Tot zoquote:
Jaquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaa Gezellig in de schuur
Als jij er maar bentquote:Op maandag 24 januari 2011 16:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja
Met de hamster en heel misschien ook met de hond
Heel misschien in de meivakantie, dat ze richting Frankrijk zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 16:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als jij er maar bentWanneer zijn je ouders weg?
quote:
Mag mijn wasbeer dan ook mee?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heel misschien in de meivakantie, dat ze richting Frankrijk zijn
Eigenlijk is het TVPPquote:Op maandag 24 januari 2011 16:15 schreef Teal het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar TVP voor stond [ afbeelding ]
Nu is het niet meer leukquote:Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Eigenlijk is het TVPP
TerugVindPiemelPower
Komt wel goedquote:Op maandag 24 januari 2011 16:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh... Ik heb nu al vakantie gevraagd en wat kinky dingen besteld...
Je zal het nooit wetenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit sarcastisch is of niet
hey aandachtsgeile puberquote:
Weer veilig thuisquote:
heel scherp!quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaja, anders kan ik jou niet meer zien
Da's niet de bedoelingquote:Op maandag 24 januari 2011 16:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan lig ik in het ziekenhuis enzo
Uhuhquote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, ik moet langer mee dan vandaag
Mijn mams zegt soms iets andersquote:
Gelukkig niet neequote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, dacht jij van wel dan?
Jawel. Maar mijn mams is al iets ouderquote:Op maandag 24 januari 2011 16:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig? Ben ik niet lief?
Ik kan je heus wel gehad hebben toen ik 4 maanden wasquote:Op maandag 24 januari 2011 16:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel. Maar mijn mams is al iets ouder.
Heul nietquote:Op maandag 24 januari 2011 16:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kan je heus wel gehad hebben toen ik 4 maanden was
nee... dat klinkt lekker...quote:
Het was ook niet mijn bedoeling om het lekker te laten klinkenquote:
ow... dat dacht ik...quote:Op maandag 24 januari 2011 16:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het was ook niet mijn bedoeling om het lekker te laten klinken
ja, dat snap ik nu ook wel...quote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat dacht je.... verkeerd...
met vlagen...quote:Op maandag 24 januari 2011 16:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke, best een slimme jongen jij
Maar wat moest je doen met gym?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:49 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ja, ik ben net terug van school?
Ik wil gaanquote:Drie keer is scheepsrecht? Hopelijk gaat het op in het geval van Cee-Lo Green. Hij moest al twee data in Paradiso afzeggen, maar komt nu als het goed is op 4 april naar de Melkweg in Amsterdam. De zingende helft van Gnarls Barkley scoorde afgelopen jaar een monsterhit met Fuck You.
Kaarten voor het concert zijn vanaf woensdag a.s. verkrijgbaar en gaan weg voor 26 euro.
Ik ook.quote:
Hoe was het met de hond?quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoi, ik begon je al te missen.
Hoi Merel
aawh leuk bosquote:Op maandag 24 januari 2011 16:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook.
Over ca 30 minuten vertrekken (lopend) richting WOkrestaurant. Daarna gezellig naar een sneak preview in de bioscoop ben benieuwd.
Daten?quote:
nog steeds op zoek?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh leuk bos
[..]
Daten?
Prima. Heb je morgen wat te doen?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh leuk bos
[..]
Daten?
morgen ben ik vrij dus neequote:Op maandag 24 januari 2011 16:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima. Heb je morgen wat te doen?
Wat doe jij met je hond?quote:
Volleybal.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar wat moest je doen met gym?
Ik niet, maar morgenavond kom ik wel via amsterdam naar huis. Dus we kunnen gaan daten.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
morgen ben ik vrij dus nee
Ah, ik dacht al bijna...quote:
dat is leuk manquote:
aawh jammer bosquote:Op maandag 24 januari 2011 16:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben echt te oud voor Choco, anders had ze me wel gevraagd.
oke tof!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik niet, maar morgenavond kom ik wel via amsterdam naar huis. Dus we kunnen gaan daten.
Zwarte Labradorquote:Op maandag 24 januari 2011 16:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al bijna...
Wat voor hond is het?
Tof! Hoe heet ie?quote:
doei MaleDuck, geef miniduck een kus van mequote:Op maandag 24 januari 2011 16:58 schreef MaleDuck het volgende:
maar het is zo goed als 5 uur...
ben er weg van
Heel erg, kijk maarquote:
Daagquote:Op maandag 24 januari 2011 16:58 schreef MaleDuck het volgende:
maar het is zo goed als 5 uur...
ben er weg van
Tossquote:
Wat?quote:
Ik heb de tijdquote:Op maandag 24 januari 2011 16:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heel erg, kijk maar
(ik wilde foto uploaden maar hij is traag dus komt later wel)
Ehm, niet vanavond, want moet op tijd naar bed..quote:Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef Michhas het volgende:
Merel wanneer gaan we weer eens een hele avond nachtbaggeren met mics aan?
Labradorsquote:
Dat is toch geen naam voor een hond?quote:
Dat kan, je hebt ze 'wit', bruin en zwart.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Labradors![]()
Ik was een keer bij een schoolvriendin thuis, liepen er ook jonge labradors rond, Maar die waren in mijn herrinering donker bruin, kan dat?
Hij heeft geen ogen?quote:
Dat kan maar ze zijn er in verschillende kleuren, in het asiel waar ik nu stage loop zat een blonde Labradorquote:Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Labradors![]()
Ik was een keer bij een schoolvriendin thuis, liepen er ook jonge labradors rond, Maar die waren in mijn herrinering donker bruin, kan dat?
Echt welquote:Op maandag 24 januari 2011 17:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is toch geen naam voor een hond?
Ik vind Toss wel tof hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 17:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Echt wel
En zn naam moest met een T beginnen, stamboomgebeuren.
Morgen moet ik op tijd naar bedquote:Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ehm, niet vanavond, want moet op tijd naar bed..
Morgenavond?
Ja klopt, ook gewoon mooie hondenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat kan, je hebt ze 'wit', bruin en zwart.
Zijn zulke lieve beesten altijd
Dankjequote:Op maandag 24 januari 2011 17:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vind Toss wel tof hoor
Awhquote:Op maandag 24 januari 2011 17:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Morgen moet ik op tijd naar bed
En nu ga ik naar huis
Doei Michhasquote:Op maandag 24 januari 2011 17:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Morgen moet ik op tijd naar bed
En nu ga ik naar huis
Ik kan me echt niet voorstellen dat mijn hond ooit iemand zal bijten, zelfs als je brood in je hand hebt en hem ermee zit te pesten, dan zal hij zn bek nog niet op die manier open doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt, ook gewoon mooie honden
Maar ze kunnen wel gemeen bijten heb ik ooit gehoord, maar als ze bijten, ben je echt wel TE VER gegaan.
Ik zie ze niet?quote:
Ik ben eens gebeten door een Herder en een keer door een Golden Retriever, heb de littekens nu nogquote:Op maandag 24 januari 2011 17:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt, ook gewoon mooie honden
Maar ze kunnen wel gemeen bijten heb ik ooit gehoord, maar als ze bijten, ben je echt wel TE VER gegaan.
beter kijkenquote:
Golden Retriever, echt waar? Die zijn vaak juist ook zo lief.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben eens gebeten door een Herder en een keer door een Golden Retriever, heb de littekens nu nog
Aah kuikentje tochquote:Op maandag 24 januari 2011 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben eens gebeten door een Herder en een keer door een Golden Retriever, heb de littekens nu nog
Hij heeft voernijd.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
beter kijken
[..]
Golden Retriever, echt waar? Die zijn vaak juist ook zo lief.
Ja kom me troostenquote:
IK heb het ook over echt pijn doen, pesten vind ik nog niet Te ver gaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat mijn hond ooit iemand zal bijten, zelfs als je brood in je hand hebt en hem ermee zit te pesten, dan zal hij zn bek nog niet op die manier open doen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
beter kijken
[..]
Een GOlden Retriever is toch gewoon een Labrador. Maar de ene is kortharig en de andere langharigquote:Op maandag 24 januari 2011 17:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
beter kijken
[..]
Owh..quote:Op maandag 24 januari 2011 17:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij heeft voernijd.
[..]
Ja kom me troosten
Nee, je hebt gelijk hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK heb het ook over echt pijn doen, pesten vind ik nog niet Te ver gaan.
Maar ik kan me vergissen natuurlijk..
Die blonde Labrador was zo'n schatje. helaas was hij oost-indisch doofquote:Op maandag 24 januari 2011 17:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Owh..
[..]
Nee, je hebt gelijk hoor.
Al kan ik me wel ooit van vakantie echt een enorm valse labrador herinneren, echt een gemeen beest was dat. Beet naar alles waar hij bij kon
Hahahah klinkt bekendquote:Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die blonde Labrador was zo'n schatje. helaas was hij oost-indisch doof
Bij Toss is het vaak zo, dan wil je m pootje laten geven, kan hij heus wel, en dan kijkt ie zo en gaat ie liggen.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat beest luisterde echt alleen maar wanneer hij zin had
Dat is mijn taakquote:Op maandag 24 januari 2011 17:09 schreef Zeroku het volgende:
Zo, weer helemaal schoongelikt door de katten van de buurman.
Bah, maagzuur.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:09 schreef Zeroku het volgende:
Zo, weer helemaal schoongelikt door de katten van de buurman.
Watquote:
Ze zijn wel liefquote:
je weet heus wel dat ik jou wil likkenquote:
M'n beugel doet pijn.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je weet heus wel dat ik jou wil likken
Veel plezierquote:
Wie, jijquote:
Heul welquote:
hahahahahaquote:
Goed idee!quote:
quote:
Ik heb het niet nodig, is om het extra spannend te maken..quote:
Mag ik het een keer van je lenen?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb het niet nodig, is om het extra spannend te maken..
Ahhhhhh Die kans komt nog welquote:Op maandag 24 januari 2011 17:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee
[..]
Weer mijn kans misgelopen om dat spel te spelen
Ik ben geil genoeg zonder.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb het niet nodig, is om het extra spannend te maken..
grgrquote:Op maandag 24 januari 2011 17:20 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik ben geil genoeg zonder.
En nu even eten, kus aan allemaal!
smakelijkquote:Op maandag 24 januari 2011 17:20 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik ben geil genoeg zonder.
En nu even eten, kus aan allemaal!
TuurlijK!!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag ik het een keer van je lenen?
Wanneer je hem van mij leent!quote:
Mag het 21 Februari?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:21 schreef NBT het volgende:
[..]
TuurlijK!!
[..]
Wanneer je hem van mij leent!
Als ik hem dan al binnen heb!quote:
Oke dan moet je het me even laten wetenquote:
Over een seksspel (what's new)quote:
Is goeddddddddquote:Op maandag 24 januari 2011 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke dan moet je het me even laten weten
[..]
Over een seksspel (what's new)
Dankuquote:Op maandag 24 januari 2011 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Smakelijk Zero
(hihi ik zei smakelijk tegen zero)
Alstuuquote:Op maandag 24 januari 2011 17:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Danku.
Hihi ja. Wat zal hij eten?
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alstuu
Het schijnt dat hij van biefstuk houdt
Ik ook. eet zuurkoolovenschotel maar die zit er nog niet in en die moet er 45 minuten in zittenquote:
MIjn moesie moet nog kokenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ook. eet zuurkoolovenschotel maar die zit er nog niet in en die moet er 45 minuten in zitten
Ouiquote:
quote:
Joa. Was wel te doenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En vond jij het eten lekker?
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
I just came on you... oops
Zuurkoolstamp met spekquote:
You say goodbye, and I say hello.quote:
OMG draai de tijd terug en zorg dat ik bij jou kan etenquote:
Er was ook nog voor morgen volgens mij, dus als je honger hebtquote:Op maandag 24 januari 2011 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
OMG draai de tijd terug en zorg dat ik bij jou kan eten
Ik eet zo Zuurkool ovenschotel, ook wel lekker
tdronequote:
Okay. kom ik morgen even langsquote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er was ook nog voor morgen volgens mij, dus als je honger hebt..
Je hebt het ook wel zwaar he,quote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef kanovinnie het volgende:
Zuurkool, en zodrekt moet ik boerenkool eten
Okayquote:Op maandag 24 januari 2011 17:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tdrone
[..]
Okay. kom ik morgen even langs
Maar ik kom niet alleen voor het eten dat snap je welquote:
Lekkerquote:
Dat had ik allang in de gaten jaquote:Op maandag 24 januari 2011 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar ik kom niet alleen voor het eten dat snap je wel
Uhuhquote:
nu word het ronduit vies Ccquote:Op maandag 24 januari 2011 18:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja gezellig, en laat je moeder helpen
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja gezellig, en laat je moeder helpen
Ze wil niet met dr hoofd op internet, dus dan post ik alleen foto van dr vinger, goed?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
nu word het ronduit vies Cc
(voordat ik dat ga doen eerst pics waar jij je door je moeder laat vingeren)
blurrenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ze wil niet met dr hoofd op internet, dus dan post ik alleen foto van dr vinger, goed?
Nee zeg!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
laat maar
mijn moeder wou me niet helpen
Goeie woordgrapquote:
Moet ik wachten met kijken tot ik alleen zit?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://awesomescreenshot.com/04f6e84b9
Neequote:Op maandag 24 januari 2011 18:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet ik wachten met kijken tot ik alleen zit?
nee er is niks engs aan tenzij je niet tegen je eigen UI kanquote:Op maandag 24 januari 2011 18:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet ik wachten met kijken tot ik alleen zit?
wat is er met mijn UI in die foto?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee er is niks engs aan tenzij je niet tegen je eigen UI kan
die is dus gelblurredquote:Op maandag 24 januari 2011 18:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat is er met mijn UI in die foto?
wij houden graag van moeilijke termenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
ooow zeg dan meteen wazig maken
Ik ben hem ook, maar ik ben opzoek naar een andere UI met maffe mensen.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi HT ik dacht even dat je die vrouw met dat rastakapsel was in je UI
Dat blijktquote:Op maandag 24 januari 2011 18:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
wij houden graag van moeilijke termen
Dat.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
wij houden graag van moeilijke termen
Thankyouquote:Op maandag 24 januari 2011 18:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nog 16 minutenmaar smakelijk
quote:
Oke lekker fappen, ik moet zo wel eten en douchen enzo dus dat duurt dan weer evenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Thankyou
Ik eet gewoon onder het fappenFOK!ken
Pics van jou onder de douchequote:Op maandag 24 januari 2011 18:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke lekker fappen, ik moet zo wel eten en douchen enzo dus dat duurt dan weer even
quote:
Uhuhquote:
quote:
aawh en nu?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:25 schreef Teal het volgende:
Ik dacht dat ik rijles had, maar ik heb me vergist in de datum
Kan gebeuren.quote:
Stap in de auto en rij naar de rijschool toe om te vragen of je vervroegde lessen magquote:
Het komt wel goed, schatjequote:Op maandag 24 januari 2011 18:25 schreef Teal het volgende:
Ik dacht dat ik rijles had, maar ik heb me vergist in de datum
Ik kan lekker altijd rijdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Wordt me 2de lesquote:Op maandag 24 januari 2011 18:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan heb je zeker nog niet lang rijles?
Ik heb geen snuitquote:Op maandag 24 januari 2011 18:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh vervelend, kusje op je snuit
[..]
Kusje op je gezicht danquote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef Teal het volgende:
[..]
Wordt me 2de les
[..]
Ik heb geen snuit
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
yay. Merel is binnen. het strippen gaat beginnen
geniet er nog maar van zolang je het leuk vindquote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef Teal het volgende:
[..]
Wordt me 2de les
[..]
Ik heb geen snuit
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
geniet er nog maar van zolang je het leuk vind
en nu?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef Teal het volgende:
Zit ik net zo in de top 500 te kijken, wist niet wat dat was, kom ik dit tegen:
# 61 Zeroku
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef Teal het volgende:
Zit ik net zo in de top 500 te kijken, wist niet wat dat was, kom ik dit tegen:
# 61 Zeroku
Michhas is er nietquote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
yay. Merel is binnen. het strippen gaat beginnen
Piefpafpafquote:
Quincyquote:
Zeroquote:
Mag hij ook tegen zero praten?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Wat wil je hiermee bereiken, vertel het eens tegen ome Zero.
Had er geen last vanquote:Op maandag 24 januari 2011 18:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
na 30 lessen is er weinig motivatie meer kan ik je zeggen
Goet hequote:
Maar goed dat ik er maar 20 hoefquote:Op maandag 24 januari 2011 18:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
na 30 lessen is er weinig motivatie meer kan ik je zeggen
quote:
Vond ik veelquote:Op maandag 24 januari 2011 18:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Wat wil je hiermee bereiken, vertel het eens tegen ome Zero.
snap ikquote:Op maandag 24 januari 2011 18:29 schreef Teal het volgende:
[..]
Maar goed dat ik er maar 20 hoef
[..]
[..]
Vond ik veel
Nee. Alleen tegen de grote Zeroquote:Op maandag 24 januari 2011 18:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag hij ook tegen zero praten?
okquote:
heulheulheul goedquote:
20 maar in totaal? Ook niet veelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |