Suiker?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:08 schreef STING het volgende:
Ik sla echt nooit een maaltijd over. 'Kan' ik simpelweg niet
Ontferm jij je over de hamburgers, ontferm ik mij over het fruitquote:Op maandag 24 januari 2011 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb t adres, heb er ook wel zin in
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ontferm jij je over de hamburgers, ontferm ik mij over het fruit
Ja ok, maar zat vrouwen die seks hebben met alle lichten uit want STEL JE VOOR!!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het boeit mij ook niet wat mannen ervan vinden eigenlijk.
Ik ben blij met hoe ik eruitzie, van top tot teen. Ik heb mijn imperfecties, maar die maken mij mij.
Nou, volgens mij weet juist wel heel fok dat. En dat bevreemdt me nogal.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet iedereen op Fok weet dat je een eetprobleem hebt/hebt gehad. Dus ik snap Ripley's redenatie wel.
Dat geloof ik ook wel hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En zo is Ripley volgens mij ook: gewoon eruitknallen wat je denkt en dat komt niet altijd even vriendelijk over. Volgens mij bedoelt ze er echter niets slechts mee...
Nee, dat denk ik niet, jij ging voor de burgers, t fruit had ik vanochtend al geclaimdquote:Op maandag 24 januari 2011 16:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wist het nietquote:Op maandag 24 januari 2011 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, volgens mij weet juist wel heel fok dat. En dat bevreemdt me nogal.
Ja,want hij let vast op al die ribbeltjes en putjes die niemand anders ziet.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja ok, maar zat vrouwen die seks hebben met alle lichten uit want STEL JE VOOR!!
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:09 schreef STING het volgende:
[..]
Oke, dan snap ik het niet denk ikquote:Op maandag 24 januari 2011 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
klinkt gezond jaquote:Op maandag 24 januari 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
Damn, volgens mij is er echt iets mis met meIk krijg net een enorme steek in m'n been en m'n bilspier voelt verdraaid en dat trekt door naar m'n dijbeen en knie
Dat bedoel ik het ook niet, maar wat je zegt is niet waar. Over sommige dingen hebben ik een stevige mening, maar die is wel degelijk onderbouwd en komt ergens vandaan. Ik knal er absoluut niet alles zomaar uit.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En zo is Ripley volgens mij ook: gewoon eruitknallen wat je denkt en dat komt niet altijd even vriendelijk over. Volgens mij bedoelt ze er echter niets slechts mee...
of anders deels gekleedquote:Op maandag 24 januari 2011 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja ok, maar zat vrouwen die seks hebben met alle lichten uit want STEL JE VOOR!!
Voor mij is dat juist een grote stap geweest. Vroeger zou ik er nooit zo over hebben gepraat, nu kan ik dat wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik me de eerste keer altijd behoorlijk onzeker voel over hoe ik eruit zie. Maar dan bedenk ik me dat ie me niet voor niks heeft gekozen en kan ik gewoon helemaal los gaan en boeit het me allemaal niet meer zoquote:Op maandag 24 januari 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja,want hij let vast op al die ribbeltjes en putjes die niemand anders ziet.
quote:
Muts. Ik zeg ook niet dat je onzin kletst, ik zeg alleen dat het er niet altijd even genuanceerd uit komt...quote:Op maandag 24 januari 2011 16:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat bedoel ik het ook niet, maar wat je zegt is niet waar. Over sommige dingen hebben ik een stevige mening, maar die is wel degelijk onderbouwd en komt ergens vandaan. Ik knal er absoluut niet alles zomaar uit.
Eet jij maar lekker MissBquote:
Als er iets is wat op dat moment nog afstoot, dan helpt t licht uit waarschijnlijk ook niet meerquote:Op maandag 24 januari 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik me de eerste keer altijd behoorlijk onzeker voel over hoe ik eruit zie. Maar dan bedenk ik me dat ie me niet voor niks heeft gekozen en kan ik gewoon helemaal los gaan en boeit het me allemaal niet meer zo
Zak over je kop vlag in de handquote:Op maandag 24 januari 2011 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |