ja, ik zag het net toevallig dat ik er in de buurt zat... dus ik denk even meldenquote:
Nicequote:
Ga je nou een sprint inzetten om mij in te halenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Dank jullieik heb er ook hard voor gewerkt
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
Champignos zijn overigens erg lekker als je die bakt met een beetje ketjap manis
ik durf te wedden dat MPG het beaamt, ook jij bent soms bloedirritantquote:
Neuh, hooguit tongquote:Op maandag 24 januari 2011 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je nou een sprint inzetten om mij in te halen?
dat idee had ik al, vandaar de verduidelijkingquote:Op maandag 24 januari 2011 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo voelde het wel.. maar goed ik heb mijn dag niet dus ik schiet nogal snel ter vedediging
Dit verschil is wel weer kleiner gewordenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je nou een sprint inzetten om mij in te halen?
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welke kleur zin wil je dan hebben, alles is weer op voorraad
Je weet wel een potje met zin om weer zin te krijgen, voor jou adviseer ik groene of blauwe zin maar als je wil heb ik ook nog andere kleurenquote:
Doe maar blauwquote:Op maandag 24 januari 2011 14:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je weet wel een potje met zin om weer zin te krijgen, voor jou adviseer ik groene of blauwe zin maar als je wil heb ik ook nog andere kleuren
Nee hoor dat zeker nietquote:Op maandag 24 januari 2011 14:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe maar blauw![]()
Ben ik nu een smurf?
Hoeveel kost dat?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor dat zeker niet
* Trevland geeft PGR een grote pot blauwe zin
Zijn gratis en voor niksquote:Op maandag 24 januari 2011 14:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat?![]()
En wat gebeurt er dan?
doe mij een emmer leer zinquote:Op maandag 24 januari 2011 14:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zijn gratis en voor niks
Van blauwe krijg je zin om te werken
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zijn gratis en voor niks
Echt wel.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt wel.
Maar meestal ben je gewoon lief.
Ssssttttquote:Op maandag 24 januari 2011 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit verschil is wel weer kleiner geworden.
# 87 MPG 71.231
# 129 DaMart 62.154
En wat doet rode zin danquote:Op maandag 24 januari 2011 14:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zijn gratis en voor niks
Ah, mag ik daar een potje van dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan raad ik toch de groene aan want die is voor zin in nuttige dingen
Dat wil jij wel weten, niet dat je die hier nodig hebt want daar is altijd wel genoeg vanquote:Op maandag 24 januari 2011 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Sssstttt..
Niet zo hard...
[..]
En wat doet rode zin dan?
Liefquote:Op maandag 24 januari 2011 14:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland gooit een potje groene zin naar Muck
groen....quote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft Wok een emmer groene zin
Veel plezier er mee
Als je geen zin hebt verhonger je maarquote:
Ooooowquote:Op maandag 24 januari 2011 14:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wil jij wel weten, niet dat je die hier nodig hebt want daar is altijd wel genoeg van
Dat is die zekerquote:Op maandag 24 januari 2011 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooooow.
Volgens mij is die nog wel in ruime hoeveelheden aanwezig![]()
..
Hou nou eens op met dat RZ, de hele tijd. Ik weet niet wie RZ is, maar ik ben het niet.quote:
Een fris groen blaadjequote:
Dat is de rooie zin, tochquote:Op maandag 24 januari 2011 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof ST überhaupt een potje zin nodig heeft... ze heeft van zichzelf al genoeg zin![]()
.
Daar hadden MPG en ik het net over, dat is de rode zinquote:Op maandag 24 januari 2011 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof ST überhaupt een potje zin nodig heeft... ze heeft van zichzelf al genoeg zin![]()
.
niet in werkenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Heb je onlangs iets gezegd over:quote:Op maandag 24 januari 2011 14:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dat RZ, de hele tijd. Ik weet niet wie RZ is, maar ik ben het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien je op een of meer van die opties 'ja' hebt geantwoord, is de vergelijking begrijpelijk.
Of ik even 250 foutjes wil herstellen in het systeemquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of ik even 250 foutjes wil herstellen in het systeem
Dan ben je zijn tweelingbroer denk ikquote:Op maandag 24 januari 2011 14:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dat RZ, de hele tijd. Ik weet niet wie RZ is, maar ik ben het niet.
Het houdt je van de straatquote:Op maandag 24 januari 2011 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Laat ze dat de maker van de fouten even lekker zelf doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nopequote:
Dat is niet zo fraaiquote:Op maandag 24 januari 2011 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hey Koenquote:
Waar is de roze dan voor?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, de roze is ergens anders voor, het heeft er wel mee te maken
Wablief?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Beweer jij nou dat KTP een echte oppergod is?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ben je zijn tweelingbroer denk ik
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je onlangs iets gezegd over:Nee, dat heb ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien je op een of meer van die opties 'ja' hebt geantwoord, is de vergelijking begrijpelijk.
Was hij zo erg, ja?
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Nee, dat is RZ toch ook heul niet!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Beweer jij nou dat KTP een echte oppergod is?
Normaal heb ik het in mn binnenzak zitten, maar nu ff niet.quote:
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Normaal heb ik het in mn binnenzak zitten, maar nu ff niet.
Ik heb geen tweelingbroer dus dat lijkt me stug.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ben je zijn tweelingbroer denk ik
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Normaal heb ik het in mn binnenzak zitten, maar nu ff niet.
He jammerquote:
Hai Trevquote:Op maandag 24 januari 2011 14:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat daar de P moet staan
Hey RN![]()
![]()
Je weet niet eens wat ik er mee wil gaan doenquote:
Hey Friemelquote:
Nopequote:Op maandag 24 januari 2011 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijg ik het na 30 seconden weer terug dan?
Doe ik zekerquote:Op maandag 24 januari 2011 14:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor en daar?
[..]
Geniet er van
[..]
Ik weet heus wel dat daar de P moet staan
Hey RN![]()
![]()
Wablief?quote:
Dat klopt ookquote:Op maandag 24 januari 2011 14:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat ik er mee wil gaan doen
Nee, ok, dan is het goedquote:Op maandag 24 januari 2011 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat is RZ toch ook heul niet!
Het is meer in het van even voor mij, dus dat ik snel het geld krijgquote:Op maandag 24 januari 2011 14:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het niet 'even', dus helaas pindakaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |