Nou.. vervelend zegquote:Op maandag 24 januari 2011 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd in japan. Al heb ik wel bij japanners hier gegeten. Komt er zo'n tiener later bij de tafel die niet eens meer japans kan, moet je weer over op engels
Zo maak je nog eens wat meequote:Op maandag 24 januari 2011 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd in japan. Al heb ik wel bij japanners hier gegeten. Komt er zo'n tiener later bij de tafel die niet eens meer japans kan, moet je weer over op engels
Bewolkt, grijs en grauw. Zo maar eens kijken hoe het in brabant is...quote:
Hier in Eindhoven is de lucht wat grijzig.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Bewolkt, grijs en grauw. Zo maar eens kijken hoe het in brabant is...
daar zullen ze wel aan het bier zittenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Bewolkt, grijs en grauw. Zo maar eens kijken hoe het in brabant is...
Laat ik nou net onderweg die kant op zijn...quote:Op maandag 24 januari 2011 10:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven is de lucht wat grijzig.
Gewoon een beetje energiequote:Op maandag 24 januari 2011 10:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb weer een nieuwe voorraad, welke wil je hebben?
Moet ik koffie zetten dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat ik nou net onderweg die kant op zijn...
de groene of de erm zwartequote:Op maandag 24 januari 2011 10:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
groene monster energyquote:Op maandag 24 januari 2011 10:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hai LovelyLadyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |