bron:alphenstadfmquote:In de Alphense Sterrenlaan is maandag rond 17.30 uur een gewapende overval gepleegd op supermarkt Plus. De dader is gevlucht. De politie is met een helikopter naar de getinte man op zoek.
De verdachte heeft een onbekend geldbedrag meegenomen en is richting winkelcentrum Ridderhof gevlucht. Bij binnenkomst spoot de man een bijtende stof in het gezicht van de bezoekers, die daar geïrriteerde ogen van kregen.
Er is één dader. Hij is vermoedelijk midden twintig jaar, ongeveer 1.75 meter lang, heeft een donkere jas aan, zwart krullend haar, een zwarte muts, -jas en capuchon op. Mensen die meer weten worden verzocht contact op te nemen met de politie via het alarmnummer 112.
Oh vandaar!quote:Op maandag 16 januari 2012 20:45 schreef MissHobje het volgende:
en dan net :
gewapende overval, dader gevlucht
[..]
bron:alphenstadfm
Had ook geen idee eigenlijk dacht dat het een groentewinkel oid was.quote:
Heli was dacht ik surveillance-vlucht van de politie, vliegtuigje was idd voor warmteopnames in opdracht van de gemeente.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:11 schreef PiRANiA het volgende:
Die heli + vliegtuig gisteravond waren warmteopnames.
bron: http://www.alphenaandenrijn.nl/Smartsite.shtml?id=79311&ch=INTquote:Vliegtuig boven Alphen aan den Rijn
16 januari 2012
Op 15 januari 2012 vloog er een vliegtuig boven Alphen aan den Rijn om in opdracht van de gemeente thermografische foto's te maken. Deze foto's geven de warmteverliezen via daken van woningen en gebouwen weer.
Het doel van het maken van de foto's is dat er in Alphen aan den Rijn bekend is hoeveel warmte en dus energie via daken verloren gaat aan de buitenlucht. Als de bodemtemperatuur laag is, hebben veel inwoners hun kachel aan staan. Het is dan makkelijk te zien op welke plekken veel warmte verloren gaat.
Eigen woning
Met de foto's kunt u als inwoner zelf zien hoe het is gesteld met het warmteverlies van uw woning. De resultaten van de warmtemeting zijn in juni of juli bekend.
Aerodata
Het bedrijf Aerodata heeft de foto's gemaakt in opdracht van Gemeente Alphen aan den Rijn. Zij kunnen pas vliegen als de temperatuur beneden de 5°C is, de lucht helder is en Schiphol toestemming gegeven heeft. Omdat dit drie snel wisselende factoren zijn, had Aerodata op 15 januari niet meer de mogelijkheid om Gemeente Alphen aan den Rijn in te lichten en is er dus niet over gecommuniceerd.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:09 schreef Dalando het volgende:
Hebben we echt zo weinig alphenaren op FOK!
Ik zie nu ook in ridderhof dat ze echt té druk bezig zijn om die aldi open te krijgen
Valt best mee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:09 schreef Dalando het volgende:
Valt wel mee tochquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:09 schreef Dalando het volgende:
Waarom is dat doordeweeks? Of is het weer vakantie? Ik verwacht er iig niet al te veel vanquote:Op maandag 12 maart 2012 14:06 schreef Bastard het volgende:
Poe poe, kantje boord hoor pfff.
En morgen radio 538 op het Rijnplein dacht ik he?
Morgen jaquote:Op maandag 12 maart 2012 14:09 schreef Quantic het volgende:
[..]
Waarom is dat doordeweeks? Of is het weer vakantie? Ik verwacht er iig niet al te veel van
quote:Frans Duijts, Shermanology, Ferry Corsten, LA de Voices met Gordon, Monique Smit, zullen belangeloos optreden op het Rijnplein en bij de Mediamarkt. Een nog niet bekend te maken artiest zal rondom 18.00 uur een duet zingen met de dagwinnaar van de War Child Talent Stage.
http://www.aadr.nl/Smartsite.shtml?id=79652&ch=INT
Oh leuk Frans Duitsquote:Op maandag 12 maart 2012 18:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.538voorwarchild.nl/actie/alphenaandenrijn/
Vanaf 06:00 wtf? Gelukkig woon ik er niet meer schuintegenover.![]()
nou tis toch een flinke brand die ze (naar wat het nieuwsstukje aangeeft) gecontroleerd laten uitbrandenquote:Op zondag 1 april 2012 10:27 schreef withxhonor het volgende:
denk het. zolang het de toko niet is, valt het allemaal wel mee :p
maar was die helicopter nou echt nodig?
lees maarquote:Een politiehelikopter houdt de situatie vanuit de lucht nauwlettend in de gaten en maakt beelden die de brandweer live vanaf de grond kan bekijken.
wapens bij all-in. Grote controle, en er is iemand opgepakt. Voor zover ik gehoord heb.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:59 schreef RandomMoron het volgende:
en weer de helikopter, en t duurde best lang. iemand een idee?
Jup, om te janken waar Oppatja allemaal mee bezig is. Alles moet en zal gaan naar dat verdomde cultuurhuis en het Castellum mag ook lekker zn handje blijven ophouden terwijl die hele toko niet loopt. Een groot verlies voor de gemeente Alphen aan den Rijnquote:Op woensdag 5 september 2012 19:12 schreef PiRANiA het volgende:
Wethouder Oppatja heeft zojuist in een brief aan de raadsleden het faillissement van het Kasteel aangekondigd.
http://www.alphens.nl/nie(...)7473_414063115323374
De laatste jaren is het wel extreem verpaupert.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:07 schreef Bastard het volgende:
Ik kan er eerlijk gezegd niet zo mee zitten, heb helemaal niks met het kasteel. Maar het is wel typerend voor Alphen dit, overal leegstand, winkels leeg, overal huizen te koop, braakliggende terreinen. Het verpaupert echt wel de laatste tijd.
Neequote:Op donderdag 6 september 2012 15:13 schreef Bastard het volgende:
http://www.dichtbij.nl/al(...)m_campaign=Telegraaf
Iemand een dergelijk briefje ontvangen
Er is ook amper wat in dorp te doen, en er gaan inderdaad veel winkels dicht en nu het kasteel failiet is geen 90's feesten meerquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik zelf ben 2,5 jaar geleden verhuisd van alphen naar alkmaar, ik was laatst in alphen bij een paar vrienden. ik was teleurgesteld dat er vrij weinig te doen is in alphen. en idd veel winkels wat leeg staan.
is idd kut dat het kasteel failliet is. ik heb daar aardig wat avonden door gebrachtquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Er is ook amper wat in dorp te doen, en er gaan inderdaad veel winkels dicht en nu het kasteel failiet is geen 90's feesten meer
Laatste keer dat ik met de ns bussen heb gereisd is vorig jaar tijdens de winter opzich kachelen ze wel door maar ik weet momenteel nu niet hoe het zit aangezien de weg naar de a4 dicht is en de N11 propvol is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:05 schreef RandomMoron het volgende:
Hebben jullie ervaring met de ns bus in de spits? ik neem nu een alternatieve bus omdat ik al kan bedenken dat t een nachtmerrie is. maar als ze rijden zoals ns.nl aangeeft is t wel sneller als wat ik nu doe.
Al jaren bekendquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:05 schreef µ het volgende:
Het is wel triest gesteld met de oliebollen in Alphen.
Gewoon zelf bakken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:05 schreef µ het volgende:
Het is wel triest gesteld met de oliebollen in Alphen.
Ik kan allebei mijn (oude) huisjes zien op de beelden. Toch wel leuk om te zien.quote:
Las het ja... Pfff....quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Het blijft wel feest met de Lage zijde.
Weer niet bouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |