Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Goed bezig...quote:
Geluk las ik terug wat ik getypt had voor ik op invoeren druktequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geluk las ik terug wat ik getypt had voor ik op invoeren drukte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die zou beter scoren hier als TT hoor...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geluk las ik terug wat ik getypt had voor ik op invoeren drukte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik ga niet achter het station centen bijeen schrapen om mijn koffie te betalenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die zou beter scoren hier als TT hoor...
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]hard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
...en er dan bij de Kiosk achter te komen dat de koffie gratis isquote:Op maandag 24 januari 2011 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga niet achter het station centen bijeen schrapen om mijn koffie te betalen.
ow... dus zo koffie afhankelijk ben je niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga niet achter het station centen bijeen schrapen om mijn koffie te betalen.
succes! niet te heet en niet te koud heaquote:
middag gfquote:
niks bezuinigen op zorg en onderwijs. Bespaar maar lekker op 899 km snelweg ofzo.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar wel op zorg en onderwijs om jouw koffie betaalbaar te houden.
Pun intended.quote:
duckiequote:
JSFquote:Op maandag 24 januari 2011 12:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
niks bezuinigen op zorg en onderwijs. Bespaar maar lekker op 899 km snelweg ofzo.
Nog net nietquote:Op maandag 24 januari 2011 12:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow... dus zo koffie afhankelijk ben je niet?
gelukkig bepalen ze dat bij 'de instanties' voor ons, hoeven wij daar niet meer over na te denkenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:14 schreef wel.o.k het volgende:
tja, wat is een achterstand op 2 jarige leeftijd..
ow... sorry...quote:
Ga je weerquote:
waardoor wij dommer worden!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gelukkig bepalen ze dat bij 'de instanties' voor ons, hoeven wij daar niet meer over na te denken
En dan ook weer terug moeten naar de kleuterschoolquote:
niet denkenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gelukkig bepalen ze dat bij 'de instanties' voor ons, hoeven wij daar niet meer over na te denken
quote:
gezellig een KSC-schoolquote:Op maandag 24 januari 2011 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan ook weer terug moeten naar de kleuterschool.
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, ik vind het gewoon echt stom
smakelijk suikertjequote:
Jaaaaquote:
Dat brood kan je toch gewoon ontdooien dan nu?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Crackers met kaas.
Vergeten brood uit de vriezer te halen.
Ja, maar ik had te veel trek om lang te wachtenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat brood kan je toch gewoon ontdooien dan nu?
Hoezo, tijdens het smeren ontdooit het ook welquote:Op maandag 24 januari 2011 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik had te veel trek om lang te wachten.
Of ff in de megatron nuken...quote:Op maandag 24 januari 2011 12:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, tijdens het smeren ontdooit het ook wel
Maar dan moet je weer wachten tot je het kunt etenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, tijdens het smeren ontdooit het ook wel
Veel te veel werkquote:
Net zoveel werk als crackers pakken hoorquote:
je bent gewoon te luiquote:Op maandag 24 januari 2011 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan moet je weer wachten tot je het kunt eten.
[..]
Veel te veel werk.
Dan bestel je een pizzaquote:Op maandag 24 januari 2011 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Veel te veel werk.
Stel je niet zo aan en wees gewoon een ventquote:Op maandag 24 januari 2011 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Veel te veel werk.
Probleem nog altijd niet opgelostquote:Op maandag 24 januari 2011 12:57 schreef pgrferrari het volgende:
Wat faalt het Pm systeem.
Duurt eeuwen voordat mijn Pm weg is
Werk ze!quote:
Dat is wel balenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:57 schreef pgrferrari het volgende:
Wat faalt het Pm systeem.
Duurt eeuwen voordat mijn Pm weg is
Werk zequote:
Toekwousquote:
Ja, en dat is wat ik uiteindelijk heb gedaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Net zoveel werk als crackers pakken hoor
Pizzaquote:
Werken zul jequote:Op maandag 24 januari 2011 13:04 schreef Toekito het volgende:
mag vandaag emails behandelen. Zetten die eikels er meteen 65 in
7 tot 8 e-mail per uur afhandelen en je bent klaar voor je naar huis magquote:Op maandag 24 januari 2011 13:04 schreef Toekito het volgende:
mag vandaag emails behandelen. Zetten die eikels er meteen 65 in
En vergeet niet de emails die nog binnen gaan komenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
7 tot 8 e-mail per uur afhandelen en je bent klaar voor je naar huis mag.
Zware dag heb jijquote:Op maandag 24 januari 2011 13:07 schreef pgrferrari het volgende:
Ik moet vanavond ook nog naar school![]()
Straks maar eerst naar huis.
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:07 schreef pgrferrari het volgende:
Ik moet vanavond ook nog naar school![]()
Straks maar eerst naar huis.
nou ja het niveau van de klant is laag: Mag ik een handtekening in mijn mail gebruiken.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
7 tot 8 e-mail per uur afhandelen en je bent klaar voor je naar huis mag.
Dus daar ben je al bijna klaar meequote:Op maandag 24 januari 2011 13:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja het niveau van de klant is laag: Mag ik een handtekening in mijn mail gebruiken.
RTFM
Ik denk niet dat de baas er vrolijk van wordt als jij als antwoord alleen "RTFM" terugstuurtquote:Op maandag 24 januari 2011 13:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja het niveau van de klant is laag: Mag ik een handtekening in mijn mail gebruiken.
RTFM
Tot later Enfermerelquote:Op maandag 24 januari 2011 13:12 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ga maar eens naar de fysio en de stad, tot later
Nee, gwn stage etc.quote:
ik ookquote:
en staat daar dan ook in wat er allemaal wel en niet in je signature mag, welk font je moet gebruiken de kleurstelling en grootte daarvan en wel of geen web adres etc etcquote:Op maandag 24 januari 2011 13:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
RTFM
Wat wil je van het weekend gaan doen danquote:Op maandag 24 januari 2011 13:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, gwn stage etc.
Vandaag een lange dag op school, en vrijdagavond miss ook al.
Maar hopelijk wat leuks van het weekend
Something fun, i hopequote:Op maandag 24 januari 2011 13:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat wil je van het weekend gaan doen dan?
werk ze suikertjequote:
nee want daar zit bijna geen restrictie aan.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:13 schreef crv het volgende:
[..]
en staat daar dan ook in wat er allemaal wel en niet in je signature mag, welk font je moet gebruiken de kleurstelling en grootte daarvan en wel of geen web adres etc etc
ik nietquote:
Heb je er ervaring mee?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:13 schreef crv het volgende:
[..]
en staat daar dan ook in wat er allemaal wel en niet in je signature mag, welk font je moet gebruiken de kleurstelling en grootte daarvan en wel of geen web adres etc etc
Have funquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus daar ben je al bijna klaar mee
Ik mag ook niet terugmailen moet ze bellenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de baas er vrolijk van wordt als jij als antwoord alleen "RTFM" terugstuurt...
als dat niet in je FM staat dan is het logisch dat mensen daar naar vragenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee want daar zit bijna geen restrictie aan.
maar jij hebt in het weekend gewerktquote:
hij wou gewoon hoogachtend,quote:Op maandag 24 januari 2011 13:16 schreef crv het volgende:
[..]
als dat niet in je FM staat dan is het logisch dat mensen daar naar vragen
Wat is dat dan voor een naaistreekquote:Op maandag 24 januari 2011 13:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
[..]
Ik mag ook niet terugmailen moet ze bellen
met helpdesks, ja meer dan me lief isquote:Op maandag 24 januari 2011 13:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je er ervaring mee?
[..]
Have fun
Ik helaas ookquote:Op maandag 24 januari 2011 13:17 schreef crv het volgende:
[..]
met helpdesks, ja meer dan me lief is
OK dat was me niet duidelijkquote:Op maandag 24 januari 2011 13:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij wou gewoon hoogachtend,
Pipo
hebben daar ga je toch niet voor mailen, dat test je toch zelf?
nou ja anders krijg je op 1 mail van jou weer zes mails van zo'n mentaal verdwaalde. Met 1 telefoontje kan je alles uitleggen.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor een naaistreek
Dat is natuurlijk wel handiger jaquote:Op maandag 24 januari 2011 13:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja anders krijg je op 1 mail van jou weer zes mails van zo'n mentaal verdwaalde. Met 1 telefoontje kan je alles uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |