Je hebt helemaal gelijk. Al doet in Gabon Quick Step wel mee met oa Chavanel.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:56 schreef DutchSL het volgende:
Daar vergeet je dan toch even de Giro della Provincia di Reggio Calabria.
En nog een rondje in Gabon, maar die verdiend het om vergeten te worden
Inderdaad. Ze hoeven nog maar ca. 150 punten te scoren en dan hebben ze al evenveel punten als de nummer negen van 2010.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:28 schreef solaire het volgende:
Australie heeft zich al effetjes veilig gereden voor een volledige WK ploeg
mar wij kunnen ook blij zijn 52 punten voor van Dam dat is een mooi beginquote:Op maandag 24 januari 2011 19:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hoeven nog maar ca. 150 punten te scoren en dan hebben ze al evenveel punten als de nummer negen van 2010.
en de beneluxtour viel dit jaar toch ook al binnen de uiterste datum? wordt ook gegarandeerd puntjesquote:Op maandag 24 januari 2011 19:42 schreef solaire het volgende:
[..]
mar wij kunnen ook blij zijn 52 punten voor van Dam dat is een mooi begin
bohh dan worden we gewoon 6e in het klassementquote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef franklop het volgende:
[..]
en de beneluxtour viel dit jaar toch ook al binnen de uiterste datum? wordt ook gegarandeerd puntjes
quote:Op maandag 24 januari 2011 09:55 schreef Steven184 het volgende:
[..]
In het laatste pronotopic had ik aangegeven wel te willen helpen, aangezien je er nog 1 zocht. Toen verder niks over gehoord, maar aanbod ligt er nog steeds
Hij is geschorst vanaf 30 September. Dus lijkt mij vrij onlogisch als hij begin September alweer terug is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:41 schreef Ereinion het volgende:
Inderdaad, dan kan hij dit jaar al gewoon weer de Vuelta rijden.
Als hij de Tour van 2010 verliest is het waarschijnlijk dat hij vanaf dat moment geschorst wordt, en dus halverwege de Tour van dit jaar weer mag rijden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:52 schreef Chielus het volgende:
[..]
Hij is geschorst vanaf 30 September. Dus lijkt mij vrij onlogisch als hij begin September alweer terug is.
Ergens gelezen dat de Chinese wielerunie wacht op uitslag van Contador en zij zullen Li waarschijnlijk tegemoet komen als de straf van Contador minder is. Of dit speculatie is of de woorden van die Chinese wielerunie weet ik niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef TheArt het volgende:
Tsja belachelijk. Li kreeg gewoon 2 jaar voor hetzelfde vergrijp.
Je hebt gelijk. Hij stond wel op de (voorlopige) startlijst maar neemt inderdaad geen deel. Zonde, ik had hem hier wel verwacht.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Volgens mij doet Rujano niet mee hoor?
De NOS denkt daar anders over.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:56 schreef DutchSL het volgende:
En nog een rondje in Gabon, maar die verdiend het om vergeten te worden
Bizar wat Morton hier doet als 18e jarige. Hij is echt een gigantisch supertalent.quote:1 15 VEN Monsalve,Jonnatha AND Androni Giocattoli 3h33'31"
2 195 COL Nino Corredor,Libardo L2A Le Tua Cycling Team 3h33'31"
3 186 IRI Pourseyedi G.,Mirsamad IUA Azad University Cycling Team 3h33'32" @01"
4 215 RSA Van Niekerk,Dennis MTN MTN Qhubeka 3h33'34" @03"
5 185 IRI Emami,Rahim IUA Azad University Cycling Team 3h33'34" @ s/t
6 11 ITA Sella,Emanuele AND Androni Giocattoli 3h33'36" @05"
7 203 AUS Morton,Lachlan CDT Chipotle Development Team 3h33'39" @08"
8 21 ITA Pozzovivo,Domenico COG Colnago CSF INOX Pro 3h33'48" @17"
9 111 IRI Mizbani,Ghader TPT Tabriz Petrochemical Team 3h34'02" @31"
10 94 KOR Gong,Hyosuk KOR Korea National Team 3h34'04" @33"
11 113 IRI Askari,Hossein TPT Tabriz Petrochemical Team 3h34'13" @42"
12 35 FRA Rolland,Pierre EUC Team Europcar 3h34'35" @01'04"
13 72 POR Mendes,Jose CCC CCC Polsat Polkowice 3h34'56" @01'25"
14 156 GBR Coutts,Alex GKT Giant Kenda Pro Cycling Team 3h34'56" @ s/t
15 114 AUT Eibegger,Markus TPT Tabriz Petrochemical Team 3h35'14" @01'43"
Ik vrees dat die interesse van de NOS meer is uit curiositeit dan vanuit sportief oogpunt.quote:
quote:Denis Menchov is in beeld bij Saxo Bank om de plek van Alberto Contador op te vullen. Volgens de Italiaanse sportkrant La Gazzetta dello Sport ziet teammanager Bjarne Riis Menchov als de ideale vervanger voor de geschorste Spanjaard. Menchov staat momenteel onder contract bij Team Geox, maar deze ploeg is niet uitgenodigd voor de Tour de France.
De 33-jarige Menchov werd in de voorbije Tour de France derde. Hij heeft bij Geox nog een doorlopend contract tot en met 2012. Hij zou dit moeten verbreken om naar Saxo te kunnen overstappen. Naast Menchov kan Riis er ook voor kiezen Richie Porte aan te wijzen als kopman voor de Tour. De talentvolle Australiër kende vorig jaar een indrukwekkend debuut en droeg onder meer de roze trui in de Giro d’Italia.
Ik denk eigenlijk van niet:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:46 schreef solaire het volgende:
voor de vuelta zal Sastre alleen toch wel genoeg zijn [...]
quote:1. Daniele Pietropolli (Lampre-ISD)
2. Fabio Taborre (Acqua&Sapone)
3. José Serpa (Androni-Giocattoli)
4. Fortunato Baliani (D'Agelo&Antenucci)
5. Damiano Caruso (Liquigas-Cannondale)
6. Stefan Schumacher (Miche)
7. Alessandro Proni (Acqua&Sapone)
8. Francesco Gavazzi (Lampre-ISD)
9. Vladimir Kerkez (Sava)
10. Daniel Oss (Liquigas-Cannondale)
waarom niet, als de top 6 van de tour van vorig jaar en basso niet meedoet heeft ie een prima kansquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:59 schreef SuikerVuist het volgende:
"Kreuzinger" denkt dat hij de Giro dit jaar kan winnen.
Helemaal niet. Tegen Nibali, Scarponi en Ricco maakt hij geen schijn van kans.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:01 schreef franklop het volgende:
[..]
waarom niet, als de top 6 van de tour van vorig jaar en basso niet meedoet heeft ie een prima kans
Oud nieuwsquote:
Kreuziger wordt hier al jaren overgewaardeerd als klassementsrenner, IMO. Zat qua klassering een keer dicht achter Nibali in de Tour, maar had bijna dubbel zo veel achterstand op de gele trui. En Nibali is jonger. Sindsdien is Kreuziger niet verbeterd, vind ik. Haalt nog steeds met moeite de top 10 in de Tour, waar de cols hem in principe beter zouden moeten liggen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:01 schreef wimderon het volgende:
Zou verder ook niet weten waarom Kreuziger veel lager ingeschaald zou moeten worden dan de anderen die de Giro gaan rijden.
Ricco is sowieso nog maar de vraag en Scarponi heeft nog maar een keer een top 10-uitslag gereden in een grote ronde.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:40 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Kreuziger wordt hier al jaren overgewaardeerd als klassementsrenner, IMO. Zat qua klassering een keer dicht achter Nibali in de Tour, maar had bijna dubbel zo veel achterstand op de gele trui. En Nibali is jonger. Sindsdien is Kreuziger niet verbeterd, vind ik. Haalt nog steeds met moeite de top 10 in de Tour, waar de cols hem in principe beter zouden moeten liggen.
Ook denk ik dat de Giro in de bergen zal worden gewonnen / verloren. Ik zeg niet dat Nibali een rasklimmer is, maar op basis van de onderlinge resultaten is hij objectief beter... ook als je vorig jaar weglaat omdat Kreuziger de Vuelta niet reed als kopman.
En het lijkt me duidelijk dat Nibali een minder goed klimmer is dan Ricco en Scarponi.
Hij wenst ook Lars Boom succes morgen trouwens, zou 'ie denken dat Boom meedoet aan het WKquote:Last dinner on the training camp with too many jokes...Good night Mr Maassen (one of our sport directors) http://moby.to/4uuetl
Ricco moet idd nog maar bewijzen wat hij na zijn doping schorsing in een Giro waard is, maar vorig jaar was hoopgevend, IMO.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ricco is sowieso nog maar de vraag en Scarponi heeft nog maar een keer een top 10-uitslag gereden in een grote ronde.
Gevoelsmatig zou ik Scarponi om dit moment hoger inschatten dan Kreuziger, en Ricco lager. Maar ik zou niet zonder meer van het een of het ander uitgaan.
Ga er voorlopig van uit dat Pellizotti, Menchov en Sastre niet rijden. Het is sowieso de vraag wat voor niveau Pellizotti haalt. Rujano idem. Di Luca "zou" niet als kopman starten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:47 schreef DutchSL het volgende:
& Pereiro
Over de Giro discussie, de (eventuele) comebacks van Rujano, di Luca en vooral Pellizotti niet uit het oog verliezen. En de buitenlanders Anton en Menchov natuurlijk.
edit. Rujano en Kreuziger zijn ook buitenlanders natuurlijk![]()
http://www.cyclingnews.co(...)ntador-ban-is-upheldquote:Rumours suggest Russian might be Saxos solution if Contador is banned
Reports in Italy and Spain suggest that Saxo Bank-Sungard boss Bjarne Riis may turn to Denis Menchov if Alberto Contadors ban for doping is confirmed. According to El Diario Vasco, the rumours stem from Menchovs Geox team, which did not receive the
World Tour ranking it was looking for to guarantee a place in the sports major events.
The rumours suggest that Geox may be willing to reach a deal on Menchov in order to reduce their budgetary commitments by a significant amount this season. Menchovs salary is approximately two million euros a year.
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |