Het was niet alleen de speeddate, ook nog een dagje uit met 5.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar wij zijn dan ook allemaal een stelletje hypocrieten, want hebben we allemaal wel niet eens met iemand gedate waarvan we wisten dat het 'm eigenlijk niet ging worden? Stiekem?
Het rare is natuurlijk dat Richard na één speeddate van 5 minuten al 'de regie in eigen handen ging nemen'. Na vijf minuten! Wacht gewoon even lekker die logeerpartij af ipv (zoals Annemiek) zei op één koe te wedden.
Voor hetzelfde geld blijkt Annemiek bij nader inzien een stom wijf te zijn. Zit je dan met je overhaaste gedrag.
Dit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:50 schreef Grumpey het volgende:
Ik vind het niet meer dan normaal dat Richard contact zoekt, kom nou, zie je eindelijk een voorbeeld van iemand die echt "weg is van een vrouw", en zijn hart volgt om zijn kansen te vergroten, doet ie het niet volgens zogenaamde spelregels. Boeiend, dit is juist waar het om draait! En natuurlijk eindigen die twee lekker saampjes het programma, het is niet voor niets dat ze de resterende fragmenten zo enorm uitsmeren over twee afleveringen heen om het verlies van 1 aflevering goed te maken.
Richard heeft precies gedaan wat een echte man had moeten doen, namelijk iniatief nemen als je verliefd bent!
Het verschil is dat die keuze dan tenminste viel tíjdens de logeerweek. Dat is ook de bedoeling natuurlijk. En zoals bij Jos vorig jaar, liep de logeerweek daardoor ook eerder af, soit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk ook iedereens instinctieve reactie.
"Wat een eikel dat hij wil doorgaan met het toneelstukje, terwijl hij toch al weet dat ze het niet worden!"
En daarom is het natuurlijk ook zo nadrukkelijk in het programma vertoond. Zodat wij dat denken.
Maar dan vraag ik dus: Wat is dan het verschil met boer Wim (en andere voorbeelden die er ongetwijfeld zijn)? Worden er in dit programma niet heel veel toneelstukjes opgevoerd, omdat de boeren vaak allang weten dat ze toch niet (of juist zeker wel) voor een bepaald iemand gaan? Is het niet het format van het programma dat je daartoe min of meer dwingt en is Richard niet gewoon alleen maar te eerlijk geweest?
Die andere twee koeien waren geen optie. Ook niet als Annemiek bij nader inzien een stom wijf is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar wij zijn dan ook allemaal een stelletje hypocrieten, want hebben we allemaal wel niet eens met iemand gedate waarvan we wisten dat het 'm eigenlijk niet ging worden? Stiekem?
Het rare is natuurlijk dat Richard na één speeddate van 5 minuten al 'de regie in eigen handen ging nemen'. Na vijf minuten! Wacht gewoon even lekker die logeerpartij af ipv (zoals Annemiek) zei op één koe te wedden.
Voor hetzelfde geld blijkt Annemiek bij nader inzien een stom wijf te zijn. Zit je dan met je overhaaste gedrag.
Ja, krijgt ie straf???quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Yvon bleef bij DWDD steeds maar zeggen: Blijf kijken, blijf kijken.
Ben benieuwd wat er nog uit de beer gierput komt..
Ze heeft volgende week nieuwe laarsjes.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Yvon bleef bij DWDD steeds maar zeggen: Blijf kijken, blijf kijken.
Ben benieuwd wat er nog uit de beer gierput komt..
Hopelijk niet weer van de kinderafdeling.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze heeft volgende week nieuwe laarsjes.
Ik dacht eigenlijk, maar ik gis ook maar wat, dat ze daarmee meer op de programmamakers doelde. Zo van: ja, als jij het nu al weet, dan houdt dit programma op, dan moeten we allemaal naar huis.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:20 schreef utrecht1970 het volgende:
Het kan nog zijn dat Annemieke bij nader inzien Richard minder ziet zitten met als eindresultaat dat alle 3 de vrouwen vertrekken.
Dat zegt zij toch ook lettelijk: Als dit de situatie is dan vertrekken we alle 3 vanavond.
nee...iedereen gaat naat huis vanavond...maar dat kan je op 2 manieren opvatten...of alle drie gaan naar huis, of Annemieke bedoeld de andere twee daarmee als in 'iedereen gaat naar huis en jij en ik blijven over'quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:20 schreef utrecht1970 het volgende:
Het kan nog zijn dat Annemieke bij nader inzien Richard minder ziet zitten met als eindresultaat dat alle 3 de vrouwen vertrekken.
Dat zegt zij toch ook lettelijk: Als dit de situatie is dan vertrekken we alle 3 vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Ik ben ook Fries, maar die Femke , dat soort deugt niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik mag Femke wel. Ze is wel typisch Fries merk ik wel (ben dat zelf ook, dus ja, there you go)
Edit: goed stuk Silenus!
ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:57 schreef Spaarne het volgende:
Als Gijs voor Femke kiest, dan gaat dat hem nog tegenvallen. Tenzij hij inderdaad verlangt naar structuur. Maar dat denk ik niet. Ik denk dat Gijs ervan gaat balen als ie niet z'n rommelgang kan gaan.
En verder mis ik Johannes.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:43 schreef SonicVolcano het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Annemieke is ook wel echt leuk op het eerste gezicht. De manier waarop zij de boederij betrad. Ze blies Heidy en Soezen omver. Ik kan wel begrijpen dat Richard hoteldebotel is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:16 schreef utrecht1970 het volgende:
Best kans dat annemieke zich ongemakkelijk bij de hele situatie voelt en nog niet zulke heftige gevoelens voor Richard heeft.
Op zich wel veilig om nog met 2 andere kandidaten rond te lopen, dan krijg je iets makkelijker de kans om hem te leren kennen.
Nu hij al aangeeft dat zij het is, verwacht hij min of meer ook een liefdesverklaring van haar.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Deze hoeft van mij niet in een spoiler hoor. Wat een nieuws zou dat zijn zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
Nou enquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:06 schreef Terreros85 het volgende:
Deze hoeft van mij niet in een spoiler hoor. Wat een nieuws zou dat zijn zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Zou dat wat zeggen over hun prestaties in bed, by the way?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:31 schreef Viking84 het volgende:
Ze zijn in die mate halfbroers dat ze het niet tot aan het einde vh spel vol kunnen houden.
Geen wonder dat Annemieke twijfelt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zou dat wat zeggen over hun prestaties in bed, by the way?
Die heeft namelijk stiekem gebeld met Dycke! Ha!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Geen wonder dat Annemieke twijfelt.
Leuk stuk maar je bent een boer 'vergeten'....quote:
finale-uitzending? Ik neem aan dat ze daarmee bedoelen met welke man/vrouw de boerin/boer op citytrip gaat.quote:wo 26 jan 2011, 06:00
Boer Richard verstoort finale
AMSTERDAM - De KRO zit met de handen in het haar nu boer Richard (50) heeft bekend in het geniep zijn liefde al te hebben verklaard aan Annemieke, terwijl ook Heidy en de Amerikaanse Suzan nog hoopvol ronddartelden op zijn melkveebedrijf.
Boer zoekt Vrouw kan dankzij het ongeleide projectiel niet anders dan de grote finale schrappen, en de ontknopingen over drie uitzendingen uitsmeren. Waarvan aanstaande zondag de eerste.
Boer Richard biechtte op nog voor de logeerweek te hebben afgesproken. "Ik ben naar Utrecht gereden", bekende hij tegen Yvon Jaspers. Zijn keuze voor de vlotte brunette stond toen al vast.
In een vooruitblik op volgende uitzending zagen we hoe Richard zijn dames moest vertellen hoe de zaken ervoor stonden. Hoe dat gesprek afloopt, laat zich, na het besluit van de KRO geen finale-uitzending te maken, wel raden
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:36 schreef kvd het volgende:
[..]
opbiechten, ernorme bitchfight, rondvliegende nagels, haren, pruiken, servies met koeien erop, winnares blijft... Annemieke vertrekt alsnog met haar nieuwe BFF Heidy. Soezan pakt t vliegtuig back to the USA.
Einde.
Dat heeft er geen drol mee te maken. Je kunt ordelijk zijn (met of zonder kind), maar dat zit gewoon in je karakter om, als je met 2 andere meiden bent, meteen de boel te gaan regelen als haantje de voorstequote:Op woensdag 26 januari 2011 01:04 schreef elkravo het volgende:
Vergeet ook niet Femke is moeder,... het gemiddeld puberende Fok!ker publiek zal later met kinderen ook wat meer regelmaat en orde willen... dat maakt je niet meteen een nazi of zo.
Nee jouw verhaal is realistischquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:54 schreef kvd het volgende:
@ NouMooiNiet, Suzan woont in Nederland...
quote:Heb zelf nog wat
Opbiechten, alle vrouwen willen weg, Richard pikt dat niet, pakt zijn 'aardappelschilmesje'
- vermoord alle vrouwen, hakt ze in stukjes
- voert dit aan de koeien
- verstopt ze op de boerderie
(Ik vind hem toch al op Klinkhamer lijken)
- vermoordt Suzan en Heidy, houdt Annemieke als gijzelaar
- vermoordt Suzan en Heidy, verwond Annemieke dusdanig, redt haar leven, zij is hem dankbaar en blijft bij hem
In alle gevallen houdt hij de pruik van Heidy als trofee
- vermoordt alle vrouwen, daarna zelfmoord
Spannend spannend spannend....en zoals Yvon zegt....blijf kijken!!!!
Jaquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nee jouw verhaal is realistisch![]()
[..]
Me too, maar je weet zelf wel hoe het zit he, de realiteit is helaas nooit zo mooi als in je droom / fantasie..quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:05 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik ben een onderwaterhelicopter, dus dus is een heel normaal en geloofwaardig idee
![]()
ik heb af en toe zooooooooooooo'n grote dikke duim waar ik lekker op kan zuigen ....enige probleem, ik zie wel alle scenario's voor me hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |