nopequote:Op maandag 24 januari 2011 10:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dus ook geen luxe van een laptop
In gesprek met je baas gaan? Op zoek naar ander werk? Maar je kunt natuurlijk ook gewoon je handje ophouden bij de gemeentequote:Op maandag 24 januari 2011 10:47 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft weer eens zin om d'r baas naar de keel te vliegen..
waarom kan je als "ondergeschikte" nou nooit iets aan je baas doen??
Ik ga echt een topic daarvoor maken in TTK een dezer dagenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die kon zo in de damnyouautocorrect
Knuff!quote:
Deel die dan es ffquote:Op maandag 24 januari 2011 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
de verhaaltjes van suikertaartje zijn veeeeeeeeel leuker
zustertje das lang geledenquote:
Mijn meisje werkt niet bij een oliebollenkraamquote:Op maandag 24 januari 2011 11:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zo speciaal voor jullie
een echte gouwe ouwe >.<
Marijk!quote:
Pgrquote:
Trevquote:
Giertje!quote:
soms zou ik dat laatste wel willen. Maarja heb hier nog zoiets als een vriendin rondlopen ookquote:Op maandag 24 januari 2011 10:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In gesprek met je baas gaan? Op zoek naar ander werk? Maar je kunt natuurlijk ook gewoon je handje ophouden bij de gemeente
Hoezo alweer?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijk!![]()
Goed hoor, lekker geslapen.
En hoe ist met jou?
![]()
[..]
Pgr![]()
Alweer?
[..]
Trev![]()
[..]
Giertje!![]()
Nou idd
Fijnquote:Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijk!![]()
Goed hoor, lekker geslapen.
En hoe ist met jou?
![]()
[..]
Pgr![]()
Alweer?
[..]
Trev![]()
[..]
Giertje!![]()
Nou idd
gister vroeg ie het ook al, vandaarquote:Op maandag 24 januari 2011 11:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo alweer?![]()
Een knuffel krijgen is bijna altijd fijn
Toekquote:
Moooiiiiquote:
das dan ook voor het eerstquote:Op maandag 24 januari 2011 11:24 schreef Toekito het volgende:
Ik ga eens zoeken of mijn werk er nog staat. En als het er nog staat zal ik naar binnen gaan en me als voorbeeldig werknemer gedragen.
Tot straks![]()
Werkenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
gister vroeg ie het ook al, vandaar![]()
[..]
Toek![]()
![]()
[..]
Moooiiii![]()
![]()
Nog plannen voor vandaag?
ze verlengen mijn contract niet voor niks!quote:
Eigenlijk schandalig dat er naar gevraagd moet wordenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
gister vroeg ie het ook al, vandaar![]()
Werk zequote:Op maandag 24 januari 2011 11:24 schreef Toekito het volgende:
Ik ga eens zoeken of mijn werk er nog staat. En als het er nog staat zal ik naar binnen gaan en me als voorbeeldig werknemer gedragen.
Tot straks![]()
Vanmiddag? Lekkerquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eigenlijk schandalig dat er naar gevraagd moet worden
[..]
Werk ze
Succes!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:28 schreef summer2bird het volgende:
Nou ja, ik ga even een broodje halen en daarna leren voor mijn proefwerk over een uur. Toedels!
Ja, idd.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eigenlijk schandalig dat er naar gevraagd moet worden
[..]
Werk ze
Nee, nu alquote:Op maandag 24 januari 2011 11:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vanmiddag? Lekker
Ik ben vrij![]()
Straks ff naar de fysio en naar de stad, that's it
Heerlijk!
[..]
Benidorm Bastards hebben de spelersbus van Oranje gekaapt.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:34 schreef Toekito het volgende:
WTF ik wordt van het fietspad gereden door de spelersbus van Oranje. Zitten allemaal oude mensen in. Is dat ding te huur ofzo?
ik ben ook vrijquote:Op maandag 24 januari 2011 11:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vanmiddag? Lekker
Ik ben vrij![]()
Straks ff naar de fysio en naar de stad, that's it
Heerlijk!
[..]
Je zou het zo denkenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Benidorm Bastards hebben de spelersbus van Oranje gekaapt.
Ah okequote:Op maandag 24 januari 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, nu alvandaag de hele dag aan het werk
Lekker hoor, vrij zijn
Nicequote:
Heb je dan geen medelijden met mij, tijd soms wel maar niet de mogelijkheidquote:Op maandag 24 januari 2011 11:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah okeIk vergeet af en toe dat jullie op je werk wel gewoon op fok kunnen, ik zou daar geen tijd voor hebben meestal
XD
Uhhuh![]()
Achgossieequote:Op maandag 24 januari 2011 11:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je dan geen medelijden met mij, tijd soms wel maar niet de mogelijkheid
Heb ik eigenlijk ook niet hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 11:38 schreef Enfermera het volgende:
Ah okeIk vergeet af en toe dat jullie op je werk wel gewoon op fok kunnen, ik zou daar geen tijd voor hebben meestal
XD
Uhhuh![]()
Hup aan het werk danquote:Op maandag 24 januari 2011 11:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |