Ja ik op zich ook wel. Maar goed, zo is het dus echt niet bedoeld.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet iedereen op Fok weet dat je een eetprobleem hebt/hebt gehad. Dus ik snap Ripley's redenatie wel.
En Nouk. Al gelukt?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mora kroketten kunnen ook in de oven ja. Langer dan staat aangeven, trouwens.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nu nog van het schuldgevoel na de maaltijd en onthoudingsdagen af![]()
Dagen dat je 1 boterham eet?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen echte onthoudingsdagen! En schuldgevoel kan ik handelen, het is niet zo dat ik maaltijden uitkots ofzo
Die balansdagen zorgen er anders wel voor dat ik slank ben.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nu nog van het schuldgevoel na de maaltijd en onthoudingsdagen af![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen echte onthoudingsdagen! En schuldgevoel kan ik handelen, het is niet zo dat ik maaltijden uitkots ofzo
Ja maar dat is niet zo bewust als jullie denkenquote:
Hmm, commentaar omdat je te dun bent... Ja dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
En vergis je ook niet in de impact die de buitenwereld heeft. Ik ben slank, maar krijg soms ook negatief commentaar. Inmiddels leg ik dat naast me neer en denk ik: Het is gewoon afgunst, dat jij niet met je dikke reet in maat 36 past. Maar vroeger durfde ik dus niet eens naar het strand omdat ik "te dun" zou zijn.
Media en omgeving hebben gewoon heel veel invloed. En dan is het heel erg afhankelijk van hoe je daar als persoon mee omgaat.
Erkenning is stap 1, dat is waar. Maar zolang je er nog zo mee zit (en een vertekend beeld hebt) is het er zeker nog wel. Misschien niet zo erg als toen, maar het is er wel. En nog steeds de moeite waard er iets aan te doen, ik kan het weten. Ik ben 25/30 kilo zwaarder dan toen ik een eetprobleem had, maar ik zit nu zoveel lekkerder in mijn vel. En ja, ik probeer ook weer 20 kilo kwijt te raken, maar zolang het geen obsessie wordt, gaat het goed.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:02 schreef missbehavin het volgende:
Voor mijn gevoel is het nu geen probleem, omdat ik a. het zelf wel inzie en b. dus wel eet. Lastig uitleggen, maar het is zo anders dan toen.
Deventer was het he?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
En iedereen zal blij zijn te weten dat er vanavond broodjes hamburger op het menu staan. Met patat. En mayonaise, echte!
Nog meer honger nuquote:Op maandag 24 januari 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
En iedereen zal blij zijn te weten dat er vanavond broodjes hamburger op het menu staan. Met patat. En mayonaise, echte!
Oké, want ik had laatst gekeken en op alle verpakkingen stond 'alleen frituurpan'quote:Op maandag 24 januari 2011 16:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mora kroketten kunnen ook in de oven ja. Langer dan staat aangeven, trouwens.
Het boeit mij ook niet wat mannen ervan vinden eigenlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm, commentaar omdat je te dun bent... Ja dat kan natuurlijk ook.Maar zo heeft iedereen inderdaad wel iets dat niet perfect is. Maar perfectie is ook praktisch onmogelijk
En het boeit mannen meestal geen biet of jij iets steviger of juist iets dunner bent dan hun ideaal, zolang je maar lekker in je vel zit
Dat geeft niet hoor. Hoewel ik denk dat iedereen er onderhand wel een beetje zat van isquote:Op maandag 24 januari 2011 16:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Erkenning is stap 1, dat is waar. Maar zolang je er nog zo mee zit (en een vertekend beeld hebt) is het er zeker nog wel. Misschien niet zo erg als toen, maar het is er wel. En nog steeds de moeite waard er iets aan te doen, ik kan het weten. Ik ben 25/30 kilo zwaarder dan toen ik een eetprobleem had, maar ik zit nu zoveel lekkerder in mijn vel. En ja, ik probeer ook weer 20 kilo kwijt te raken, maar zolang het geen obsessie wordt, gaat het goed.
En sorry dat ik het ter sprake bracht
een balansdag is volgens mij wat anders dan niet eten omdat dat hongergevoel zo lekker is.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die balansdagen zorgen er anders wel voor dat ik slank ben.
Zou iedereen moeten doen.
quote:
Ik ben nog niet begonnenquote:
Tja, je kunt het ook gewoon proberen en kijken hoe het smaakt natuurlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Oké, want ik had laatst gekeken en op alle verpakkingen stond 'alleen frituurpan'
quote:
Ik weet niet of t bewust is.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zo bewust als jullie denken
Dat geldt eigenlijk alleen voor gepaneerd frituurvoedsel, de rest kan ook in de pan.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké, want ik had laatst gekeken en op alle verpakkingen stond 'alleen frituurpan'
Ik heb t adres, heb er ook wel zin inquote:
En zo is Ripley volgens mij ook: gewoon eruitknallen wat je denkt en dat komt niet altijd even vriendelijk over. Volgens mij bedoelt ze er echter niets slechts mee...quote:En ik ben ook gewoon een flapuit en dus knal ik er snel uit wat in me omgaat. Dat is dan niet zodat tig mensen mij dan fijn gaan vertellen hoe slank ik wel niet ben, aangezien dat toch niet uitmaakt en ik het toch niet 'geloof'. Dus dat Rip dat denkt zit me dan wel weer een beetje dwars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |