Ik weet het, die hoe was stiekem bedoeld als hoe wist je datquote:Op maandag 24 januari 2011 14:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
michhas was verliefd op een stripper
kon het me al niet voorstellen van jou![]()
Brandon Flowersquote:Op maandag 24 januari 2011 14:18 schreef 92Merel het volgende:
Only the young can break away break away
de joeserneem van merel?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik zie een opmerkelijke fout in de TT
neuh, hoeft pas volgende week af te zijn en ik had net al mooie ideeen opgedaan voor mn CV en Sollicitatiebrief, en volgende week leren we hoe we een klachtenbrief moeten schrijvenquote:
Ooh. Die klachtenbrieven krijg ik al vaak genoeg in m'n PM.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neuh, hoeft pas volgende week af te zijn en ik had net al mooie ideeen opgedaan voor mn CV en Sollicitatiebrief, en volgende week leren we hoe we een klachtenbrief moeten schrijven
Teal!quote:
Kan ik dan op jou oefenen?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ooh. Die klachtenbrieven krijg ik al vaak genoeg in m'n PM.
Je stuurt ze maarquote:Op maandag 24 januari 2011 14:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Teal!
[..]
Kan ik dan op jou oefenen?
sorry het gebeurd niet meer Dealquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Oke is goed, we leren het pas volgende week dus dan kun je ze Maandagavond in je PM verwachtenquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
sorry het gebeurd niet meer Dealis niet erg dromeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typefouten, ik maak ze met trots.
Okayquote:Op maandag 24 januari 2011 14:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke is goed, we leren het pas volgende week dus dan kun je ze Maandagavond in je PM verwachten
Je bent een schat, het is namelijk voor mijn examen dus ik wil het wel goed doenquote:
Komt wel goedquote:Op maandag 24 januari 2011 14:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je bent een schat, het is namelijk voor mijn examen dus ik wil het wel goed doen
Ja klopt.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:33 schreef tdrone het volgende:
was een klachtenbrief niet eerst zeggen wat er mis is dan argumenten en dan een eis?
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:35 schreef Teal het volgende:
Vrijdag: 21. 203 Teal
Zaterdag: 84. 095 Teal
Zondag: 3 ofzo
Nieuw record met 203
mijn record ligt rond de 340quote:Op maandag 24 januari 2011 14:35 schreef Teal het volgende:
Nieuw record met 203
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
mijn record ligt rond de 340
en voor CC zijn die aantallen matige dagen
Ik denk dat mijn max ook zoiets was.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:35 schreef Teal het volgende:
Nieuw record met 203
Jij ook al 4 uur klaar?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:41 schreef tdrone het volgende:
nog maar een uur en een kwartier
wat gaat vandaag toch snel
misschien moet je dat op je CV zetten en dat erbij vertellen dat dat wel veel doorzettingsvermogen kostquote:
Ja ik heb er wel een hele dag voor uit moeten trekkenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
misschien moet je dat op je CV zetten en dat erbij vertellen dat dat wel veel doorzettingsvermogen kost
hahaha ik ben 4 uur klaar en dan 15 minuutjes naar huis rijdenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
altijd
maar moet nog 1,5 uur terugreizen naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |