volgens http://www.chinacheep.com heeft alleen dinodirect wat.. en die's nog duur ook!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:57 schreef Superrudi het volgende:
Nee je kunt of gewoon zonnebril zijkantjes erop zetten, of zon elastische band! ideaal voor skien en voor over mits etc..!! Ziet er stevig en degelijk uit!
Iemand enig idee waar je cheap TSA slotjes kunt kopen? via ebay vanuit China 2,4 dollar+shpping, vroeg me af of het bij chinese site goedkoper kon zonder shipping kosten:)
TSA slotjes zijn van die slotjes die je nodig hebt voor US, kunt koffer op slot doen, maar past universele sleutel in ofzo voor douane!
Niemand?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:36 schreef YumSum het volgende:
Ik wil graag een mobiel kopen.
Heeft iemand ervaring met http://www.ahappydeal.com/ ?
Chinese elektronica is om te janken.quote:
Dat was geen antwoord op mijn vraag, maar bedankt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:08 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Chinese elektronica is om te janken.
De prijzen in Nederland zijn ook laag en allemaal a-kwaliteit.
http://www.ahappydeal.com/products/product_25055.htmquote:
Ik denk dat weinig of niemand ervaring daarmee heeft omdat zoals Monkeybrain zei dat chinese elektronica gewoonquote:
Ja, maar reageren op ook maar iets is een tweede...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:32 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Het meerendeel wel ja. Trouwens BIC is weer schoon in FF!
Dat vroeg hij nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig of niemand ervaring daarmee heeft omdat zoals Monkeybrain zei dat chinese elektronica gewoon
#(& is. En dat je in Nederland gewoon beter kunt krijgen voor niet (veel) meer geld.
Want als er electronica in een site staat, wordt de hele site niet meer bezocht? Er is meer dan electronica.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig of niemand ervaring daarmee heeft omdat zoals Monkeybrain zei dat chinese elektronica gewoon
#(& is. En dat je in Nederland gewoon beter kunt krijgen voor niet (veel) meer geld.
Je zegt dat je een GSM zoekt, vandaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:56 schreef YumSum het volgende:
[..]
Want als er electronica in een site staat, wordt de hele site niet meer bezocht? Er is meer dan electronica.
Het ging mij vooral meer om de ervaringen van de site.
Bedankt voor jullie antwoorden, ik ga het zelf maar uitzoeken.
Tja, beetje dom antwoord misschien van mij maar misschien ook wel de onderliggende gedachte van mij om wel even aan te geven dat electronica daar kopen nou niet echt slim is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:56 schreef YumSum het volgende:
[..]
Want als er electronica in een site staat, wordt de hele site niet meer bezocht? Er is meer dan electronica.
Het ging mij vooral meer om de ervaringen van de site.
Bedankt voor jullie antwoorden, ik ga het zelf maar uitzoeken.
En weet iemand dit?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
ey, ik heb me d'r eens in verdiept en ben er achter gekomen dat er boven stond:Webwinkelbetalingen Express verzonden , nou staat dit ook bij o.a. een eBay bestelling.
Maar ik heb me bij de betaling etc. niet ingelogd op BIC (hoewel ik daar wel een account heb, maar wachtwoord vergeten en dat wachtwoord kan ik nou dus ook niet krijgen; geen contact).
Betekent dit dat ik per ongeluk de paypal EXPRESS checkout heb gedaan i.p.v. standard checkout en dat ik hierdoor geen ordernummer heb gekrege??. Zo niet dan ga ik maar zo'n 'oplossing' o.i.d. proberen.
EDIT, m'n DX pakketje staat nog steeds op departure from outward office of exchange met datum 19 januari. Laten ze 'ns opschieten. Ik weet het niet, ik ben harstikke ongeduldig geworden. Bij m'n eerste pakketjes had ik veel meer de tijd...![]()
dan zou de order wel onder je account moeten staat, maarja aangezien je daar je WW niet van hebt :-/quote:
Dat kunnen ze regelen/zien? Aan de hand van m'n paypal/adres o.i.d. zetten ze dat dan automatisch onder je account? Handig................als ik m'n wachtwoord kreeg/wist.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
dan zou de order wel onder je account moeten staat, maarja aangezien je daar je WW niet van hebt :-/
Hoe wordt dx op dit moment bij jullie verzonden? CP of HKP?
Laatste keer toen ik express checkout deed kwam deze onder mijn account te staan (was niet ingelogd)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze regelen/zien? Aan de hand van m'n paypal/adres o.i.d. zetten ze dat dan automatisch onder je account? Handig................als ik m'n wachtwoord kreeg/wist.![]()
En mijn DX zou met China Post moeten komen.
Oh, dat is wel nice. Ik weet niet meer zeker òf ik per ongeluk express checkout (what's in a namequote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Laatste keer toen ik express checkout deed kwam deze onder mijn account te staan (was niet ingelogd)
Mijn pakketje is de 20e verzonden via CP met een beetje geluk dus morgen/overmorgen werkende t&t
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |