zo zondequote:Op maandag 24 januari 2011 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar vergeet niet dat hier dingetjes niet lekker zijn... zeker gehakt en champignonnetjes vinden de meneertjes niet lekker
Dus ik bak de uitjes, kook de wortel/paprika en tomaat aan prut.. pleur de staafmixer erdoor en dan die kruiden.. = gladde saus + groenten = lekker
Natuurlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar vergeet niet dat hier dingetjes niet lekker zijn... zeker gehakt en champignonnetjes vinden de meneertjes niet lekker
Dus ik bak de uitjes, kook de wortel/paprika en tomaat aan prut.. pleur de staafmixer erdoor en dan die kruiden.. = gladde saus + groenten = lekker
Ja, maar als je de kinders zo wél aan het (groente) eten krijgt, dan moet het maarquote:
Dat is het zekerquote:Op maandag 24 januari 2011 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Dan is dit wel een hele goede optie, ja![]()
. En lekker Y .
Muckiequote:
alle begrip voor hoor, maar blijft jammer.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar als je de kinders zo wél aan het (groente) eten krijgt, dan moet het maar.
Ik heb dr ook zo 1... Helaas is die van mij volwassen en dus niet meer in de maling te nemen met dingen als een staafmixerquote:Op maandag 24 januari 2011 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van mij ook over het algemeen vooral groente, behalve met lasagne en pastaquote:Op maandag 24 januari 2011 13:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
alle begrip voor hoor, maar blijft jammer.
Dan ben ik extra blij dat mijn ventje zo'n goede eter is
Jij vreet ook geen groentesquote:
Ja... duh... Anders krijg ik een boos vogeltje naar mijn kop geslingerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |