Dat brood kan je toch gewoon ontdooien dan nu?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Crackers met kaas.
Vergeten brood uit de vriezer te halen.
Ja, maar ik had te veel trek om lang te wachtenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat brood kan je toch gewoon ontdooien dan nu?
Hoezo, tijdens het smeren ontdooit het ook welquote:Op maandag 24 januari 2011 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik had te veel trek om lang te wachten.
Of ff in de megatron nuken...quote:Op maandag 24 januari 2011 12:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, tijdens het smeren ontdooit het ook wel
Maar dan moet je weer wachten tot je het kunt etenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, tijdens het smeren ontdooit het ook wel
Veel te veel werkquote:
Net zoveel werk als crackers pakken hoorquote:
je bent gewoon te luiquote:Op maandag 24 januari 2011 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan moet je weer wachten tot je het kunt eten.
[..]
Veel te veel werk.
Dan bestel je een pizzaquote:Op maandag 24 januari 2011 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Veel te veel werk.
Stel je niet zo aan en wees gewoon een ventquote:Op maandag 24 januari 2011 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Veel te veel werk.
Probleem nog altijd niet opgelostquote:Op maandag 24 januari 2011 12:57 schreef pgrferrari het volgende:
Wat faalt het Pm systeem.
Duurt eeuwen voordat mijn Pm weg is
Werk ze!quote:
Dat is wel balenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:57 schreef pgrferrari het volgende:
Wat faalt het Pm systeem.
Duurt eeuwen voordat mijn Pm weg is
Werk zequote:
Toekwousquote:
Ja, en dat is wat ik uiteindelijk heb gedaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Net zoveel werk als crackers pakken hoor
Pizzaquote:
Werken zul jequote:Op maandag 24 januari 2011 13:04 schreef Toekito het volgende:
mag vandaag emails behandelen. Zetten die eikels er meteen 65 in
7 tot 8 e-mail per uur afhandelen en je bent klaar voor je naar huis magquote:Op maandag 24 januari 2011 13:04 schreef Toekito het volgende:
mag vandaag emails behandelen. Zetten die eikels er meteen 65 in
En vergeet niet de emails die nog binnen gaan komenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
7 tot 8 e-mail per uur afhandelen en je bent klaar voor je naar huis mag.
Zware dag heb jijquote:Op maandag 24 januari 2011 13:07 schreef pgrferrari het volgende:
Ik moet vanavond ook nog naar school![]()
Straks maar eerst naar huis.
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:07 schreef pgrferrari het volgende:
Ik moet vanavond ook nog naar school![]()
Straks maar eerst naar huis.
nou ja het niveau van de klant is laag: Mag ik een handtekening in mijn mail gebruiken.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
7 tot 8 e-mail per uur afhandelen en je bent klaar voor je naar huis mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |