quote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
Auto ontploft bij venusstraat Alphen aan den Rijn - http://goo.gl/EbusM
Ik zag het gewoon gebeuren, zag een lichtflits gevolgd door een knal, dus ik ernaartoe fietsen, staat er een auto in de fik! En die vonken die er vanaf kwamenquote:
http://goo.gl/cqna7quote:Extreme verkeersdrukte in Alphen
Duizenden Alphense automobilisten hebben er vrijdag veel langer over gedaan om thuis te komen dan gebruikelijk.
Doordat de Alphense Hefbrug over de Gouwe en het kruispunt daarvoor op N207 afgesloten zijn, is Alphen op slechts drie manieren in te komen. Het gevolg: extreem lange files in Alphen en ook op de N11 en N207 stond het verkeer vast.
Vooral de Goudse Schouw, de Leidse Schouw en de Hoorn liepen volledig vast. 'Ik moet naar de Zeilmakerstraat maar vanaf de McDonalds heb ik er één uur en tien minuten over gedaan terwijl de afstand hemelsbreed achthonderd meter is', aldus een gefrustreerde buurtbewoner. Een ander vervolgt: 'Even op en neer naar Zwammerdam betekent gewoon anderhalf uur tuffen.'
Zowel de Alphense Hefbrug als het kruispunt voor de ophaalbrug op de N207 zijn dicht. De hefbrug gaat drie maanden, tot half juli, dicht. Fietsers, voetgangers en hulpdiensten kunnen wel over de brug; het overige verkeer moet omrijden via de N11. Het kruispunt met de Steekterweg is tot en met aanstaande zondag afgesloten. Verkeer vanaf de Boskoopseweg richting Alpen gaat dan vóór Alpherium rechtsaf en rijdt dan via de N11 en de Goudse Schouw naar Alphen. Verkeer vanuit Alphen rijdt via de Goudse Schouw, de N11 richting Bodegraven of via de nieuwe N207 in noordoostelijke richting.
yup, maar volgens mij was dat een noodreparatie omdat een of andere schipper dacht dat hij er wel onderdoor paste. terwijl dit duidelijk niet het geval was..quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:27 schreef Hanneke12345 het volgende:
De Hefbrug is niet zo lang geleden nog ook gesloten geweest, toch?
Dat had ik vrijdag ookquote:
ok, heel bizar inderdaad.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:04 schreef PiRANiA het volgende:
http://mobiel.nu.nl/pda/a(...)lt-naar-beneden.html
bizar.
Ik weet het nog goed, die nacht. Ik zag die ontploffing van een afstand terwijl ik fietste, hele tijd staan kijken terwijl het steeds erger werd.quote:
Dit nieuws stond weken geleden al in de alphense krantenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:47 schreef PiRANiA het volgende:
Overslagbedrijf Alphen veel te luidruchtig
Ik ook niet, wil wel graag verhuizen uit dit gatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:12 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.alphens.nl/nieuws/all/738,index.html
Ik wil geen nieuwe naam
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:12 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.alphens.nl/nieuws/all/738,index.html
Ik wil geen nieuwe naam
Jij vind Alphen een gat???quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook niet, wil wel graag verhuizen uit dit gat
600 toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:25 schreef PiRANiA het volgende:
Alphen schrijft honderden overledenen aan
Nou ik zou nog geen eens doodgevonden willen worden in Alphen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:10 schreef vstyle het volgende:
[..]
Jij vind Alphen een gat???
Alphen is als new york al je het vergelijkt met mijn dorp.
Zoek maar op op google earth: Papenveer
Dan liever Leiden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:09 schreef needakill het volgende:
[..]
Nou ik zou nog geen eens doodgevonden willen worden in Alphen.
http://bit.ly/qpqE9equote:Gewapende overval op tankstation
Een donkere man heeft maandag rond etenstijd het Shell-tankstation aan de Tankval in het Alphense Kerk & Zanen overvallen. De verdachte had een steekwapen bij zich.
In een auto is een getuige achter de vluchtende man aangereden. De vrouw hield continu de politie op de hoogte van de locatie waar de overvaller zich bevond.
Agenten met kogelwerende vesten hielden de verdachte aan op de Zuiderkeerkring in Alphen. De politie was ondermeer met undercover-agenten ter plekke. De technische recherche doet onderzoek naar de overval. Of de man, die een capuchon droeg tijdens de overval, iets heeft buit gemaakt is niet bekend. Er is niemand gewond geraakt.
Viel best mee, koelt wel gelijk lekker af.quote:
Zo te zien en te horen iets flinks bij de SWA in de buurt, tevens bij Prinses Margietlaan iets aan de hand. Gaat weer lekker.quote:Prio 1 SWA DISTRIBUTIEWEG 10 ALPHEN AAN DEN RIJN (APN) Brandmelding OMS 66840: BRAN | Hollands Midden | 1503900 BRW Hollands-Midden
Ik bedoel dan wel het nieuwe stuk met al die winkels etcquote:
Oh. Geen idee.quote:Op zondag 11 september 2011 02:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik bedoel dan wel het nieuwe stuk met al die winkels etc
Pirenjan wist het ook al niet.quote:
Ooooh die. Nog niet af volgens mij.quote:Op zondag 11 september 2011 02:49 schreef Dalando het volgende:
Maar er komt een Hoogvliet, er zou toch eerst een Aldi ofzo komen
Ja dat weet ik maar wat komt er nou, een aldi? een hoogvliet? allebei? kan me bijna niet voorstellenquote:Op zondag 11 september 2011 02:52 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ooooh die. Nog niet af volgens mij.
Dat weet niemand, volgens mijn ouders eerst een Aldi, dan een Hoogvliet en Aldi en nu zeggen ze alleen een Hoogvliet.quote:Op zondag 11 september 2011 02:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar wat komt er nou, een aldi? een hoogvliet? allebei? kan me bijna niet voorstellen
Maar de advertentie voor de hoogvliet staat op de 2e verdieping, dus denk ik dat op de 2e verdieping daar een hoogvliet komt. Maar wat komt daaronder dan, als er geen aldi komt?quote:Op zondag 11 september 2011 02:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat weet niemand, volgens mijn ouders eerst een Aldi, dan een Hoogvliet en Aldi en nu zeggen ze alleen een Hoogvliet.
Niks denk ik.quote:Op zondag 11 september 2011 02:57 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar de advertentie voor de hoogvliet staat op de 2e verdieping, dus denk ik dat op de 2e verdieping daar een hoogvliet komt. Maar wat komt daaronder dan, als er geen aldi komt?
Gemeente van Alphen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen bestuurster, eruitgeknipt en hoofdwond afijn lees zelf maarquote:
Waar is dat? : O Ik moet vandaag werken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:48 schreef Bastard het volgende:
Dom wijf
Maar vandaag oldtimerdag!Biertje halen bij under the bridge vanmiddag
Onder de Julianabrug, naast de Chinees tegenover het podium in de Hooftstraatquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Waar is dat? : O Ik moet vandaag werken.
Oh daar. Ja ik werk in Alphen, in La Place.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Onder de Julianabrug, naast de Chinees tegenover het podium in de Hooftstraat
Werk je in Alphen zelf? Volgens mij staan de auto's er tot een uur of 4 en daarna kun je de rest van de avond genieten van de bandjes bij Under the bridge
Oh lekkerquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh daar. Ja ik werk in Alphen, in La Place.
Alcohol op tijdens het werk?quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh lekker![]()
Nou dan loop je zo de hooftstraat even door voor een koud biertje van de tap
Ga zo even een rondje lopen langs de auto's iig.
Nee volgens mij niet gezien!quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:24 schreef Skillstorm het volgende:
Zo, had niet verwacht dat het dorp zo vol zou zitten door Oldtimerdag. Was een kwartier te laat omdat ik er deels doorheen moest lopen. En Bastard, zag je een buitenlander met een rugtas en een lichtblauwe fiets lopen? : D
Huh?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
man ik wil weg uit alphen wat een kut stat
Onverstandig, erg drukquote:Op woensdag 21 september 2011 10:34 schreef withxhonor het volgende:
Zo maar eens een rondje lopen op de jaarmarkt
We gaan je missenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
man ik wil weg uit alphen wat een kut stat
Nee, moet vandaag weer werken dus op tijd naar huis en rustiger aan gedaan.quote:
Eens met die dingen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:15 schreef Democritus. het volgende:
Diamantstraat en omgeving.Scala college.
Brainpower.
Avifauna.
Trisan.
Salah Edin.
Choices.
Mensen die de Zegerplas 'het meer' noemen.
Mensen die het grootste winkelcentrum 't dorp noemen.
Verbouwing van Ridderhof.
McDonald's in 'het dorp'.
De hefbrug.
. Rijnland ziekenhuis zonder eerste hulp.
Gemeentehuis.
Die rivier die mij scheid van de andere kant van Alphen en waarvoor ik moet omfietsen om op mijn bestemming te komen en dat dan de brug opengaat.
Verder is het fantastisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |