Ik zorg wel voor een flinke hoeveelheid zwartquote:
Ik moet updaten maar ik kan echt niet herschrijvenquote:
Lekker!quote:
Misschien toch maar een extra trui aan doen?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:42 schreef Giertje het volgende:
ik heb het koud ze halen mijn achterdeur eruit
dat was nog eens een ninja editquote:Op maandag 24 januari 2011 10:43 schreef MPG het volgende:
Ferrari, ik heb je pm gezien, reply komt als ik op de tu ben en een laptop heb ipv foon.
Ok.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:43 schreef MPG het volgende:
Ferrari, ik heb je pm gezien, reply komt als ik op de tu ben en een laptop heb ipv foon.
man al draag ik drie truien dan heb ik het alsnog stervenskoudquote:Op maandag 24 januari 2011 10:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien toch maar een extra trui aan doen?
Viel wel meequote:Op maandag 24 januari 2011 10:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was nog eens een ninja edit
Een warme chocolademelk hebben?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
man al draag ik drie truien dan heb ik het alsnog stervenskoud
ik zit naast de achterdeur die er nou uit ligtquote:Op maandag 24 januari 2011 10:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Viel wel mee
[..]
Een warme chocolademelk hebben?
dat is minder, zo lekker is het niet buitenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zit naast de achterdeur die er nou uit ligt
Hey Gier, hebben ze die dan binnen gelegdquote:Op maandag 24 januari 2011 10:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is minder, zo lekker is het niet buiten
GMTA !quote:Op maandag 24 januari 2011 10:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hey Gier, hebben ze die dan binnen gelegd
Die kon zo in de damnyouautocorrectquote:Op maandag 24 januari 2011 10:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was nog eens een ninja edit
Kan je ook niet ergens anders gaan zitten?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
Echt welquote:Op maandag 24 januari 2011 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die kon zo in de damnyouautocorrect
Ik weet wel wat maar of je daar zelf blij van wordtquote:Op maandag 24 januari 2011 10:47 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft weer eens zin om d'r baas naar de keel te vliegen..
waarom kan je als "ondergeschikte" nou nooit iets aan je baas doen??
neee want dan kan ik niet meer achter mijn pc zittenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je ook niet ergens anders gaan zitten?
En dus ook geen luxe van een laptopquote:Op maandag 24 januari 2011 10:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
neee want dan kan ik niet meer achter mijn pc zitten
Dan kom je dus wel erg dicht bij mij. Ik woon denk ik zon 1.5 km van de TU afquote:Op maandag 24 januari 2011 10:43 schreef MPG het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |