Ik heb het wel eens gehoord ja.. maar vandaag, ondanks dat de achterdeur openstaat niets. Misschien was ik even ergens mee bezig.. kwalijke zaak!quote:
http://www.alphens.nl/nieuws/all/1566,index.htmlquote:Meldkamer vergeet luchtalarm
3 okt 2011 - 15:14 • Alphen Stad FM/TV • 0 reacties
De sirenes in Alphen gingen maandag zeven minuten later af dan de bedoeling was. Medewerkers van de meldkamer van Hollands Midden waren de maandelijkse test vergeten.
Normaal wordt de meldkamer even voor het middaguur per wekker herinnerd, maar die werkte maandag niet. De werknemers kwamen hier te laat achter en startten het signaal pas om 12.07 uur.
Niet alleen in Alphen klonk het luchtalarm te laat, ook in de andere delen van Hollands Midden. In het westen van Noord-Brabant klonken helemaal geen geluiden. Daar gooide een storing roet in het eten.
Jawel!! Ik ben duidelijk nog nooit thuis geweest de eerste maandag van de maand om 12.00 uur want ik schrok me rot!quote:
12:07quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jawel!! Ik ben duidelijk nog nooit thuis geweest de eerste maandag van de maand om 12.00 uur want ik schrok me rot!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.alphens.nl/nieuws/all/1566,index.html
Helemaal geweldig.quote:
Als er nu weer iets tegen de hefbrug aanrijdt wordt dat een rampquote:Op donderdag 10 november 2011 19:04 schreef Dalando het volgende:
2 dagen geleden wist zo goed als niemand iets, maar nu ineens dicht. Dat zal leuk worden in het verkeer!
Van kerk en zane naar noord alphen komen die je al een half uur over. met al die waardeloze stoplichten bij de julianabrugquote:Op donderdag 10 november 2011 19:06 schreef Bastard het volgende:
Serieus, heel alphen is een ramp met het verkeer, doe er een half uur over in de spits.. met brug..
Die hoge die richitng Leimuiden gaat dacht ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:20 schreef Skillstorm het volgende:
De Julianabrug is welke brug?.. (ja ik weet het, best erg dat ik dat niet weet) toch niet die brug die leid naar het ID College en de fietsenmaker en die viswinkel etc.
Oh nice! Dan kan het mij niks boeien.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die hoge die richitng Leimuiden gaat dacht ik.
wel de brug met de fietsenmakert aan de ene kant en tankstation aan de anderequote:Op donderdag 10 november 2011 19:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die hoge die richitng Leimuiden gaat dacht ik.
oja khaal altijd die 2 doormekaarquote:Op donderdag 10 november 2011 19:23 schreef withxhonor het volgende:
[..]
wel de brug met de fietsenmakert aan de ene kant en tankstation aan de andere
die hoge is de albert schweitzer..
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
oja khaal altijd die 2 doormekaar
ja, maar de ridderbuurt is ook een puinhoop.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helemaal omfietsen elke ochtend?
Schatje is te druk. En roken in die gang?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:16 schreef PiRANiA het volgende:
M'n schatje vind ik trouwens leuk om uit te gaan. Kasteel kom ik ook iets regelmatiger. Q is echt afgelopen (voor mij dan
).
Daar weet ik alles van.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja, maar de ridderbuurt is ook een puinhoop.
Ik ben vanmorgen met de auto gewoon over de Alphense brug gereden, moest in de buurt van het station wezen.. geen filequote:
welke?quote:Op maandag 14 november 2011 21:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoor van mensen dat mijn oude school in de fik staat
Nee, de Steekterbrug gaat over de Oude Rijn. De Hefbrug gaat over de Gouwe.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:27 schreef Bastard het volgende:
Die "Steekterbrug" is dat die hefbrug? Maar daar kun je toch niet meer overheen als je richting Ter Aar wilt tegenwoordigZo'n puinhoop geworden daar..
Ik ken maar 4 bruggen in Alphen, de brug bij de Vliestroom richting Avifauna, Azweitzerbrug oid.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, de Steekterbrug gaat over de Oude Rijn. De Hefbrug gaat over de Gouwe.
Weer typisch de gemeente om er laat achter te komen dat er iets mis isquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:02 schreef PiRANiA het volgende:
Koningin Julianabrug in Alphen wordt gesloopt
http://www.alphens.nl/nie(...)-wordt-gesloopt.html
Van mij mag die lekker kapot blijven. Heerlijk rustig nu aan dat stukje lage zijde.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:02 schreef PiRANiA het volgende:
Koningin Julianabrug in Alphen wordt gesloopt
http://www.alphens.nl/nie(...)-wordt-gesloopt.html
Nopequote:Op dinsdag 27 december 2011 19:10 schreef Skillstorm het volgende:
Weet iemand of er vandaag koopavond is in het dorp?
Oh ja, dat was vorig weekend. :pquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:13 schreef Dalando het volgende:
Beetje laat, mja, gelukkig nieuwjaar nog Alphenaren!
bron:alphenstadfmquote:In de Alphense Sterrenlaan is maandag rond 17.30 uur een gewapende overval gepleegd op supermarkt Plus. De dader is gevlucht. De politie is met een helikopter naar de getinte man op zoek.
De verdachte heeft een onbekend geldbedrag meegenomen en is richting winkelcentrum Ridderhof gevlucht. Bij binnenkomst spoot de man een bijtende stof in het gezicht van de bezoekers, die daar geïrriteerde ogen van kregen.
Er is één dader. Hij is vermoedelijk midden twintig jaar, ongeveer 1.75 meter lang, heeft een donkere jas aan, zwart krullend haar, een zwarte muts, -jas en capuchon op. Mensen die meer weten worden verzocht contact op te nemen met de politie via het alarmnummer 112.
Oh vandaar!quote:Op maandag 16 januari 2012 20:45 schreef MissHobje het volgende:
en dan net :
gewapende overval, dader gevlucht
[..]
bron:alphenstadfm
Had ook geen idee eigenlijk dacht dat het een groentewinkel oid was.quote:
Heli was dacht ik surveillance-vlucht van de politie, vliegtuigje was idd voor warmteopnames in opdracht van de gemeente.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:11 schreef PiRANiA het volgende:
Die heli + vliegtuig gisteravond waren warmteopnames.
bron: http://www.alphenaandenrijn.nl/Smartsite.shtml?id=79311&ch=INTquote:Vliegtuig boven Alphen aan den Rijn
16 januari 2012
Op 15 januari 2012 vloog er een vliegtuig boven Alphen aan den Rijn om in opdracht van de gemeente thermografische foto's te maken. Deze foto's geven de warmteverliezen via daken van woningen en gebouwen weer.
Het doel van het maken van de foto's is dat er in Alphen aan den Rijn bekend is hoeveel warmte en dus energie via daken verloren gaat aan de buitenlucht. Als de bodemtemperatuur laag is, hebben veel inwoners hun kachel aan staan. Het is dan makkelijk te zien op welke plekken veel warmte verloren gaat.
Eigen woning
Met de foto's kunt u als inwoner zelf zien hoe het is gesteld met het warmteverlies van uw woning. De resultaten van de warmtemeting zijn in juni of juli bekend.
Aerodata
Het bedrijf Aerodata heeft de foto's gemaakt in opdracht van Gemeente Alphen aan den Rijn. Zij kunnen pas vliegen als de temperatuur beneden de 5°C is, de lucht helder is en Schiphol toestemming gegeven heeft. Omdat dit drie snel wisselende factoren zijn, had Aerodata op 15 januari niet meer de mogelijkheid om Gemeente Alphen aan den Rijn in te lichten en is er dus niet over gecommuniceerd.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:09 schreef Dalando het volgende:
Hebben we echt zo weinig alphenaren op FOK!
Ik zie nu ook in ridderhof dat ze echt té druk bezig zijn om die aldi open te krijgen
Valt best mee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:09 schreef Dalando het volgende:
Valt wel mee tochquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:09 schreef Dalando het volgende:
Waarom is dat doordeweeks? Of is het weer vakantie? Ik verwacht er iig niet al te veel vanquote:Op maandag 12 maart 2012 14:06 schreef Bastard het volgende:
Poe poe, kantje boord hoor pfff.
En morgen radio 538 op het Rijnplein dacht ik he?
Morgen jaquote:Op maandag 12 maart 2012 14:09 schreef Quantic het volgende:
[..]
Waarom is dat doordeweeks? Of is het weer vakantie? Ik verwacht er iig niet al te veel van
quote:Frans Duijts, Shermanology, Ferry Corsten, LA de Voices met Gordon, Monique Smit, zullen belangeloos optreden op het Rijnplein en bij de Mediamarkt. Een nog niet bekend te maken artiest zal rondom 18.00 uur een duet zingen met de dagwinnaar van de War Child Talent Stage.
http://www.aadr.nl/Smartsite.shtml?id=79652&ch=INT
Oh leuk Frans Duitsquote:Op maandag 12 maart 2012 18:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.538voorwarchild.nl/actie/alphenaandenrijn/
Vanaf 06:00 wtf? Gelukkig woon ik er niet meer schuintegenover.![]()
nou tis toch een flinke brand die ze (naar wat het nieuwsstukje aangeeft) gecontroleerd laten uitbrandenquote:Op zondag 1 april 2012 10:27 schreef withxhonor het volgende:
denk het. zolang het de toko niet is, valt het allemaal wel mee :p
maar was die helicopter nou echt nodig?
lees maarquote:Een politiehelikopter houdt de situatie vanuit de lucht nauwlettend in de gaten en maakt beelden die de brandweer live vanaf de grond kan bekijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |