Hou nou eens op met dat RZ, de hele tijd. Ik weet niet wie RZ is, maar ik ben het niet.quote:
Een fris groen blaadjequote:
Dat is de rooie zin, tochquote:Op maandag 24 januari 2011 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof ST überhaupt een potje zin nodig heeft... ze heeft van zichzelf al genoeg zin![]()
.
Daar hadden MPG en ik het net over, dat is de rode zinquote:Op maandag 24 januari 2011 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof ST überhaupt een potje zin nodig heeft... ze heeft van zichzelf al genoeg zin![]()
.
niet in werkenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Heb je onlangs iets gezegd over:quote:Op maandag 24 januari 2011 14:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dat RZ, de hele tijd. Ik weet niet wie RZ is, maar ik ben het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien je op een of meer van die opties 'ja' hebt geantwoord, is de vergelijking begrijpelijk.
Of ik even 250 foutjes wil herstellen in het systeemquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of ik even 250 foutjes wil herstellen in het systeem
Dan ben je zijn tweelingbroer denk ikquote:Op maandag 24 januari 2011 14:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dat RZ, de hele tijd. Ik weet niet wie RZ is, maar ik ben het niet.
Het houdt je van de straatquote:Op maandag 24 januari 2011 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Laat ze dat de maker van de fouten even lekker zelf doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nopequote:
Dat is niet zo fraaiquote:Op maandag 24 januari 2011 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hey Koenquote:
Waar is de roze dan voor?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, de roze is ergens anders voor, het heeft er wel mee te maken
Wablief?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Beweer jij nou dat KTP een echte oppergod is?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ben je zijn tweelingbroer denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |