mij wel, omdat ik hem belde. Maar ff hé noemt tegenwoordig elke debiel zich systeembeheerder.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:18 schreef crv het volgende:
[..]
OK dat was me niet duidelijk
Dan is het een sukkel
voor mij is het nou weekendquote:Op maandag 24 januari 2011 13:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar jij hebt in het weekend gewerkt
Dan zijn ze vast zo slim om geen klantnr / telefoonnr / etc in hun mail te vermeldenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
[..]
Ik mag ook niet terugmailen moet ze bellen
krijg idd erg vaak voosmailquote:Op maandag 24 januari 2011 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zijn ze vast zo slim om geen klantnr / telefoonnr / etc in hun mail te vermelden
Bovendien is "ja" gewoon korter.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de baas er vrolijk van wordt als jij als antwoord alleen "RTFM" terugstuurt...
Tjaquote:Op maandag 24 januari 2011 13:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
mij wel, omdat ik hem belde. Maar ff hé noemt tegenwoordig elke debiel zich systeembeheerder.
Hai mopquote:
quote:
flesquote:
Dat is wel heel vervelendquote:Op maandag 24 januari 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet niet meer welk pakje kruiden ik gebruik voor de saus die ik aan het maken ben
wat voor een saus ben je aan het maken?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet niet meer welk pakje kruiden ik gebruik voor de saus die ik aan het maken ben
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor een saus ben je aan het maken?
voor de lasagnaquote:
wokquote:Op maandag 24 januari 2011 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
dat was een beste lunch, broodjes, soep, kroketten![]()
in een hotel
Hey Wokquote:Op maandag 24 januari 2011 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
in een hotel
Goed geroggeld.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
in een hotel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |