mij wel, omdat ik hem belde. Maar ff hé noemt tegenwoordig elke debiel zich systeembeheerder.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:18 schreef crv het volgende:
[..]
OK dat was me niet duidelijk
Dan is het een sukkel
voor mij is het nou weekendquote:Op maandag 24 januari 2011 13:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar jij hebt in het weekend gewerkt
Dan zijn ze vast zo slim om geen klantnr / telefoonnr / etc in hun mail te vermeldenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
[..]
Ik mag ook niet terugmailen moet ze bellen
krijg idd erg vaak voosmailquote:Op maandag 24 januari 2011 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zijn ze vast zo slim om geen klantnr / telefoonnr / etc in hun mail te vermelden
Bovendien is "ja" gewoon korter.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de baas er vrolijk van wordt als jij als antwoord alleen "RTFM" terugstuurt...
Tjaquote:Op maandag 24 januari 2011 13:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
mij wel, omdat ik hem belde. Maar ff hé noemt tegenwoordig elke debiel zich systeembeheerder.
Hai mopquote:
quote:
flesquote:
Dat is wel heel vervelendquote:Op maandag 24 januari 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet niet meer welk pakje kruiden ik gebruik voor de saus die ik aan het maken ben
wat voor een saus ben je aan het maken?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet niet meer welk pakje kruiden ik gebruik voor de saus die ik aan het maken ben
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor een saus ben je aan het maken?
voor de lasagnaquote:
wokquote:Op maandag 24 januari 2011 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
dat was een beste lunch, broodjes, soep, kroketten![]()
in een hotel
Hey Wokquote:Op maandag 24 januari 2011 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
in een hotel
Goed geroggeld.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
in een hotel
zoals ik al zei, verhaaltjes van suikertaartje zijn leukerquote:Op maandag 24 januari 2011 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed geroggeld.
Verder wel te doen daar in Zaltbommel?
Oehquote:
Ja, maar das logischquote:Op maandag 24 januari 2011 13:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zoals ik al zei, verhaaltjes van suikertaartje zijn leuker![]()
quote:
Die gebruiken wij hier ook en ik vind het lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh... Lekker
...
Ik gebruik deze:
[ afbeelding ]
Ja, pakje,![]()
, maar ik gooi er vervolgens wel allerlei extra verse dingetjes doorheen
...
* DR34M3R stalk post *quote:Op maandag 24 januari 2011 13:33 schreef DR34M3R het volgende:
Ff testen hoe het tempo is hier vandaag.. brb.
droomquote:Op maandag 24 januari 2011 13:33 schreef DR34M3R het volgende:
Ff testen hoe het tempo is hier vandaag.. brb.
Ik gebruik dit :quote:Op maandag 24 januari 2011 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh... Lekker
...
Ik gebruik deze:
[ afbeelding ]
Ja, pakje,![]()
, maar ik gooi er vervolgens wel allerlei extra verse dingetjes doorheen
...
pienquote:
Ziet er heerlijk uitquote:Op maandag 24 januari 2011 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik gebruik dit :
[ afbeelding ]
in combi met dit:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Heb je ook warme chocolademelk? :$quote:
en is er bij jou in de buurt nog wat anders dan?quote:
Ook lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik gebruik dit :
[ afbeelding ]
in combi met dit:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
ik ook niet maar daarom maak ik mijn eigen saus en gooi ik die kruiden erbijquote:Op maandag 24 januari 2011 13:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit![]()
alleen ik vind de saus die bij die traditionele zit niet lekker
geen idee maar het wordt echt tijd dat uit te gaan vinden.. Kloothommels hierquote:Op maandag 24 januari 2011 13:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
en is er bij jou in de buurt nog wat anders dan?
ja maar vergeet niet dat hier dingetjes niet lekker zijn... zeker gehakt en champignonnetjes vinden de meneertjes niet lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 13:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
![]()
Bij mij gaat er iig een shitload gehakt, champignonnetjes, paprika, prei, ui, en wat er verder aan groente voorhanden is doorheen...
Lijkt me heerlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook niet maar daarom maak ik mijn eigen saus en gooi ik die kruiden erbij
De wortel erdoor maakt het juist zo zoet .. Snap je?
Ik hoop dat je meer succes heb dan ikquote:Op maandag 24 januari 2011 13:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee maar het wordt echt tijd dat uit te gaan vinden.. Kloothommels hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |