oow dat soort cursus heb ik ook wel eens gehadquote:Op maandag 24 januari 2011 10:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is dat een een leuk mens is wat het geeft.
Vorige keer liep ik haar ondersteboven.
Je moest op elkaar aflopen en stoppen als je vond dat de ander in je leefcirkel kwam.
We liepen allebei gewoon door
maakt toch nie uit ...quote:
Het lijkt me zwaar frustrerend om dat dus niet te kunnenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:16 schreef Pheno het volgende:
Handig, mail doet het niet en ik zie dat ik twee solli-gesprekken op ongeveer dezelfde tijd heb. Tenminste iemand mailt me met: bij deze een bevestiging van.... Terwijl ik helemaal niets voorgesteld heb. Hoe frustreren om niet een van de twee af te kunnen zeggen...of te verzetten dus
Tijd om webmail te overwegenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:16 schreef Pheno het volgende:
Handig, mail doet het niet en ik zie dat ik twee solli-gesprekken op ongeveer dezelfde tijd heb. Tenminste iemand mailt me met: bij deze een bevestiging van.... Terwijl ik helemaal niets voorgesteld heb. Hoe frustreren om niet een van de twee af te kunnen zeggen...of te verzetten dus
Het was erg tof alleen het oude concept van 3 nummers door blof dan blof 1 samen met Acda (of de Munnik) en dan hun 3 nummers en dan 1 samen met Meeuwis bijv. is niet meer. Het is wel erg tof maar veel wisselingen van ene podium naar andere podium.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jeuj![]()
Hoe was vrienden van Amstel?
Hier alles okee![]()
Dat is het leuke, de gmail website doet het dus niet. Komt door een te oude router hier in dit landhuis. De router is ouder denk ik.quote:
Gebruikt die Gmail zo'n raar protocol danquote:Op maandag 24 januari 2011 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het leuke, de gmail website doet het dus niet. Komt door een te oude router hier in dit landhuis. De router is ouder denk ik.
Kwam je er door met injectie op de gebruikers naam ?quote:
Ja, das ist richtig...quote:
Dus de 5e kun jij Stef Stuntpiloot met beleid bedienenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik tot 19:30 heb nog een zeer nuttig agressietraining na mijn werk
vreemd ja, maar goed, het zal wel. Ik ga morgen wel ergens met gratis wifi eten of zoquote:Op maandag 24 januari 2011 10:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gebruikt die Gmail zo'n raar protocol dan![]()
Nooit geweten, zal wel iets zijn waardoor google alle mail kan volgen
Ah... je zit in NZL... ik dacht in JAP...quote:Op maandag 24 januari 2011 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
vreemd ja, maar goed, het zal wel. Ik ga morgen wel ergens met gratis wifi eten of zoen anders overmorgen in christchurch, daar is het weer wat bewoonder. Ik heb nog even om het te verzetten, maar het is gewoon iets wat je meteen recht wil zetten.
Ik ben niet altijd in japan. Al heb ik wel bij japanners hier gegeten. Komt er zo'n tiener later bij de tafel die niet eens meer japans kan, moet je weer over op engelsquote:Op maandag 24 januari 2011 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah... je zit in NZL... ik dacht in JAP...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |