Ik heb het wel eens gehoord ja.. maar vandaag, ondanks dat de achterdeur openstaat niets. Misschien was ik even ergens mee bezig.. kwalijke zaak!quote:
http://www.alphens.nl/nieuws/all/1566,index.htmlquote:Meldkamer vergeet luchtalarm
3 okt 2011 - 15:14 • Alphen Stad FM/TV • 0 reacties
De sirenes in Alphen gingen maandag zeven minuten later af dan de bedoeling was. Medewerkers van de meldkamer van Hollands Midden waren de maandelijkse test vergeten.
Normaal wordt de meldkamer even voor het middaguur per wekker herinnerd, maar die werkte maandag niet. De werknemers kwamen hier te laat achter en startten het signaal pas om 12.07 uur.
Niet alleen in Alphen klonk het luchtalarm te laat, ook in de andere delen van Hollands Midden. In het westen van Noord-Brabant klonken helemaal geen geluiden. Daar gooide een storing roet in het eten.
Jawel!! Ik ben duidelijk nog nooit thuis geweest de eerste maandag van de maand om 12.00 uur want ik schrok me rot!quote:
12:07quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jawel!! Ik ben duidelijk nog nooit thuis geweest de eerste maandag van de maand om 12.00 uur want ik schrok me rot!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.alphens.nl/nieuws/all/1566,index.html
Helemaal geweldig.quote:
Als er nu weer iets tegen de hefbrug aanrijdt wordt dat een rampquote:Op donderdag 10 november 2011 19:04 schreef Dalando het volgende:
2 dagen geleden wist zo goed als niemand iets, maar nu ineens dicht. Dat zal leuk worden in het verkeer!
Van kerk en zane naar noord alphen komen die je al een half uur over. met al die waardeloze stoplichten bij de julianabrugquote:Op donderdag 10 november 2011 19:06 schreef Bastard het volgende:
Serieus, heel alphen is een ramp met het verkeer, doe er een half uur over in de spits.. met brug..
Die hoge die richitng Leimuiden gaat dacht ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:20 schreef Skillstorm het volgende:
De Julianabrug is welke brug?.. (ja ik weet het, best erg dat ik dat niet weet) toch niet die brug die leid naar het ID College en de fietsenmaker en die viswinkel etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |