Ik heb het wel eens gehoord ja.. maar vandaag, ondanks dat de achterdeur openstaat niets. Misschien was ik even ergens mee bezig.. kwalijke zaak!quote:
http://www.alphens.nl/nieuws/all/1566,index.htmlquote:Meldkamer vergeet luchtalarm
3 okt 2011 - 15:14 • Alphen Stad FM/TV • 0 reacties
De sirenes in Alphen gingen maandag zeven minuten later af dan de bedoeling was. Medewerkers van de meldkamer van Hollands Midden waren de maandelijkse test vergeten.
Normaal wordt de meldkamer even voor het middaguur per wekker herinnerd, maar die werkte maandag niet. De werknemers kwamen hier te laat achter en startten het signaal pas om 12.07 uur.
Niet alleen in Alphen klonk het luchtalarm te laat, ook in de andere delen van Hollands Midden. In het westen van Noord-Brabant klonken helemaal geen geluiden. Daar gooide een storing roet in het eten.
Jawel!! Ik ben duidelijk nog nooit thuis geweest de eerste maandag van de maand om 12.00 uur want ik schrok me rot!quote:
12:07quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jawel!! Ik ben duidelijk nog nooit thuis geweest de eerste maandag van de maand om 12.00 uur want ik schrok me rot!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.alphens.nl/nieuws/all/1566,index.html
Helemaal geweldig.quote:
Als er nu weer iets tegen de hefbrug aanrijdt wordt dat een rampquote:Op donderdag 10 november 2011 19:04 schreef Dalando het volgende:
2 dagen geleden wist zo goed als niemand iets, maar nu ineens dicht. Dat zal leuk worden in het verkeer!
Van kerk en zane naar noord alphen komen die je al een half uur over. met al die waardeloze stoplichten bij de julianabrugquote:Op donderdag 10 november 2011 19:06 schreef Bastard het volgende:
Serieus, heel alphen is een ramp met het verkeer, doe er een half uur over in de spits.. met brug..
Die hoge die richitng Leimuiden gaat dacht ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:20 schreef Skillstorm het volgende:
De Julianabrug is welke brug?.. (ja ik weet het, best erg dat ik dat niet weet) toch niet die brug die leid naar het ID College en de fietsenmaker en die viswinkel etc.
Oh nice! Dan kan het mij niks boeien.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die hoge die richitng Leimuiden gaat dacht ik.
wel de brug met de fietsenmakert aan de ene kant en tankstation aan de anderequote:Op donderdag 10 november 2011 19:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die hoge die richitng Leimuiden gaat dacht ik.
oja khaal altijd die 2 doormekaarquote:Op donderdag 10 november 2011 19:23 schreef withxhonor het volgende:
[..]
wel de brug met de fietsenmakert aan de ene kant en tankstation aan de andere
die hoge is de albert schweitzer..
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
oja khaal altijd die 2 doormekaar
ja, maar de ridderbuurt is ook een puinhoop.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helemaal omfietsen elke ochtend?
Schatje is te druk. En roken in die gang?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:16 schreef PiRANiA het volgende:
M'n schatje vind ik trouwens leuk om uit te gaan. Kasteel kom ik ook iets regelmatiger. Q is echt afgelopen (voor mij dan
).
Daar weet ik alles van.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja, maar de ridderbuurt is ook een puinhoop.
Ik ben vanmorgen met de auto gewoon over de Alphense brug gereden, moest in de buurt van het station wezen.. geen filequote:
welke?quote:Op maandag 14 november 2011 21:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoor van mensen dat mijn oude school in de fik staat
Nee, de Steekterbrug gaat over de Oude Rijn. De Hefbrug gaat over de Gouwe.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:27 schreef Bastard het volgende:
Die "Steekterbrug" is dat die hefbrug? Maar daar kun je toch niet meer overheen als je richting Ter Aar wilt tegenwoordigZo'n puinhoop geworden daar..
Ik ken maar 4 bruggen in Alphen, de brug bij de Vliestroom richting Avifauna, Azweitzerbrug oid.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, de Steekterbrug gaat over de Oude Rijn. De Hefbrug gaat over de Gouwe.
Weer typisch de gemeente om er laat achter te komen dat er iets mis isquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:02 schreef PiRANiA het volgende:
Koningin Julianabrug in Alphen wordt gesloopt
http://www.alphens.nl/nie(...)-wordt-gesloopt.html
Van mij mag die lekker kapot blijven. Heerlijk rustig nu aan dat stukje lage zijde.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:02 schreef PiRANiA het volgende:
Koningin Julianabrug in Alphen wordt gesloopt
http://www.alphens.nl/nie(...)-wordt-gesloopt.html
Nopequote:Op dinsdag 27 december 2011 19:10 schreef Skillstorm het volgende:
Weet iemand of er vandaag koopavond is in het dorp?
Oh ja, dat was vorig weekend. :pquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:13 schreef Dalando het volgende:
Beetje laat, mja, gelukkig nieuwjaar nog Alphenaren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |