Fijnquote:Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijk!![]()
Goed hoor, lekker geslapen.
En hoe ist met jou?
![]()
[..]
Pgr![]()
Alweer?
[..]
Trev![]()
[..]
Giertje!![]()
Nou idd
gister vroeg ie het ook al, vandaarquote:Op maandag 24 januari 2011 11:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo alweer?![]()
Een knuffel krijgen is bijna altijd fijn
Toekquote:
Moooiiiiquote:
das dan ook voor het eerstquote:Op maandag 24 januari 2011 11:24 schreef Toekito het volgende:
Ik ga eens zoeken of mijn werk er nog staat. En als het er nog staat zal ik naar binnen gaan en me als voorbeeldig werknemer gedragen.
Tot straks![]()
Werkenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
gister vroeg ie het ook al, vandaar![]()
[..]
Toek![]()
![]()
[..]
Moooiiii![]()
![]()
Nog plannen voor vandaag?
ze verlengen mijn contract niet voor niks!quote:
Eigenlijk schandalig dat er naar gevraagd moet wordenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
gister vroeg ie het ook al, vandaar![]()
Werk zequote:Op maandag 24 januari 2011 11:24 schreef Toekito het volgende:
Ik ga eens zoeken of mijn werk er nog staat. En als het er nog staat zal ik naar binnen gaan en me als voorbeeldig werknemer gedragen.
Tot straks![]()
Vanmiddag? Lekkerquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eigenlijk schandalig dat er naar gevraagd moet worden
[..]
Werk ze
Succes!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:28 schreef summer2bird het volgende:
Nou ja, ik ga even een broodje halen en daarna leren voor mijn proefwerk over een uur. Toedels!
Ja, idd.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eigenlijk schandalig dat er naar gevraagd moet worden
[..]
Werk ze
Nee, nu alquote:Op maandag 24 januari 2011 11:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vanmiddag? Lekker
Ik ben vrij![]()
Straks ff naar de fysio en naar de stad, that's it
Heerlijk!
[..]
Benidorm Bastards hebben de spelersbus van Oranje gekaapt.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:34 schreef Toekito het volgende:
WTF ik wordt van het fietspad gereden door de spelersbus van Oranje. Zitten allemaal oude mensen in. Is dat ding te huur ofzo?
ik ben ook vrijquote:Op maandag 24 januari 2011 11:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vanmiddag? Lekker
Ik ben vrij![]()
Straks ff naar de fysio en naar de stad, that's it
Heerlijk!
[..]
Je zou het zo denkenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Benidorm Bastards hebben de spelersbus van Oranje gekaapt.
Ah okequote:Op maandag 24 januari 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, nu alvandaag de hele dag aan het werk
Lekker hoor, vrij zijn
Nicequote:
Heb je dan geen medelijden met mij, tijd soms wel maar niet de mogelijkheidquote:Op maandag 24 januari 2011 11:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah okeIk vergeet af en toe dat jullie op je werk wel gewoon op fok kunnen, ik zou daar geen tijd voor hebben meestal
XD
Uhhuh![]()
Achgossieequote:Op maandag 24 januari 2011 11:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je dan geen medelijden met mij, tijd soms wel maar niet de mogelijkheid
Heb ik eigenlijk ook niet hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 11:38 schreef Enfermera het volgende:
Ah okeIk vergeet af en toe dat jullie op je werk wel gewoon op fok kunnen, ik zou daar geen tijd voor hebben meestal
XD
Uhhuh![]()
Hup aan het werk danquote:Op maandag 24 januari 2011 11:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |