91950583
Wat goed dat je nu wel een aardige mevrouw aan de lijn had, Nikki :Y En tuurlijk moet je niet gaan als Lisa nu aan het rollen is (Thomas rolt ook nog niet zo lang, hoor :N )

En Thomas maken wij eigenlijk ook praktisch nooit wakker als hij slaapt, of het moet zijn dat we dringend weg moeten of dat hij al 13u na elkaar slaapt :) We maken hem alleszins nooit wakker omdat hij anders niet meer in z'n schema zou zitten.
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:02:14 #61
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91952765
Wij maken Harry ook niet wakker tenzij noodzakelijk, maar zeker niet omdat anders een schema in de war zou raken (welk schema :') )

Koorts is wat opgelopen (vanmorgen 38,5 en nu minstens 39,1, en toen wilde meneer niet meer blijven liggen). Dacht dat een tand de boosdoener zou zijn ivm rode wang en spuitluier gisteren, maar ik voel en zie niks. Heb hem maar in bed gelegd met een paracetamol...
pi_91953097
Och arm kereltje, dat ís ook niet leuk!

Hier hebben beide ventjes een beetje mopper en piep en wat diarree, maar niks ernstigs :)
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:22:39 #63
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_91953749
Beterschap Harry, F. & L.!

Ymme, wat een schrik! Hoe is het nu met je vader? Beterschap hoor!

Ik maak Emma overdag alleen wakker als het echt moet. 's ochtends moet het soms wel omdat we dan moeten gaan werken maar meestal word ze wakker van mijn wekker. Ik niet trouwens. :@

Pessie, van harte welkom met Nathan! Wat is hij lekker gegroeid en wat ziet 'ie er vrolijk uit! Een half jaar alweer joh, de tijd vliegt!
En het is hier dus echt niet saai he. }:|
Er wordt wel wat weinig gepost de laatste tijd, dat wel. :)

Ik had vanochtend ook wel een #fail momentje hoor. :')
Emma lag op bed, ik hoorde dat ze wakker was en ging haar dus uit bed plukken. Kom ik haar kamertje in ligt ze daar superduperubervrolijk te zijn en heen en weer te hupsen. Ineens kreeg ik een flashback naar exact een jaar geleden, dat ik het ziekenhuis inging terwijl ik 26 weken zwanger was en met het idee dat ze elk moment geboren moest worden.
Ik vond de tegenstelling zo groot dat ik ineens uit het niks een jankbui kreeg. Tot ik 10 seconden later bedacht dat het helemaal niet vandaag een jaar geleden was maar morgen pas. De jankbui was ineens over. Vervolgens kreeg ik de slappe lach, Emma kreeg de slappe lach van mij en zo stonden we dan op haar kamertje, lekker te knuffelen met alletwee een hysterische lachbui en tranen in onze ogen. :')
/einde dagboek. :@
A grand adventure has begun.
pi_91954025
Keshet O+

En nu morgen weer ;)
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:28:56 #65
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91954040
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:22 schreef Keshet het volgende:

Emma lag op bed, ik hoorde dat ze wakker was en ging haar dus uit bed plukken. Kom ik haar kamertje in ligt ze daar superduperubervrolijk te zijn en heen en weer te hupsen. Ineens kreeg ik een flashback naar exact een jaar geleden, dat ik het ziekenhuis inging terwijl ik 26 weken zwanger was en met het idee dat ze elk moment geboren moest worden.
Ik vond de tegenstelling zo groot dat ik ineens uit het niks een jankbui kreeg. Tot ik 10 seconden later bedacht dat het helemaal niet vandaag een jaar geleden was maar morgen pas. De jankbui was ineens over. Vervolgens kreeg ik de slappe lach, Emma kreeg de slappe lach van mij en zo stonden we dan op haar kamertje, lekker te knuffelen met alletwee een hysterische lachbui en tranen in onze ogen. :')
Ach, soms overvallen die dingen je gewoon een beetje. Het is ook allemaal erg heftig geweest voor jullie. Maar alles is gelukkig goed gekomen. Jullie eigenste wondertje O+
pi_91954475
keshet :*
morgen is een blije dag!
pi_91958062
Welkom Pessie en Nathan!

Floris is gelukkig weer beter :D Dinsdagdus naar de ha geweest even voor controle. Zn longen klonken schoon, dus de ab heeft goed geholpen.
Hij is nog wel snotterig, t komt nugeloof ik echt los :') lekkere snottebellen :P
Hij is druk bezig met proberen te kruipen :D op de bank komt ie al iets vooruit, op de grond nog niet zo :D
pi_91958171
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:22 schreef Keshet het volgende:

Lijkt me ook heel apart, vorig jaar wist je niet wat er allemaal zou gaan gebeuren. En zie nu O+ Je kleine vechtertje
en jeetje alweer een jaar geleden (nou ja morgen dan) :o wat gaat de tijd toch hard.
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:54:18 #69
259886 pessie
pi_91958471
Keshet O+ .

Son, fijn dat Floris weer opknapt!

Nathan rolt wel in de box, niet op de grond :')
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:01:18 #70
265732 Keshet
pi_91962995
Morgen is het inderdaad een goede dag; mijn moeder én mijn zus zijn morgen jarig!

Wat goed dat Nathan rolt! *O*
Misschien rolt 'ie wel op de grond als je het boxkleed op de grond legt? Dat heeft Emma ook over haar straatvrees heengeholpen. :@ _O-

Wij zijn weer in ze hospital geweest. De dokters waren érg tevreden. Emma slooft zich altijd vreselijk uit tijdens dat soort bezoekjes, erg grappig.

66 centimeter en 6370 gram. Woowoo! *O*
Uitgaande van de gecorrigeerde leeftijd loopt ze qua ontwikkeling heel mooi op schema, stiekempjes zelfs iets voor! *O* *O* *O* Ik ben vooral heel erg blij dat ze niet achterloopt, rasoptimist als ik ben, haha.
We gaan volgende week nog een keertje, de logopediste wil graag eens meekijken met hoe Emma eet en ze is erg geinteresseerd in onze aanpak van het voorkomen/minimaliseren van het mondtrauma. Ook vond ze rapleyen erg interessant klinken! (We doen een combi van eten van een lepeltje en rapley.)
Ik vind dat zo fijn he, artsen en deskundigen die openstaan voor de intuitie en mening van de ouders in kwestie. Zo sta je als ouders ook veel meer open voor hun mening.

Pics or it didn't happen:

Zie haar eens netjes de 'ik ben heul niet ondervoed' lijn volgen! *O*

Ik heb vandaag trouwens de box omlaag gezet. Ik ben als de dood dat ze vandaag of morgen ineens ontdekt hoe ze zelf moet gaan staan in de box en dat ze dan over het randje kukelt.
Emma gaat nu steeds op handen en voeten staan en gooit dan haar benen nog verder in de lucht. Het principe 'staan' is geloof ik wel duidelijk, maar nog niet dat je dat beter op je voeten dan op je handen kunt doen. :D

Son, wat gaat Floris lekker zeg! Is hij echt al op z'n knietjes aan het kruipen of meer aan het tijgeren? Nou ja, wat 'ie ook doet, ik vind het knap! Go go Floris! *O*
pi_91963235
hij doet echt zn benen onder zn kont optrekken zeg maar. maar goed hij komt dus nog niet vooruit hoor
Soms gaat ie dan ook op zn voeten staan (tis echt komisch om te zien haha, want hij kan zn handen nog niet strekken, dus staat ie op zn hoofd)

En mooie curve emma *O*
is ie van mij maar bol bij :P
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:04:58 #72
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91963269
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:01 schreef Keshet het volgende:

Zie haar eens netjes de 'ik ben heul niet ondervoed' lijn volgen! *O*

_O-
Maar geweldig mooie curve :Y
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:20:45 #73
265732 Keshet
pi_91964230
Dat ziet er schattig uit he Son! Maak er maar veel foto's van!

Asy, hoe groot en zwaar is Harry inmiddels? En hoe is 't met de koorts?

Ik had van de week bedacht dat ik een serie foto'tjes wil hebben van Emma die ik dan ga inlijsten en ophangen. Soort 'Evolutie van den Emma'.

Zoiets, maar dan van hulpeloze, liggende Emma naar een straks staande en stralende Emma. Dat lijkt me echt heel mooi (en komisch)
*ontaarde moeder is*
pi_91977061
Ik kom even *O* voor de mooie curve van Emma!
pi_91977638
Even crossposten :P

Gruwelijke halfjaars-spam :@

28 juli 2010... vandaag een half jaar geleden.. stond ik om 6 uur 's morgens nog zo voor de spiegel.. De laatste keer die buik, de laatste keer die kont die heen en weer schoof onder mijn ribben. Die dag zou speklap aka Roelofje geboren worden, die dag zou ik mama worden....

Na een voorspoedige bevalling, met een klein beetje hulp (vacuum) was het moment dan daar! 15:28: Leia Jolie is geboren! Met 38 weken en 1 dag, Leia weegt 3675 gram en is ongeveer 49 cm lang.

Overweldigd, trots, emotioneel. Wat een achtbaan, ouders worden. Een fijne achtbaan, dat wel! Wat is ze mooi, wat zijn we trots! Al na 6 weken begint het (schater)lachen en dat heb ik vast kunnen leggen...

De eerste pasfoto met een week of 8 :D

Na 3 maanden zitten de spekkies er inmiddels goed op! B-)

Lachen kunnen we ook heel erg goed. Leia ontpopt zich echt als een lachebek. Schateren kan ze als de beste en de mondhoeken staan nooit naar beneden!

Gek doen houdt ze ook van, net zoals papa en mama. Met 5 maanden doet ze een rockimitatie!

En dan zijn we aangekomen bij een half jaar. Dat eerste half jaar, waarin er zoveel gebeurd. Je kindje zich zo ontzettend ontwikkeld naar een heus mensje met al zoveel karakter! Leia is een meisje met een heel vriendelijk, open karakter. Heel vrolijk. Uiteraard, als ze iets NIET of NU wil laat ze zich horen. Maar het is een meisje hè ;) dus dat mag!

Hallo lieve mama's, papa's en kindjes van het grote baby topic! Wij komen jullie vergezellen!

vrijdag 28 januari 2011 @ 08:43:06 #76
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91977820
Leia, van harte welkom hier met je mama!

Keshet, wat een vreselijk ontaarde moeder ben jij! Echt, schaam je! ;)

Koorts was vanmorgen weg maar hij is nog lang niet zichzelf. Hele tijd jengelen, dat ken ik echt niet van hem. De kwijl loopt in stralen uit zijn mond. Het móet dus wel een tand zijn maar ik zie/voel niks. Ik ga zo maar even naar de winkel met hem. Even nog wat spullen bijhalen voor de oefentaart O+
pi_91977883
Leia welkom *O*

Keshet, wat een prachtige lijntjes O+ En wat fijn dat ze het zo goed doet O+ Die loopt straks op haar handen voor ze twee is _O-
pi_91977994
Oh ja Harry is natuurlijk al bijna jarig :o
Emma, wat ga jij goed!! *O*

Hier een meisje wat eigenlijk moet slapen maar als ik dan boven kom om haar speen terug te stoppen, krijgt ze de slappe lach :? gek kind!! :D
pi_91978027
Oja Orea, daar heb ik nog filmpjes van van de oudste, dat hij midden in zijn bed staat op ongeveer die leeftijd, doodop en volledig de slappe lach :')
pi_91978061
:D

Leia blijft gelukkig nog liggen :P en slaapt ook zo weer verder, maar soms denk je echt: dies klaaarwakker! Maar dan speen erin en snurk verder :D
pi_91978088
En vanmorgen zei ze papa O+ was per ongeluk, maar toch. Klonk best lief!
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:01:40 #82
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_91979406
Leia, welkom!!! Noortje zegt ook vaak papapapapa en mamamama....

Keshet, wat gaat die dame van jou goed!!

Ymme, jeetje, heftig van je vader zeg.

ik weet dat dit eigenlijk in het filmpjestopic hoort maar ik wil ze graag hier spammen:

Gaat het zo goed.....
pi_91979897
OMG Becky!! Hoe oud is Noortje nu? 9 maanden zoiets toch? :o
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:21:24 #84
259886 pessie
pi_91979919
Orea en Leia welkom! *O*

Keshet, je bent geen ontaarde moeder, ik vind het juist een heel mooi idee!

Free, stond de oudste bij 6 maanden? :o

Asy, ik hoop dat het snel beter gaat met Harry.
pi_91980230
gave groeicurve en nieuwe aanwas en lopend kindje *O*
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:30:51 #86
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91980240
Ik kan even geen filmpjes kijken...
Mijn grote kleine baby is aan de borst in slaap gevallen nadat hij verder NIKS wilde. En nu durf ik niet meer te bewegen of geluid te maken.
Volgens mij is de koorts terug. Hij voelt warm en zweet helemaal...
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:36:44 #87
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_91980457
Orea, Noortje is net 9 maanden ja.

Arme Harry, hopelijk is de koorts niet terug, Noortje heeft het (ok bij de fles dan) ook wel eens na het drinken, bezweet en warm, alsof het veel inspanning kost.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:51:59 #88
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91980957
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 10:36 schreef becky27 het volgende:
Orea, Noortje is net 9 maanden ja.

Arme Harry, hopelijk is de koorts niet terug, Noortje heeft het (ok bij de fles dan) ook wel eens na het drinken, bezweet en warm, alsof het veel inspanning kost.
hij slaapt nu aan de borst. haren zijn kletsnat...
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:52:45 #89
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_91980976
Oh das toch wel ietsie heftiger als het zweten van Noortje, dan zijn d'r haartjes wel vochtig maar niet kletsnat.
pi_91981470
orea en leia welkom! wat een fijne half jaar spam! O+

emma O+ wat doe jij het ontzettend heerlijk goed!

en een noortje O+ een floris die probeert te kruipen O+ en en en
pi_91981499
ah nee harry niet weer ziek worden hoor :*
  vrijdag 28 januari 2011 @ 11:59:49 #92
259886 pessie
pi_91983397
Ontaarde moeder: Ik heb in mn slaap om 1.15 de babyfoon uitgezet :') . Gelukkig was manlief wel wakker geworden en heeft hij Nathan opgehaald. Ik was helemaal "de babyoon is uitgevallen! :o ". Manlief had al gemerkt dat ik nog sliep toen ik em uitzette...
pi_91983873
oooh, dan ben ik pas echt ontaard: onze babyfoon stond al 3 maanden ongebruikt in de kast en hebben we net gister maar definitief weggezet!
  vrijdag 28 januari 2011 @ 12:12:39 #94
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91983931
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:59 schreef pessie het volgende:
Ontaarde moeder: Ik heb in mn slaap om 1.15 de babyfoon uitgezet :') . Gelukkig was manlief wel wakker geworden en heeft hij Nathan opgehaald. Ik was helemaal "de babyoon is uitgevallen! :o ". Manlief had al gemerkt dat ik nog sliep toen ik em uitzette...
:D
Ach, ik hoor Harry wel vaker al een tijdje huilen voordat ik me realiseer dat ik dan ook moet opstaan. Heb geen flauw idee dus dan ook hoe lang hij al huilt...

Ik heb hem net getempt toen hij wakker werd, had hij een ondertemperatuur (36,9) 8)7
Andere thermometer gepakt: nog meer ondertemperatuur (36,2)
We zullen maar zeggen dat het zweten zijn werk heeft gedaan. ;)
Hij zit nu as we speak even lief te spelen in de box...
  vrijdag 28 januari 2011 @ 12:35:06 #95
259886 pessie
pi_91984706
Asy, zo zie je maar, koorts heeft een functie!

Simmu, jouw kids zijn al iets groter en slapen 's nachts? Nathan slaapt nu 1 week op zn eigen kamer en drinkt 1 tot 3 keer per nacht. En dikke muren enzo O-)
pi_91985266
tis hier heel gehorig ook hoor. en ravi slaapt idd 's nachts door in het algemeen (ze zijn allebei wel eens wakker 's nachts, maar dan ligt het zo wat te brabbelen en te doen en gaan ze daarna weer slapen)
pi_91987694
Hehe, mijn kereltje slaapt weer een normale tijd nu tussen de middag *O*
Even rust aan mijn koppie :) Af en toe een telefoontje van de één of ander, maar dat is ook wel logisch
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de kinderen voelen het aan en zijn stomvervelend, haha, zal je net zien ;)
pi_91988040
dat zijn geen leuke dingen free :{
sterkte :*
kinderen voelen zulke dingen idd aan!

ymme, hoe is het met je pa?
  vrijdag 28 januari 2011 @ 14:08:03 #99
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_91988113
ooh jeetje freecell, wat enorm heftig zeg. Kan me voorstellen dat je dan soms even rust aan je hoofd wil. Wel lastig, helemaal als je kindjes ook nog eens vervelend zijn. Heel veel sterkte want dit soort berichten kunnen er aardig inhakken lijkt mij.
pi_91991015
Jeetje Freecell, wat een schok! Sterkte...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')