zo zondequote:Op maandag 24 januari 2011 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar vergeet niet dat hier dingetjes niet lekker zijn... zeker gehakt en champignonnetjes vinden de meneertjes niet lekker
Dus ik bak de uitjes, kook de wortel/paprika en tomaat aan prut.. pleur de staafmixer erdoor en dan die kruiden.. = gladde saus + groenten = lekker
Natuurlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar vergeet niet dat hier dingetjes niet lekker zijn... zeker gehakt en champignonnetjes vinden de meneertjes niet lekker
Dus ik bak de uitjes, kook de wortel/paprika en tomaat aan prut.. pleur de staafmixer erdoor en dan die kruiden.. = gladde saus + groenten = lekker
Ja, maar als je de kinders zo wél aan het (groente) eten krijgt, dan moet het maarquote:
Dat is het zekerquote:Op maandag 24 januari 2011 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Dan is dit wel een hele goede optie, ja![]()
. En lekker Y .
Muckiequote:
alle begrip voor hoor, maar blijft jammer.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar als je de kinders zo wél aan het (groente) eten krijgt, dan moet het maar.
Ik heb dr ook zo 1... Helaas is die van mij volwassen en dus niet meer in de maling te nemen met dingen als een staafmixerquote:Op maandag 24 januari 2011 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van mij ook over het algemeen vooral groente, behalve met lasagne en pastaquote:Op maandag 24 januari 2011 13:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
alle begrip voor hoor, maar blijft jammer.
Dan ben ik extra blij dat mijn ventje zo'n goede eter is
Jij vreet ook geen groentesquote:
Ja... duh... Anders krijg ik een boos vogeltje naar mijn kop geslingerdquote:
gehaakte vogels zijn nog wel zachtquote:Op maandag 24 januari 2011 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja... duh... Anders krijg ik een boos vogeltje naar mijn kop geslingerd...
Maar Muckie heeft gekorfbaldquote:Op maandag 24 januari 2011 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gehaakte vogels zijn nog wel zacht
Das een goeie eigenschap van Muckquote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar Muckie heeft gekorfbald.. Die kan hard en raak gooien
...
quote:
ja ? ik heb gevolleybaldquote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
...
was geen aanval hoor, heb er alle begrip voor, maar blijf het jammer vinden dat het nodig isquote:Op maandag 24 januari 2011 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van mij ook over het algemeen vooral groente, behalve met lasagne en pasta
en aangezien ik en mijn vriend het wel lekker vinden en het wel graag eten, dan maar zo
Tuurlijk is het zonde maar wel een redelijk goeie manier om toch groente naar binnen te krijgen
Helemaal mee eens! En het is ook hoe je het klaar maakt...quote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon eten die handel, ga je niet dood aan
Preciesquote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
...
Met zo'n lief, zacht vogeltje?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:00 schreef Toekito het volgende:
LL en Muckie doen mij geen van beide wanhopen. Heb zelf aardig lopen voetballen en schiet je zo een pijnlijk hoofd.
Dat maakt meestal ook nog veel uitquote:Op maandag 24 januari 2011 14:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! En het is ook hoe je het klaar maakt...
oh dan niet. Maar ik schop hem wel op je hoofd als het moet.quote:
wokkenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! En het is ook hoe je het klaar maakt...
ja, als je het helemaal kapot kookt... dan is het idd niet te eten... maar met wat kruiden en/of saus zijn alle groenten eetbaar te maken (zelfs spruiten..)quote:Op maandag 24 januari 2011 14:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat maakt meestal ook nog veel uit
Smoel houwe en vreten. Wat ben jij anders voor een slecht voorbeeld voor je kindersquote:
Dat ze champignons niet lusten, is natuurlijk logisch. Die paddestoelen zijn nou eenmaal niet lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar vergeet niet dat hier dingetjes niet lekker zijn... zeker gehakt en champignonnetjes
Dat geloof ik graagquote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ? ik heb gevolleybalddan wil je zo'n service ook niet op je bakkes krijgen hoor
idd erg goed te doen met groenten!quote:
Dat zeker maar spruitjes zijn welquote:Op maandag 24 januari 2011 14:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, als je het helemaal kapot kookt... dan is het idd niet te eten... maar met wat kruiden en/of saus zijn alle groenten eetbaar te maken (zelfs spruiten..)
Mee eens, vergif hoor je niet te etenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ze champignons niet lusten, is natuurlijk logisch. Die paddestoelen zijn nou eenmaal niet lekker.
Maar ze lusten ook geen gehakt?![]()
.
zo voelde het wel.. maar goed ik heb mijn dag niet dus ik schiet nogal snel ter vededigingquote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
was geen aanval hoor, heb er alle begrip voor, maar blijf het jammer vinden dat het nodig is
wel gehaktballen, althans die kleine, die grote is altijd al een probleem geweest.. maar zo gerultdtdt gehakdt nietquote:Op maandag 24 januari 2011 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ze champignons niet lusten, is natuurlijk logisch. Die paddestoelen zijn nou eenmaal niet lekker.
Maar ze lusten ook geen gehakt?![]()
.
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh dan niet. Maar ik schop hem wel op je hoofd als het moet.
Zelfs ik lust geruld gehakt.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo voelde het wel.. maar goed ik heb mijn dag niet dus ik schiet nogal snel ter vedediging
[..]
wel gehaktballen, althans die kleine, die grote is altijd al een probleem geweest.. maar zo gerultdtdt gehakdt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |